طرح دعوی در دادگاه مدعی مراقبت در عمل مانع شهروند ایالات متحده فرزندان مهاجران مستند نشده

بزرگنمایی این تصویر مهاجران حقوق گروه CASA واصل طرح دعوی در دادگاه در روز سه شنبه همراه با موسسه قان

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مهاجران حقوق گروه CASA واصل طرح دعوی در دادگاه در روز سه شنبه همراه با موسسه قانون اساسی حمایت و حفاظت در جورج تاون مرکز قانون. اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ

شهروند ایالات متحده فرزندان مستند نشده پدر و مادر که از مطالعه حذف از 2 تریلیون دلار فدرال محرک coronavirus بسته ظ فدرال دعوی در دادگاه اقدام کلاس در روز سه شنبه.

طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه از مریلند توسط موسسه قانون اساسی حمایت و حفاظت در جورج تاون مرکز قانون همراه با کاسا یک مهاجر غیر انتفاعی سازمان حقوق خدمت سی-منطقه و پنسیلوانیا به نمایندگی از هفت کودکان سنین اعم از 7 ماه به 9 سال و پدر و مادر خود را.

"دختر من یک شهروند ایالات متحده می گوید:" کارمن مادر از یک کودک در طرح دعوی در دادگاه است که نمی خواهم به او نام و نام خانوادگی به دلیل وضعیت مهاجرت.

"فقط به عنوان هر نوع دیگر شهروند ایالات متحده فرزند دختر من سزاوار به حقوق برابر" به خصوص در طول این همه گیر کارمن می گوید. "این یک بی عدالتی است."

به عنوان ضرر و زیان کار ادامه به افزایش در سراسر کشور با توجه به بهداشت عمومی همه گیر دولت فدرال عظیم Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل به قانون امضا شده در مارس 29, فراهم می کند و یک تاسیسات اقتصادی برای میلیون ها نفر از افرادی که مالیات پرداخت با استفاده از شماره تامین اجتماعی خود را به جای فرد شماره شناسایی مالیات دهندگان و یا ITIN مورد استفاده توسط کارمن و بسیاری دیگر از مهاجران مستند نشده.

هر فردی واجد شرایط دریافت $1,200 بررسی در صورتی که فرد دارای درآمد کمتر از $75 ، 000 در هر ماه و یا $2,400 اگر یک زن و شوهر فایل های مالیات به طور مشترک. اگر درآمد بالاتر است مقدار متفاوت است. مالیات دهندگان فردی کودکان نیز واجد شرایط برای $500 به ازای هر فرزند زیر سن 17.

کارمن می گوید: او می پردازد مالیات بر درآمد هر سال با استفاده از ITIN. قبل از همه گیر او دو شغل در صنایع غذایی — در یک شرکت غذا و دیگری در یک پیتزا فروشی.

"این اولین بار است که من در خانه بدون درآمد" او می گوید. "من با استفاده از صدای من برای دفاع از دختر من است."

کارمن به آمریکا از لیما, پرو, در سال 2001. او می گوید: او بسیار نگران و آینده دخترش در این بیماری همه گیر.

"این واقعیت که ما در زندگی" او می گوید: شفاعت با مقامات دولتی به رها کردن کودکان مانند او در طول بحران. "من امیدوارم که قلب خود را نرم و ذهن خود را باز کنید که فرزندان ما نیز در آینده کشور است."

مریم McCord است منجر وکیل برای طرح دعوی در دادگاه.

"طرح دعوی در دادگاه است که بر اساس حفاظت در برابر نقض مراقبت عمل می کنند که تبعیض و مانع کودکان آمریکا می گوید:" McCord که یک استاد مدعو در دانشگاه جورج تاون مرکز قانون. "این یک چیز را به تبعیض علیه مهاجران مستند نشده که سیستم ما می کند اما این یک چیز کاملا متفاوتی به تبعیض علیه شهروند ایالات متحده کودکان است."

McCord می گوید او تخمین می زند وجود دارد میلیون ها نفر از کودکان از مهاجران مستند نشده در کشور است و با انکار آنها مراقبت عمل به نفع این کودکان هستند که "درمان به عنوان شهروندان درجه دوم."

از همه مهمتر McCord می گوید: این مزخرف به انکار این شهروند آمریکایی به کودکان بهره مند از بسته محرک چرا که آنها در حال حاضر واجد شرایط برای دیگر مزایای برنامه هایی مانند طرح کمک های غذایی مکمل برنامه و یا ضربه محکم و ناگهانی مزایای و همچنین به عنوان کمک های موقت به خانواده های نیازمند و یا TANF.

"تحت قانون اساسی ایالات متحده نمی تواند تبعیض بر اساس alienage," McCord می گوید. "این کودکان هیچ می گویند که آنها به دنیا آمد و در عین حال آنها در حال درمان متفاوت از دیگر شهروند ایالات متحده کودکان است. و به همین دلیل بسیاری از دیگر برنامه های منافع عمومی هنوز فراموش پوشش شهروند ایالات متحده چرا که در غیر این صورت این امر می تواند تبعیض آمیز است."

نیکلاس Katz, CASA ارشد مدیریت خدمات حقوقی می گوید: مراقبت عمل شمارنده وعده خود را.

"هدف از مراقبت عمل است برای کمک به آسیب پذیر ترین اعضای جامعه ما در طول این زمان دشوار" گفت: کاتز در بیانیه نوشته شده است. "مهاجران را تشکیل می دهند تقریبا یک پنجم از خط مقدم کارگران در طول این بیماری همه گیر. آن است که مطلق خشم این است که ما با تکیه بر خانواده های مهاجر برای مراقبت از عزیزان ما و ما ارائه لوازم ضروری و در عین حال انکار فرزندان خود را از حمایت آنها برخوردار هستند به عنوان شهروندان آمریکایی است."

این مورد ندارد سابقه هر چند دو دعاوی در مریلند و ایلینوی واصل شده اند در برابر دولت ایالات متحده به نمایندگی از مخلوط وضعیت مهاجرت زوج که در حال رد مراقبت عمل می کنند زیرا یکی از آنها این است که یک مهاجر مستند نشده در حالی که از سوی دیگر یک شهروند ایالات متحده.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب