پاکسازی از هانا اسپرز ترس در میان COVID-19 خروش در تگزاس

وسلاکو تگزاس - به عنوان بازیابی و پاکسازی تلاش کردم در جریان پنج شنبه در جنوب تگزاس در پی کاهش داد هانا نگران

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399

وسلاکو تگزاس - به عنوان بازیابی و پاکسازی تلاش کردم در جریان پنج شنبه در جنوب تگزاس در پی کاهش داد هانا نگران ساکنان مواجه چشم انداز انجام تلاش در میان خروش در coronavirus مواردی است که ترک کرده است بسیاری از ترس در مورد سلامت خود را.

در حال حاضر گرمسیری, افسردگی, هانا 65 مایل (105 متر) در شمال فرسنیلو در دولت مکزیک از Zacatecas به عنوان آن بادهای ضعیف به حدود 25 مایل (40 کیلومتر) ملی طوفان مرکز گفت. آن باقی مانده هنوز هم تهدید به بارش باران و جاری شدن سیل به اب اشباع بخش هایی از جنوب تگزاس و شمال مکزیک است.

66 سال نورا Esquivel که عمدتا ماند در خانه اش در وسلاکو تگزاس در ایالت ایدالگو شهرستان از ماه مارس به دلیل همه گیر شدن سیل آسیب به خانه خود را از هانا به معنای شانس بیشتری برای قرار گرفتن در معرض ویروس.

"هیچ تماسی با هیچ کس تنها دختر من یک بار در در حالی که, و در حال حاضر با این کار اجازه می دهد تا مردم را به آمدن به خانه من بیمه و همه این و من می ترسم" گفت: گریان Esquivel, که طول می کشد دارو قلب بود و برای نجات از خانه اش صبح روز یکشنبه توسط پسرش در یک قایق پارویی اسکیموها.

"همه دوستان من در حال مرگ هستند. ... من ترس برای من و خانواده برای همه نه فقط من و این است تمام جهان است."

پس از هانا که ریخته تا 16 اینچ (41 سانتیمتر) باران در برخی از نقاط جنوب تگزاس و شمال مکزیک مقامات گزارش داد دو نفر را در شمال شهر مکزیک از راموس Arispe نزدیکی مونتری پس از مشابه آب انداخته توسط هانا جاروب وسیله نقلیه خود را دور. سه نفر گزارش از دست رفته در منترری و سه از دست رفته بودند در مرز شهرستان رینسا سراسر از McAllen, وابسته به تکزاس با توجه به مکزیک ملی دفاع مدنی ،

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت گفت: دولت شد ارسال های اضافی تست تجهیزات و پرسنل بیمارستان به جنوب تگزاس جوامع نهفته هانا برای اطمینان از طوفان نمی تشدید گسترش ویروس.

"گسترش COVID می تواند به مراتب کشنده تر از آسیب های ناشی از طوفان" ابوت گفت: در KRGV-تلویزیون. او برنامه ریزی شده به تور مناطق آسیب دیده سه شنبه.

فرماندار خواسته ساکنان به موقف اجتماعی فاصله دستورالعمل و به پوشیدن ماسک اگر آنها مجبور به ترک خانه های خود و رفتن به پناهگاه است. مقامات گفت: پناهگاه تعیین شد تا به عنوان امن که ممکن است با متوسط چک در-سایت پزشکی پرسنل. برخی از آنها که پناه در اتاق های هتل ها.

مرز جوامع ضربه توسط هانا در حال حاضر تیره و تار توسط COVID-19 موارد — با برخی از بیماران در حال airlifted به شهرهای بزرگ.

Hidalgo County قاضی ریچارد کورتز گفت: آسوشیتد پرس در یک مصاحبه تلفنی که روز شنبه "در یک راه عجیب و غریب" طوفان ممکن است کمک کرده اند با شهرستان های اخیر افزایش COVID-19 موارد به دلیل طوفان شده مردم در خانه بماند.

در Cameron County واقع در کنار Hidalgo County, مقامات گفت: آنها سپاسگزار طوفان نیست خود را پایمال بیمارستان که در ادامه برخورد با یک خرد COVID-19 بيمار.

Cameron County قاضی ادی Treviño جونیور, شهرستان برتر انتخاب شد گفت: "وجود دارد گزارش ها از حداقل 150 آب گرفتگی خانه ها و برخی از جاده هنوز صعب العبور با توجه به بالا, آب, اما در بیشتر قسمت ها این شهرستان به خوبی انجام شد.

"من فکر می کنم ما بسیار خوش شانس طوفان را ندارد, عمده, عمده جاری شدن سیل و بدون از دست دادن زندگی," او گفت:.

اما کامرون مسئولان شهرستان باقی مانده در مورد این بیماری همه گیر به عنوان موارد در هفته گذشته افزایش یافته 2,587 — بیش از کل از اواسط ماه مارس تا ژوئیه 1. این شهرستان دارای بیش از 7,800 موارد است. مرگ و میر افزایش یافته 81 در هفته گذشته Treviño گفت. یک هفته پیش این شهرستان تا به حال 96 مرگ و میر.

در شمال کامرون شهرستان در Nueces County, کورپس کریستی گزارش داد که 60 نوزادان آزمایش مثبت برای COVID-19 ژوئیه 1 به تاریخ 16 ژوئیه است.

"طوفان نکرده (COVID-19) برود" گفت: شهرستان کورپس کریستی مدیر پیتر Zanoni اضافه کردن مقامات باقی مانده نگران دوشنبه در مورد تعدادی از محلی coronavirus موارد از جمله 16 مرگ و میر بیش از آخر هفته.

کشورهای ساحلی درهم در این بهار به تنظیم اضطراری طوفان قصد دارد به حساب برای این ویروس و هانا اولین آزمون بزرگ است.

ابوت اعلام روز یکشنبه سازمان مدیریت اضطراری فدرال مصوب اضطراری اعلام خواهد کرد که ارائه فدرال کمک.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هانا منفجر ساحل به عنوان یک دسته 1 طوفان عصر روز دوشنبه بعد از ظهر با وزش باد از 90 مایل در ساعت (145 kph) نه چندان دور از پورت منسفیلد است که در حدود 130 مایل (210 کیلومتر) در جنوب کورپس کریستی.

توسط دوشنبه شب 50,600 مشتریان باقی مانده است بدون قدرت در سراسر جنوب تگزاس از جمله کورپس کریستی, هرلینگن و McAllen, ابزار, مقامات گفت. که از اوج 200,000 اوایل صبح روز یکشنبه.

مقامات در سراسر جنوب تگزاس هنوز ارزیابی خسارت از هانا در روز دوشنبه. در Hidalgo County, برخی از کلنیس — unincorporated کم درآمد مناطق در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک — آب گرفتگی شده بود توسط چند فوت آب کورتز گفت.

هانا آمد و نزدیک به سه سال پس از طوفان هاروی منفجر ساحل شمال شرقی کورپس کریستی, کشته شدن 68 نفر و باعث حدود 125 میلیارد دلار خسارت در تگزاس است.

در مکزیک در شهر ماتاموروس در سراسر از Brownsville, بیش از 1300 پناهجو از جمله نوزادان و افراد مسن در یک اردوگاه پناهندگان آماده برای تاثیر جاری شدن سیل از ریو گراند با توجه به هانا. رودخانه شد و انتظار می رود به افزایش است و به احتمال زیاد سیل اردوگاه در چند روز آینده.

چوپان Rastatter داوطلب مهندس در اردوگاه گفت: سازمان ملل متحد کار کرده اند با مقامات مکزیکی به برنامه ریزی برای جابجایی از مهاجران.

در مرز مکزیک در شهرستان رینسا یک زایمان بیمارستان آسیب دیده بود توسط heavy rain با برخی از بیماران منتقل شده به طبقه فوقانی و دیگران تخلیه به امکانات دیگر گفت: پدرو گراندوس مدیر مدنی برای حفاظت از, Tamaulipas دولت است.

در اقیانوس آرام در ضمن هاوایی اجتناب شود یک ضربه مستقیم دوشنبه از طوفان داگلاس به عنوان طوفان در حال حرکت به دور از اصلی جزایر هاوایی.

___

Lozano گزارش از هوستون. آسوشیتد پرس نویسندگان علامت استیونسون در مکزیکو سیتی و اقاقیا کورونادو در Austin, تگزاس کمک به این گزارش.

___

دنبال Juan A. Lozano در توییتر https://twitter.com/juanlozano70



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن