کلید سوالات پاسخ داده نشده در کوبه برایانت سقوط به عنوان NTSB آماده گزارش مقدماتی

ملی ایمنی حمل و نقل در حال حرکت است و نزدیک به انتشار یافته های اولیه در Jan. 26 خلبان جرمن وینگز که به کشته شدن کوبه برایانت و هشت نفر دیگر.

در 11 روز پس از کالاباساس سقوط برخی از جزئیات شده اند نشان داد. اما بسیاری از سوالات بدون جواب باقی می ماند.

مقامات گفتند که هلی کوپتر بود که پرواز تنها با استفاده از ویژوال خوانش ناودان به دامنه کوه و در میان بسیار مه آلود شرایط. یک بار تجزیه و تحلیل داده ها ردیابی لحظات پایانی پرواز, پیدا کردن هلیکوپتر پرواز خطرناکی به یکی دیگر از دامنه کوه فقط قبل از توفنده.

آنچه ما می دانیم

آب و مسائل: هلیکوپتر — یک Sikorsky S-76 هلی کوپتر ساخته شده در سال 1991 — ترک جان وین در فرودگاه در اورنج کانتی در 9:06 a. m. Jan. 26با توجه به در دسترس عموم پرواز سوابق. این هواپیما گذشت بیش بیل هایقتس در نزدیکی ورزشگاه طفره زن و دور بیش از گلندیل در طول پرواز.

تبلیغات

satellite-kobe-crash-map.png

خلبان, Ara Zobayan درخواست ویژه بصری قوانین پرواز و یا VFR که اجازه می دهد تا خلبانان به پرواز در کنترل حریم هوایی زمانی که سقف کمتر از 1000 پا یا وقتی که دید کمتر از سه مایل. به عنوان شرایط آب و هوایی بدتر در سفر به شهرستان ونتورا خلبان درخواست “پرواز زیر” یک فرایند است که در آن کنترل کننده در تماس منظم با یک هواپیما و می تواند کمک به حرکت.

در ثبت و ارتباطات رادیویی از کنترل ترافیک هوایی در برج شنیده گفتن خلبان هلی کوپتر است بیش از حد کم برای پرواز زیر است. رادار اطلاعات نشان می دهد Zobayan که تا به حال شده است یک مجوز تجاری خلبان هلی کوپتر برای 19 سال هدایت هلی کوپتر به 2,300 پا و سپس شروع به سمت چپ به نوبه خود.

ناگهانی تبار: NTSB عضو هیئت مدیره جنیفر Homendy در هفته گذشته گفت: این بالگرد که فاقد زمین سیستم هشدار دهنده بود در 2,300 پا هنگامی که آن را از دست داد ارتباط با کنترل ترافیک هوایی. هلی کوپتر نزولی در بیش از 2000 پا در هر دقیقه در زمان ضربه.

تبلیغات

la-me-kobe-bryant-helicopter-crash-map

پس از مصرف کردن در اورنج کانتی هلیکوپتر به پرواز در شمال غرب و سپس در مدت کوتاهی قبل از ساعت 10 صبح در نزدیکی لاس Virgenes جاده در جنوب 101 بزرگراه در کالاباساس.

هلی کوپتر آمار دامنه کوه و در ارتفاع 1,085 پاحدود 20 تا 30 زیر یک بقوم. حتی اگر خلبان شده بود و قادر به پرواز در بالای تپه او را مواجه با خطرات جدید, مقامات گفت.

“در واقع وجود دارد دیگر بالاتر از تپه های اطراف آن گفت:” بیل به زبان انگلیسی, رهبری محقق شده است.

چه ما نمی دانیم

  • به نظر می رسد خلبان از دست داده بود در تماس با کنترل ترافیک هوایی در پایان با توجه به ضبط رادیو reviewed by بار اما معلوم نیست چرا.
  • هر چند در آخرین لحظات از پرواز دستگیر شده در پرواز انتقالها دلیل خلبان ساخته سرنوشت ساز سری از حرکت نامشخص است.
Graphic: The final moments of Kobe Bryant’s flight

لحظات پایانی کوبه برایانت پرواز.

(لس آنجلس تایمز)

  • این NTSB گفته است که هلی کوپتر شد مجهز به یک زمین سیستم زنگ خطر است که می تواند هشدار داده اند خلبان او نزدیک شدن به دامنه کوه. این سازمان توصیه کرده بود که 16 سال پیش که اداره هوانوردی فدرال نیاز به هلیکوپتر حامل شش یا بیشتر مسافران بود مجهز به دستگاه. اما توصیه اجرا نمی شد تا هلی کوپتر نبود نیاز به سیستم. را ساخته اند آن را یک تفاوت ؟

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im

ایندکسر