برلینگتون برنده مناسب برای جلوگیری از دسترسی به این Airbnb حزب عمارت

یک دادگاه عالی انتاریو اعطا کرده است برلینگتون یک دستور دائم اجازه می دهد این شهرستان برای جلوگیری از دسترسی ت

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398

یک دادگاه عالی انتاریو اعطا کرده است برلینگتون یک دستور دائم اجازه می دهد این شهرستان برای جلوگیری از دسترسی توسط هر "به معنی لازم و معقول" به Lakeshore جاده عمارت که همسایه ها شکایت کرده بود و عملکرد به عنوان یک رویداد محل برگزاری.

این شهر در زمان این موضوع به دادگاه در ماه دسامبر پس از ساکنان در غیر این صورت آرام جامعه گفت: revelers حضور در مهمانیها و مراسم عروسی در 4319 Lakeshore Rd. شد, انفجار, موسیقی, مسدود کردن خیابان های خود را با ماشین خاطی در باغ خود را به گرفتن عکس و حتی ادرار و مدفوع در خواص خود را.

ژان. 23 حکم می دهد برلینگتون حق استفاده از "سنگر و یا وسایل نقلیه را مسدود و یا محدود کردن دسترسی به اموال در 4319 Lakeshore Rd." در نزدیکی واکر خط. این Halton منطقه کلانتر مجاز به استفاده از "چنین زور و کمک های مورد نیاز در شرایط" برای جلوگیری از ملک از اینکه مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد تجاری گفت: دادگاه است.

صاحبان املاک Sohebur الرحمان Scheikh و سعدیا Adrian نیز دستور به پرداخت $9,500 در هزینه های دادگاه.

این 8000 فوت مربع پنج اتاق خواب عمارت آگهی در Airbnb برای 1200 $در یک شب. این مثال می گوید آن است که مناسب برای شرکت های بزرگ باقی می ماند عکس, فیلمبرداری و موسیقی فیلم, اما آن را می گوید احزاب ممنوع است.

آن را می گوید ملک است که اجاره توسط AMG-لوکس میامی فلوریدا. در ماه سپتامبر یک همسایه ایزابل Rae که شکایت در مورد فعالیت در اسکله خانه دریافت پاسخ از یک Airbnb "superhost" به نام داوود. او دعوت خود را به اطلاع او هنگامی که رویدادهای نگران کننده همسایگان اما او به ستاره ای که هیچ چیز تغییر پس از آن.

یکی دیگر از همسایه مری آلیس سنت جیمز گفت که او نیست به طور کامل در برابر Airbnb اما حوادث بزرگ در قصر ساخته شده است ترس او را برای جامعه ایمنی و او گفت: برخی از سالمندان ساکن شد و ترس از صحبت کردن برای ترس از عذاب.

"من فکر می کنم ما همه در این با هم," او گفت:. "در آن طول می کشد یک جامعه است."

به عنوان یک بازنشسته مدیر مدرسه سنت جیمز گفت که او نیز تا به حال جامعه نگرانی های ایمنی بر اساس تجربه خود را با خانه احزاب رفتن اشتباه است.

"نوجوانان همیشه بهترین تصمیم" او گفت:, و اضافه کرد که ملک هنوز در حال اجاره ای. او با ذکر یک Jan. 16 فیلم برداری که تا به حال روشن چراغ فروزان یک شبه.

برلینگتون مدیر ساختمان و آئین نامه گفت: این شهرستان عمل می کنند زمانی که خانه مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد تجاری مانند ضیافت که نقض مقررات منطقه بندی.

نیک Anastasopoulos گفت: در آزادی مطبوعات کسانی که استفاده کرده اند "شدید تاثیر بر ساکنان و محلات و این مسئولیت ما را برای جلوگیری از که از اتفاق می افتد."

برلینگتون کارکنان انتظار می رود به گزارش در کوتاه مدت اجاره مقررات است.

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام در حال حاضر
Tess Kalinowski


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن