FDA کمک های مالی اضطراری با استفاده از مجوز برای 1 Coronavirus آزمایش آنتی ژن

بزرگنمایی این تصویر FDA اعطا کرده است اولین اضطراری مجوز برای آنتی ژن تست. ارزان تر و آسان تر به ادا

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

FDA اعطا کرده است اولین اضطراری مجوز برای آنتی ژن تست. ارزان تر و آسان تر به اداره ژنتیکی از تست تشخیصی برای این ویروس در آژانس می گوید: آن را به طور بالقوه می تواند مقیاس به آزمایش روزانه میلیون ها نفر. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

غذا و داروی آمریکا روز شنبه اعلام کرد که آن را اعطا کرده است اولین اضطراری مجوز به یک نوع جدید از آزمون است که می تواند تشخیص coronavirus به نام آنتی ژن تست.

این تست به نظر می رسد برای پروتئین قطعات در ارتباط با ویروس. نمونه های جمع آوری شده با یک سواب بینی. آن می تواند تولید یک نتیجه در دقیقه FDA در بیانیه ای گفت. آژانس اشاره می کند که در مقایسه با حال حاضر مورد تایید آزمایش ژنتیک با آزمایش آنتی ژن است که ارزان تر و آسان تر برای استفاده و می تواند "به طور بالقوه در مقیاس برای تست میلیون ها نفر از آمریکایی ها در هر روز" یک بار چند تولید کنندگان وارد بازار شد.

تا کنون تنها سن دیگو-بر اساس Quidel شرکت دریافت مجوز برای آزمون. که مجوز اعطا شد اواخر جمعه.

دو نوع دیگر از آزمایشات برای coronavirus را دریافت اورژانس مجوز. یکی به نام واکنش زنجيرهای پلیمراز یا PCR آزمون یک ابزار تشخیصی مولکولی است که شناسایی ویروس مواد ژنتیکی است. دیگر این است که یک تست آنتی بادی.

آنتی ژن تست است و بدون کاستی های آن است. FDA اشاره می کند که آزمون کمتر قابل اعتماد در حاکم کردن عفونت در بیماران و نتایج منفی "ممکن است نیاز به تایید با تست PCR قبل از تصمیم گیری درمان و یا برای جلوگیری از گسترش ویروس به دلیل منفی کاذب."

"آنتی ژن تست بسیار خاص برای ویروس, اما نه به عنوان حساس به عنوان مولکولی PCR آزمون" آژانس گفت. "این به این معنی است که نتایج مثبت از آنتی ژن تست بسیار دقیق است اما احتمال منفی کاذب بنابراین نتایج منفی حکومت نه از عفونت است."

FDA می گوید این انتظار بیشتر آنتی ژن تست به مجاز و که آن را "بازی خواهد کرد و نقش مهمی در مبارزه با COVID-19."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب