Whitby مادر که خریداری ترامپلاین برای cooped تا بچه ها دستور به حذف آن

WHITBY—یک Whitby مامان ناراحت است که او دستور داد با صاحبخانه به خلاص شدن از شر ترامپلاین او به تازگی نصب شده

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

WHITBY—یک Whitby مامان ناراحت است که او دستور داد با صاحبخانه به خلاص شدن از شر ترامپلاین او به تازگی نصب شده برای حفظ کودکان خود را اشغال کردند در حالی که آنها در خانه گیر کرده در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"من خیلی نا امید برای بچه ها" آماندا Platts گفت. "آنها به معنای واقعی کلمه گیر در خانه و آنها بالاخره این چیزی که آنها می تواند انجام دهد."

Platts که سه فرزند 12 و شش و سه به طور کامل خریداری شده به اندازه ترامپلاین هفته گذشته قرار داده و آن را در حیاط خلوت فضایی از خانه شهری واحد در Garrard جاده ها است.

دو روز بعد او موفق به دریافت اطلاع رسانی از این منطقه دورهام غیر انتفاعی مسکن پارسیان ترامپلاین است که در تخلف از قرارداد اجاره خواهد بود و باید برداشته شود.

خبر آمد به عنوان یک ناامیدی برای کودکان که خوشحال بودند به یک حواس پرتی که به آنها اجازه خروج از خانه Platts گفت. این کودکان در سن مدرسه از دوره نبوده و در کلاس از اواسط ماه مارس و محلی در زمین بازی است و خارج از محدوده با توجه به این استان فاصله اقدامات در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش این ویروس خطرناک است.

"آنها فوق العاده هیجان زده" به ترامپلاین Platts گفت.

"ما در گیر این وضعیت که در آن من نمی دانم چه باید بکنید," او اضافه شده است. "این زمانی است که همه باید به انعطاف پذیر در مورد همه چیز."

Platts گفت: یکی متوجه ارسال توسط صاحبخانه را تهدید می کند به یک پیمانکار حذف ترامپلاین در هزینه.

پل Chisholm, chief operating officer با شرکت مسکن گفت: در حالی که مدیریت همدردی با گرفتاری پدر و مادر در طول همه گیر مستند, اجاره قوانین خاص ممنوع ساکنان از احداث سازه های خارج از واحد و مکان در نظر گرفته شده است یک ساختار.

"ما نه چندان اشتیاقی," Chisholm گفت. "اما این بخشی از قرارداد اجاره."

این وضعیت با Platts ترامپلاین است منحصر به فرد به COVID-19 مستند Chisholm گفت. این یک چندساله موضوع میآید که هر سال هنگامی که آب و هوا گرم و ساکنان شروع به نصب trampolines و استخرهای شنا و دیگر در خارج از ساختار.

"می آید تا از زمان به زمان در مکان های مختلف. ما سعی می کنیم به طور مداوم در رویکرد ما, بنابراین هر کس می داند که چه انتظارات هستند. ما سعی و توان انطباق و مطمئن شوید که آنها را درک کنند."

Platts دریافت یک ایمیل از شرکت مسکن مارس 30 است که به نقل از این بند در اجاره نامه منع, هوای آزاد, سازه های.

"ما در حال درخواست شما حذف ترامپلاین از اموال. ما پیش بینی شما از همکاری با این درخواست و حذف آن توسط یکشنبه, مه 3," ایمیل می خواند.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

Chisholm گفت: این شرکت ترجیح می برای اجتناب از نیاز به اقدام مانند داشتن یک حزب در خارج گام تا حذف ممنوع سازه.

"ما سعی می کنید برای جلوگیری از آن," او گفت:. "این در حال مستاجران — آن را در یک مقابله و رابطه است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن