چهار مینیاپولیس افسران اخراج پس از مرگ از

مینیاپولیس - چهار مینیاپولیس افسران درگیر در دستگیری یک مرد سیاه پوست که در بازداشت پلیس بودند اخراج سه شنبه س

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399

مینیاپولیس - چهار مینیاپولیس افسران درگیر در دستگیری یک مرد سیاه پوست که در بازداشت پلیس بودند اخراج سه شنبه ساعت پس از اطرافیان را تصویری نشان داد یک افسر زانو روی دستبند مرد گردن و حتی پس از او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد و متوقف شد.

شهردار یعقوب فری اعلام کرد اخراج در توییتر گفت: "این درست است تماس بگیرید."

مرگ این مرد دوشنبه شب تحت بررسی بود توسط اف بی آی و وزارت امور خارجه مقامات اجرای قانون است. آن را بلافاصله جلب مقایسه به صورت Eric Garner, گزارشی مردی که در سال 2014 در نیویورک و پس از او قرار داده شده در سبد توسط پلیس و التماس برای زندگی خود گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

در یک پست در Facebook صفحه فری عذرخواهی شنبه به جامعه سیاه و سفید برای افسر درمان این مرد که بعدها به عنوان شناخته 46 ساله جورج فلوید که کار امنیتی در یک رستوران.

"سیاه بودن در آمریکا نباید حکم اعدام. برای پنج دقیقه ما را به تماشای یک افسر مطبوعات زانو خود را به یک مرد سیاه پوست گردن. پنج دقیقه. وقتی شما می شنوید کسی تماس برای کمک به شما قرار است برای کمک به. این افسر شکست خورده در اساسی ترین انسان, حس," فری ارسال شده است.

پلیس گفت: این مرد همسان شرح یک مظنون در یک مورد جعل در یک فروشگاه مواد غذایی و این که او در برابر بازداشت.

این ویدئو شروع می شود با shirtless بازی مرد بر روی زمین و نشان نمی دهد که چه اتفاقی افتاده در لحظات قبل از. ناشناس افسر زانو در گردن او نادیده گرفتن درخواست خود. "لطفا, لطفا, لطفا, من نمی تواند نفس بکشد. لطفا مرد گفت:" فلوید که چهره خود را در برابر پیاده رو.

فلوید نیز ناله. یکی از افسران به او می گوید "استراحت." مرد خواستار مادرش و می گوید: "من تشنه هستم من, گردن درد, همه چیز لطمه می زند ... من نمی توانم نفس بکشم." به عنوان تماشاگران فریاد نگرانی خود را یک افسر می گوید: "او صحبت کردن به طوری که او تنفس است."

اما فلوید متوقف می شود صحبت می شود و به آرامی حرکت تحت افسر داری. افسر نمی خلاص شدن زانو خود را تا زمانی که مرد لود شده بر روی یک gurney توسط امدادگران.

چند تن از شاهدان جمع شده بودند در نزدیکی پیاده رو برخی از ضبط صحنه بر روی تلفن های خود را. تماشاگران تبدیل شدن به طور فزاینده ای آشفته. یک مرد yells بارها و بارها. "او پاسخگو نیست در حال حاضر!" دو شاهد از جمله یک زن که گفت او یک مینیاپولیس, آتش نشان, داد, در, افسران به بررسی انسان پالس. "بررسی پالس خود در حال حاضر و به من بگویید آنچه در آن است!" او گفت:.

در یک نقطه و یک افسر می گوید: "مواد مخدر نمی،" و یک مرد yells "آیا فراموش مواد مخدر bro? این است که چه ؟ چه چیزی شما فکر می کنم این است؟"

Hennepin شهرستان معاینات پزشکی مشخص فلوید اما گفت: علت مرگ در حال بررسی است.

فلوید کار کرده بود امنیت را برای پنج سال در یک رستوران به نام Conga لاتین اغذیه فروشی و مشروب فروشی و اجاره یک خانه از صاحب رستوران Jovanni Thunstrom.

او "یک دوست خوب فرد و مستاجر" به صاحب رستوران گفت: استار تریبیون. "او در خانواده است. خود را از همکاران و دوستان او را دوست داشتم."

بن Crump برجسته حقوق مدنی و وکیل صدمه شخصی گفت: او استخدام شده بود توسط Floyd خانواده. به نام او شلیک ماموران "خوب اولین گام در مسیر عدالت" برای Floyd اما گفت: این شهرستان باید "رفع سیاست ها و کمبود آموزش است که اجازه این قتل غیر قانونی رخ می دهد."

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo گفت که این گروه را به انجام کامل تحقیقات داخلی. پلیس نیست شناسایی افسران, اما وکیل تام کلی تایید کرد که او به نمایندگی از درک چوین افسر دیده می شود با زانو خود را در Floyd گردن. کلی کاهش یافته است به نظر بیشتر است.

پلیس بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای چوین سابقه خدمات. اخبار حساب نشان می دهد او یکی از شش افسران که شلیک سلاح های خود را در سال 2006 مرگ Wayne ریس, چه کسی به پلیس گفت: با اشاره اره-off shotgun در افسران پس از چاقو دو نفر است. چوین را نیز به ضرب گلوله و مجروح شدن یک مرد در سال 2008 در یک مبارزه پس از چوین و شریک زندگی خود را در پاسخ به یک گزارش داخلی حمله.

معترضان پر تقاطع سه شنبه شب در خیابان که در آن فلوید درگذشت شعار و حمل و آگهی ها که عنوان خوانده شده, "من نمی توانم نفس بکشم" و "زندان قاتل KKKops." آنها در نهایت در راهپیمایی حدود 2 1/2 مایل به پلیس یک شهر حوزه با برخی از معترضان آسیب رساندن به ویندوز, یک تیم ماشین و ترسیم نقاشی های دیواری در ساختمان است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک خط از پلیس ضد شورش در نهایت مواجه با معترضان به شلیک گاز اشک آور و پرتابه. برخی از معترضان لگد ضربهای به عقب به سمت پلیس است. برخی از معترضان انباشته چرخ دستی های خرید را یک مانع در یک هدف فروشگاه در سراسر خیابان را از ایستگاه و هر چند مداوم باران و کاهش جمعیت تنش و درگیری کشیده در اواخر شب.

کارشناسان پلیس در استفاده از زور به اسوشیتد پرس گفت که این افسر به وضوح مهار این مرد بیش از حد طولانی است. آنها اشاره شد و تحت کنترل و دیگر مبارزه. اندرو اسکات سابق بوکا راتون فلوریدا رئیس پلیس که در حال حاضر شهادت به عنوان شاهد متخصص در استفاده-از-نیروی موارد به نام فلوید مرگ "ترکیبی از عدم آموزش مناسب و یا بی توجهی به آموزش خود را."

"او نمی تواند حرکت کند. او به آنها می گفت او نمی تواند نفس بکشد و آنها را نادیده گرفته و او را" اسکات گفت. "من حتی نمی توانم آن را توصیف کنم. آن را دشوار است به سازمان دیده بان."

شهر نیویورک افسر گارنر مورد گفت: او با استفاده از یک حقوقی manoeuvr به نام "کمربند ایمنی" برای پایین آوردن جلب آنها به پلیس گفت: تا به حال شده است مقاومت در برابر بازداشت. اما به پزشکی قانونی مراجعه به آن به عنوان یک سبد در گزارش کالبد شکافی و گفت: آن منجر به مرگ او. سبد manoeuvrs ممنوع تحت پلیس نیویورک سیاست.

یک هیئت منصفه بعد از آن تصمیم گرفت در برابر indicting افسران درگیر در جلب مرگ جرقه تظاهرات در سراسر کشور است. اداره پلیس نیویورک در نهایت اخراج این افسر که مهار جلب بود اما پنج سال بعد و پس از تحقیقات فدرال یک دادستان شهرستان بررسی و داخلی سوء محاکمه.

در مینیاپولیس زانو در یک مظنون را گردن مجاز است در زیر بخش استفاده-از-نیروی سیاست برای افسران که با دریافت آموزش در مورد چگونه برای فشرده سازی یک گردن بدون اعمال فشار مستقیم به راه هوایی. آن در نظر گرفته شده است "غیر کشنده نیروی گزینه" با توجه به سیاست اداره کتاب است.

یک سبد در نظر گرفته شده است یک نیروی مرگبار گزینه و شامل کسی که مانع تنفس. با توجه به این بخش را استفاده از نیروی سیاست ماموران پلیس به استفاده از تنها یک مقدار نیروی لازم خواهد بود که عینی معقول است.

قبل از افسران اخراج شدند پلیس اتحادیه خواسته های عمومی به صبر برای بررسی به آن دوره و نه به "راش به قضاوت و بلافاصله محکوم افسران ما." پیام های چپ با اتحادیه پس از اخراج نمی شد و بازگشت.

Hennepin شهرستان دفتر دادستان که مسئولیت رسیدگی به هر گونه تعقیب پلیس در وزارت امور خارجه اتهامات جنایی گفت: در بیانیه ای که آن را "شوکه و غمگین" با تصویری و متعهد به رسیدگی به پرونده نسبتا. اف بی آی در حال بررسی است که آیا افسران عمدا محروم فلوید از حقوق خود را. اگر کسانی که فدرال حقوق مدنی اتهامات آورده و آنها را به کار گرفته توسط باراک اوباما در ایالت مینه سوتا که کاهش یافته بود.

مرگ آمد در میان خشم و انزجار بیش از مرگ Ahmaud Arbery بود که به ضرب گلوله Feb. 23 در گرجستان پس از یک پدر و پسر به دنبال 25 ساله سیاه پوست در آنها خال خال در حال اجرا در زیربخش. بیش از دو ماه گذشت قبل از اتهامات آورده بودند. Crump نیز نشان دهنده Arbery پدر.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان گرچن Ehlke در میلواکی و تاد ریچموند در مدیسون ویسکانسین کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب