2 نفر مجروح پس از وسیله نقلیه Careens به معترضان در سیاتل

دو زنان بستری شده اند یکی با تهدید کننده زندگی صدمات پس از یک وسیله نقلیه خمرهای گذشته یک پلیس مانع و به معترض

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

دو زنان بستری شده اند یکی با تهدید کننده زندگی صدمات پس از یک وسیله نقلیه خمرهای گذشته یک پلیس مانع و به معترضان در یک اتوبان یک شبه در سیاتل.

واشنگتن گشت گفت: راننده جگوار سفید سدان 27 سال است که در حال حاضر در بازداشت است. در این مرحله ماموران باید خودداری از اختصاص یک انگیزه در انتظار بررسی — هر چند سروان. ران مید گفت: ماموران این باور ناشناس مشکوک بود و نه اختلال.

در یک کنفرانس خبری در اوایل روز شنبه, مید ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد چگونه مقامات بر این باورند که مرد کنار یک پلیس بسته شدن برای رسیدن به قربانیان. اما او هشدار داد که این حادثه ارائه می دهد یک استارک درس برای معترضان.

"امید من این است به عنوان یک نتیجه از این فاجعه اعتراض تجدید نظر کند تمایل خود را به در بزرگراه بین ایالتی" او گفت: "از آنجا که من نمی توانم تضمین ایمنی خود را ساده و ساده است."

چند گرافیک ویدئوها از حادثه آمار رسانه های اجتماعی در مدت کوتاهی پس از آن. در یک سدان careens گذشته یک خوشه از وسایل نقلیه مسدود کردن راه خود ظاهر می شود برای منحرف را به این جفت ارز از قربانیان است. آنها پرت skyward کردن خودرو هود قبل از غلت به پایین به سطح ایالتی 5.

یکی دیگر از ویدئو زندگی می کنند جریان یک حادثه ثبت اعتراض — تا در فینال 15 ثانیه کسی که شروع به جیغ "در ماشین! خودرو! خودرو!" این فیلم به پایان می رسد با گوشخراش از ترمز برش از طریق یک چرخش فریاد و unfocused تصاویر.

مید گفت که یکی 24 ساله قربانی است که در حال حاضر در حال مبارزه برای زندگی خود را در بیمارستان. دیگر که 32, دچار آسیب های جدی در حق خود است.

این واقعه تنها چند روز پس از سیاتل مقامات برچیده یک بلوک-طولانی منطقه است که در کنار مجموعه ای از اعتراضات علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است. از اوایل ماه ژوئن کاپیتول هیل سازمان یافته اعتراضی در منطقه شده بود خانه را به تظاهرات خواستار تغییرات به پلیس و کاهش بودجه به نیروی.

سایت بسته شد به دلیل آن را به حال تبدیل شدن به "یاغی و "وحشیانه" سیاتل رئیس پلیس کارمن بهترین توضیح داد: در این هفته اشاره کرد که تیراندازی در این منطقه تا به حال منجر به مرگ دو نفر. اما بسته شدن شکست خورده است و برای متوقف کردن معترضان از جمع آوری در سراسر شهرستان از جمله در اتوبان.

مید روز شنبه گفت که معترضان مجبور کرده بود یک بسته در بین هر 5 روز به طول نزدیک به سه هفته است. اتوبان است "به سادگی یک مکان امن" برای معترضان به جمع او اضافه شده است.

شده اند وجود دارد گزارش حداقل 50 خودرو-رمنج از حوادث در سراسر کشور پس از وقوع چند انفجار پیاپی در اواخر ماه مه — که بسیاری از آنها مشکوک شدند حملات جناح راست افراطی با هدف قرار دادن Black Lives Matter معترضان.

"پیام آنها در حال تلاش برای ارسال است که شما نیاز به خارج شدن از خیابان و جلوگیری از این تظاهرات' " Ari ویل تروریسم محقق در دانشگاه شیکاگو که وارد این آمار گفت: NPR ماه گذشته. "آنها در حال تلاش برای ارعاب اخیر موج پل معترضان به حرکت خود را متوقف کند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن