McEnany ماموریت: موضع دفاع از پانچ برای مغلوب ساختن پیشی جستن

واشنگتن - Kayleigh McEnany ایستاده است با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.او را احضار او بعد از همه —

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

واشنگتن - Kayleigh McEnany ایستاده است با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

او را احضار او بعد از همه — به چهارم خود را در کاخ سفید وزیر مطبوعات و به سمت در هفته گذشته در مراحل St. john's کلیسا پس از نظامی با زور و اجبار پاک دور معترضان مسالمت آمیز. همه چیز در اطراف آنها صحبت از ایمان و ملت رنج: سوار "کلیسا از رئیس جمهور" و کتاب مقدس در مغلوب ساختن پیشی جستن ، فلفل اسپری در هوا. صلیب عیسی ، peeking از McEnany یقه.

اما تهمت نیست صحبت از معنویت و سلامت و نژادی بحران wracking کشور او منجر می شود. او به جای وعده داده است که "بزرگترین کشور در جهان" خواهد آمد در سازمان دیده بان خود را. در مغلوب ساختن پیشی جستن چپ McEnany داد و با سر اشاره کردن و تکان دادن نداشت تا او را تائید است که در حالی که او یک عنوان جدید او خدمت می کند یک آشنا نقش به عنوان برگ برنده را بیشتر قابل رویت سیاسی حمایت کند.

"در گذشته خانه های سفید ممکن بود به قابل اعتماد تشخیص متن یک بیانیه مطبوعاتی کاخ سفید وزیر از آن که سخنگوی رئیس جمهور انتخاب مجدد کمپین گفت:" کاتلین هال Jamieson, مدیر آننبرگ سیاست عمومی مرکز در دانشگاه پنسیلوانیا است. "این است که به طور فزاینده ای دشوار است به انجام این کار است."

با وقار و آماده سازی McEnany روشن ساخته است از او اولین جلسه توجیهی که او حاضر به دفاع از رئیس او " نظر خود را به عنوان به خوبی به عنوان خود را بیشتر آشکار misstatements. در ارز او اغلب به نقل از نزدیکی او به رئیس جمهور — سکه عالم در واشنگتن — به عنوان شواهدی وجود دارد که او می تواند صحبت می کنند معتبر به تفکر و قصد.

"من در اطراف رئیس جمهور" او به خبرنگاران گفت: در ماه گذشته. "قصد او این است که همیشه به دادن اطلاعات درست به مردم آمریکا."

و به پانچ بازگشت. زمانی که عکس خود را op در سنت جان کلیسا تولید condemnations حتی از برخی از جمهوری خواهان مغلوب ساختن پیشی جستن rumbled در توییتر که منتقدان خود را "اشتباه کردم!"

"مردم من در راه رفتن به این مکان تاریخی از عبادت!" او توییتی در بخش.

یک روز بعد McEnany پر شده در "چرا." آن بود McEnany پیشنهاد یک "رهبری لحظه" شبیه به وینستون چرچیل مشهور بازرسی از بمب آسیب دیده لندن در طول جنگ جهانی دوم است.

"مانند چرچیل ما او را دیدم بازرسی بمباران آسیب و آن را با ارسال یک پیام قدرتمند رهبری به انگلیسی, مردم," او گفت:. مغلوب ساختن پیشی جستن برگزاری مقدس او افزود: "بسیار مهم نماد برای مردم آمریکا برای دیدن که ما را از طریق این طریق وحدت و از طریق ایمان است."

این Churchillian مقایسه بدستآمده برخی از تمسخر.

جدایی بین کاخ سفید وزیر مطبوعات و سخنگوی کمپین است که به طور سنتی ریشه در ایده است که مالیات دهندگان نباید در پرداخت حقوق و دستمزد از سیاسی حمایت کند. در واقع همه مطبوعاتی کاخ سفید دبیران بگویید رئیس جمهور داستان صرفه ترین راه ممکن از جمله با "گفتن حقیقت به آرامی" به عنوان مایک McCurry رئیس جمهور بیل کلینتون سخنگوی wryly شرح داده شده ، برای رئیس جمهور وجود دارد همیشه یک انتخاب مجدد در خطر است — اگر نه ایشان و سپس متحدان خود را در کاپیتول هیل و جاهای دیگر.

اما حقیقت این است که همیشه تصور می شود بخشی از دبیر مطبوعاتی پیام.

"به عنوان دبیر مطبوعاتی کاخ سفید شما در حال رفتن به چرخش شما خاوری در حال حاضر رئیس جمهور در بهترین نور ممکن است شما رفتن به لگد زدن کنار سوالات است که شما نمی خواهید برای پاسخ به" McCurry در مصاحبه ای گفت:. "اما در همان زمان مردم به برخی از اعتماد است که آنها در حال گرفتن اطلاعات دقیق زمانی که آن را واقعا شمارش است."

در طول یک testy ارز با خبرنگاران در ماه گذشته بیش از رئیس جمهور ادعاهای دروغین در مورد رای دهندگان تقلب McEnany همچنین نشان داد که چگونه او را جلا و systemized مغلوب ساختن پیشی جستن علاقه برای مصاحبه خود را به عنوان یک قربانی خصمانه و مغرضانه رسانه ها. و او اضافه شده بعد جدید به این موضوع در حال تغییر است شناخته شده به عنوان "whataboutism."

در مورد خواسته توییتر را به واقعیت بررسي رئیس جمهور توییت McEnany بدبختانه از طریق توجیهی کتاب و تلاوت آماده نمونه هایی از اشتباهات ساخته شده توسط برجسته رسانه های خبری.

"بنابراین اگر کسی نیاز به واقعیت-بررسی" McEnany نتیجه گرفت: "من فکر می کنم آن را باید در رسانه ها."

McEnany, 32, است, فارغ التحصیل از مدرسه کاتولیک در تمپا, فلوریدا, دانشگاه میامی و دانشگاه هاروارد قانون مدارس شد و یک چهره آشنا در سی ان ان به عنوان یک مفسر محافظه کار. او همچنین یک نویسنده است. تعهد خود را تا سال 2018 کتاب "جدید آمریکا انقلاب: ساخت یک پوپولیستی جنبش" نشان می دهد یکی دیگر از نفوذ: قتل عام کلمباین دبیرستان در سال 1999.

این کتاب اختصاص داده شده است در بخشی به راشل اسکات یک مسیحی و اولین نفر به قتل رسیدند. در فداکاری McEnany با تشکر از اسکات برای "ساخت ایمان پدر و مادر من به من آموخته بود واقعی در زندگی خود من است." او همچنین می نویسد: این اثر که تصاویر از Columbine حال او در سن 11: "آن روز که من دیدم بد و متوجه شدم که آن را زنده در جهان است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

McEnany رویکرد برنده ستایش دیگران از رئیس و کارکنان خود را با توجه به سه مشاوران و جمهوری خواهان به کاخ سفید صحبت کرد که شرط به بحث در مورد مسائل داخلی.

او و مدیر ارتباطات الهام فرح آورده بودند توسط رئیس جدید کارکنان علامت مراتع که می خواست برای تقویت مطبوعات فروشگاه پس از آن پرچم تحت دبیر مطبوعاتی استفانی گریشام.

مغلوب ساختن پیشی جستن امضا داشتن تحسین McEnany کار در تلویزیون و خود را برای انتخاب مجدد مبارزه است. رئیس جمهور مشتاق برای قوی تر مطبوعات عملیات به دفاع از او. با دوربین-آماده ظاهر McEnany گفته مشاوران که او می خواست به هر دو دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن در تلویزیون و همچنین تقلید از تصدی سارا ساندرز که دسترسی نزدیک به رئیس جمهور و تبدیل به یکی از مورد اعتماد ترین مشاور.

McEnany در دیدار با رئیس جمهور بیش از ده بار در روز. برخی از مقامات کاخ سفید بر این باورند که McEnany قوی احساس برای رئیس جمهور پایه و بر خلاف دیگران که کار کرده اند در غرب بال نمی سعی کنید به تغییر شکل مغلوب ساختن پیشی جستن به یک مطلب معمولی اجرایی.

McEnany نیز نگه می دارد یک چشم در سیاست است. برای مثال مغلوب ساختن پیشی جستن در ابتدا نشانه حمایت خود را از گرجستان بازگشایی اقتصاد در مارس تنها به صحبت کردن از آن توسط دکتر دبورا Birx این coronavirus وظیفه نیروی co-ordinator. هنگامی که صدای شیپور آماده به مختصر مطبوعات یک زمان کوتاه بعد McEnany خواست او را به سختی در گرجستان گفت که او نمی خواست به ارتباط با هر گونه افزایش عفونت به گفته یکی از مقامات است.

مشاوران باید اشاره کرد که او در تلاش است به منظور بهبود پاسخ از فروشگاه مطبوعات بلکه می بیند این کار — و به خصوص جلسات — به عنوان تلاش برای رفتن جرم است. این بدان معناست که نه فقط فشار کاخ سفید چشم انداز بلکه در زمان انتقاد از پوشش اخبار و فردی خبرنگاران.

McEnany کاهش یافته است به نظر. اما مراتع خواند او را ستود.

"هیچ کس تا به حال بهتر آماده مسئولیت رسیدگی به طیف گسترده ای از سوالات در هر زمان داده شده," او گفت:.

___

Lemire گزارش از نیویورک است.

___

دنبال tanya warren و Lemire در توییتر در http://www.twitter.com/APLaurie tanya warren و http://www.twitter.com/@JonLemire.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن