L. A. بخش مسکن سر پله

لس آنجلس بخش مسکن رئیس Rushmore سروانتس کار کرده است که با این گروه برای بیش از یک دهه است که پله پایین در پای

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

لس آنجلس بخش مسکن رئیس Rushmore سروانتس کار کرده است که با این گروه برای بیش از یک دهه است که پله پایین در پایان ماه مارس.

سروانتس بلافاصله نمی تواند از نظر چهارشنبه. در پیامی به کارکنان این هفته, او گفت که او می روم با "احساسات مخلوط."

سروانتس گفت که کارکنان آنها تا به حال "جمعی انجام بسیاری از چیزها" از جمله سه برابر میزان بی خانمان ها مسکن تحت توسعه انجام برنامه ها برای ایجاد ثبات در محله و فروش وام خواص گسترش پناهگاه برای افرادی که دچار خشونت خانگی و یا قاچاق انسان و گرفتن یک جدید "پیوندی هزینه" تایید به صندوق مسکن مقرون به صرفه.

"با وجود این تلاش ها وجود دارد خیلی بیشتر در افق و وقت آن است که برای رهبری جدید برای فعال کردن این شهرستان با موفقیت به مقابله با بی خانمان ها و بحران مسکن و همچنین ایجاد یکی از بزرگترین دسترسی برنامه ها در کشور" سروانتس نوشت: در پیام خود به کارکنان.

تبلیغات

الکس Comisar سخنگوی شهردار اریک Garcetti گفت که معاون اداری شهرستان افسر Yolanda چاوز به عنوان سرپرست و مدیر گروه در حالی که با یک جستجوی ملی انجام شد. وقتی پرسیده شد که چرا سروانتس بود ترک Comisar به سادگی گفت: "او را پله پایین."

مسکن و جامعه گروه سرمایه گذاری مواجه شده است و انتقاد بیش از هزینه ساخت مسکن حمایتی برای افراد بی خانمان که درو موشکافی از شهر کنترل ران Galperin در اخیر حسابرسی.

در واکنش به ممیزی بخش مسکن گفت که ارزیابی مجدد پروژه هایی که تا به حال بدست تصویب اولیه به عنوان Galperin پیشنهاد کرده بود که تنها تاخیر در ساخت و ساز ترک پروژه "شکاف بودجه" و ایجاد "یک اثر سرما بر توسعه صنعت و آسیب شهرت این شهر است."

این بخش نیز تا به حال یک اختلاف با دولت فدرال بیش از اتهامات که این شهرستان موفق به ارائه مسکن ارزان قیمت است که به درستی در دسترس برای مستاجران که در صندلی چرخدار و یا معلولیت های دیگر به عنوان مورد نیاز قانون است.

تبلیغات

در ماه اوت L. A. مقامات توافق با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به ساخت یا مقاوم سازی بیش از 4000 آپارتمان برای غیر فعال ساکنان دهه آینده. نزدیک به سه سال قبل در این شهرستان موافقت کرد به صرف 200 میلیون دلار برای حل و فصل یک دعوی در دادگاه بیش از شکایات در مورد مشکلات در دسترسی صدها نفر از پروژه های مصوب بیش از نزدیک به سه دهه است.

قبل از سروانتس آغاز شده عنوان بخش مسکن او برای دیگر لس آنجلس از جمله بخش شهر کنترلر ال پوئبلو بنای تاریخی این بخش از پیری و شهرستان مسئول امور اداری, با توجه به رزومه گنجانده شده در فایل های شهرستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب