Automatic Backlink نرم افزار: چگونه رسانه های اجتماعی پیوند ساختمان کار می کند ؟

[ad_1] به طور فزاینده ای بیشتر صاحبان وب سایت و بازاریابان اینترنتی با استفاده از رسانه های اجتماعی برای دریا

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
[ad_1]

به طور فزاینده ای بیشتر صاحبان وب سایت و بازاریابان اینترنتی با استفاده از رسانه های اجتماعی برای دریافت بک لینک با کیفیت. شده است وجود دارد بسیاری از بحث در مورد سنتی روش های ساختمان لینک مقابل رسانه های اجتماعی. قوانین SEO را تغییر زیادی در طول چند ماه گذشته به عنوان گوگل تاکید آلی پیوند ساختمان. رسانه های اجتماعی می تواند نقش کلیدی در کمپین های بازاریابی خود را به عنوان یک راه برای تعامل با خوانندگان شما و افزایش محبوبیت لینک.

سایت های شبکه های اجتماعی بزرگ هستند سیستم عامل برای جذب مربوط به لینک دهنده با حداقل سرمایه گذاری. لینک دهنده به دست آمده از رسانه های اجتماعی بسیار ارزشمند هستند و کاملا ارگانیک است. گوگل به تازگی اعتراف کرد که آنها با استفاده از سیگنال های دریافتی از سایت های رسانه های اجتماعی که رتبه بندی وب سایت. ساختمان یک حضور قوی در این وب سایت خواهد شد در نتیجه ترافیک بیشتر و بک لینک. این استراتژی همچنین اجازه می دهد تا شما را به ایجاد روابط با صنعت بازیکنان و مقامات.

هنگامی که شما با استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد لینک های شما در تمرکز فرد در پشت صفحات وب شما می خواهید برای دریافت لینک از. در سنتی ساخت لینک شما در تمرکز لنگر متن لینک شما از سایت های خاص. تفاوت اصلی بین این دو استراتژی تمرکز است. با تمرکز بر فرد پشت صفحه بسیار کارآمد تر از تلاش برای به دست آوردن لینک از یک وب سایت خاص و یا صفحه.

اگر شما می خواهید را به استفاده کامل از رسانه های اجتماعی برای بار اول شما نیاز به شناسایی مخاطبان هدف خود را. وجود دارد سه دسته از کاربران است که شما باید تمرکز بر روی: طبیعی كه صنعت بازیکنان و جوامع آنلاین است که می تواند به شما دسترسی به جمعیت هدف خود را. پیدا کردن کلید اثرگذارندهها در صنعت خود را کنید و سعی کنید برای اتصال با آنها را در شبکه های اجتماعی و انجمن ها. نگه داشتن یک چشم بر رقبای خود. شما همچنین می توانید با استفاده از یک backlink generator برای دریافت بیشتر از خود مبارزات ساختمان پیوند.

تمرکز بر ارائه محتوای با کیفیت به مخاطبان هدف خود را. نوشتن مقالات جذابی است که مردم می خواهید برای دیدن و به اشتراک گذاری. سهم افراد دیگر پست ها نیز هست. این استراتژی به شما کمک خواهد کرد ساخت یک مخاطب که علاقه مند در آنچه شما باید ارائه دهد. اگر شما واقعی هستند و باید مطالب خوب شما آلی بک لینک به سایت خود ،

فعال ماندن و تعامل با چشم انداز خود را. نگه داشتن در گفتگو با طرفداران و پیروان در شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند نگه داشتن مشخصات بالا در مقابل صنعت اثرگذارندهها و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض برای سایت شما. مطالب خود را آسان برای به اشتراک گذاشتن و مردم را دلیلی برای بازدید از وب سایت خود و لینک به پست های خود را.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن