ما کاردینال در واتیکان دعا برای فلوید و آمریکا در آینده

رم - بالاترین-رتبه بندی آمریکایی کاردینال در واتیکان در روز جمعه و شانس را "ناعادلانه" قتل جورج فلوید گفت: آن

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

رم - بالاترین-رتبه بندی آمریکایی کاردینال در واتیکان در روز جمعه و شانس را "ناعادلانه" قتل جورج فلوید گفت: آن گذاشته لخت که مسیحی اصول قانون اساسی ایالات متحده نیست که به مردم سیاه و سفید.

کاردینال کوین فارل که سران واتیکان عوام دفتر آسوشیتدپرس گفت که خشونت از آنچه اتفاق افتاده است به فلوید پس از دستگیری او در مینیاپولیس خیلی غیر واقعی به نظر می رسید مانند یک فیلم است. فلوید بود که دست به دستبند, درگذشت, پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن او حتی پس از او گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

"ما هرگز فکر می کنم که احتمالا می تواند رخ دهد" فارل گفت. "آنها آموزش دیده و افرادی که می دانستند که در این موقعیت است که فرد نمی خواهید برای زنده ماندن."

"آنچه در حال حاضر به ارمغان می آورد یک فرد به آن نقطه ؟" او گفت:. "همه ما باید از خودمان بپرسیم: چه چیزی به ارمغان آورده است ما را به آن نقطه؟"

فارل در روز جمعه ریاست بیش از یک نماز به افتخار فلوید و دیگر قربانیان نژادپرستی سازمان یافته توسط sant'egidio جامعه و رم بر اساس کاتولیک خیریه است که نزدیک به پاپ فرانسیس.

نشستن در ردیف جلو در سانتا ماریا در Trastevere کلیسا در مرکز شهر رم شد سفیر ایالات متحده به مقدس Callista گینگریچ و همسرش, نیوت سابق ایالات متحده آمریکا مجلس. آنها هر دو عینک محافظ و ماسک و نشسته در صندلی فاصله از هم جدا به عنوان نام برای ایتالیا anti-virus سلامت اقدامات است.

در اظهارات فارل گفت: این تظاهرات که شکسته فلوید پس از مرگ روشن است که جنبش حقوق مدنی دهه 1960 موفق به حل و فصل همه از آمریکا مسابقه مشکلات.

با وجود قوانین حمایت قانون اساسی و معروف سخنرانی که اعلام برابری "قلب انسان همیشه می توانید خود را در آن خودپرستی و بازگشت به اینکه آلوده به گناه تحریک جدید بی عدالتی, خشونت عليه پرسنل پرستاری و ستم" او گفت:.

فارل, ایرلندی-متولد تابعیت شهروند ایالات متحده و اسقف سابق دالاس, دعا برای فلوید Floyd خانواده و همه قربانیان بی عدالتی و به صورت صلح آمیز و همزیستی برادرانه میان آمریکایی ها.

"ممکن است آنها برای پیدا کردن صلح و آرامش و درک" او گفت:.

صحبت کردن در روز قبل از آن به AP فارل گفت که او تا به حال پیش آمده به این باور است که تفرقه نژادپرستانه زبان می تواند کشتن. اهریمنی شعارهای او گفت: "فقط trickles می دهد و آنچه اتفاق افتاده در مینیاپولیس آن را می دهد یک حس به مردم از حق."

او گفت که امیدوار است با نماز جمعه خدمات به یادآوری آمریکایی ها از اصول مسیحی در آن کشور تاسیس شد: مساوی در حمایت قانون حق زندگی آزادی و "برابر امکان رفاه و رفاه برای همه است."

فارل گفت: که شامل سیاه پوستان گفت که حذف شده بود تقریبا به عنوان یک گروه کامل از فرصت هایی که قانون اساسی ایالات متحده و اصول آن ادعا به ارائه همه شهروندان آمریکایی است.

"تا چه حد باید آن اصول نفوذ فعال زندگی می کند ؟" کاردینال پرسید. "همه ما در مورد آن دعا کنید همه ما در مورد آن صحبت کنید. اما در یک حس واقعی, چگونه ما در آن زندگی می کنند؟"

"چگونه اغلب این سیستم در ایالات متحده اجازه نمی دهد که به اتفاق می افتد ؟ من فکر می کنم که تا جایی که آینده کشور ما است," او گفت:. "این چیزی است که ما نیاز به صحبت کردن در مورد."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

این نسخه تصحیح املای نام اولین سفیر ایالات متحده به Callista.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب