'پایدار نابغه" نویسندگان توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک "دن از تخریب'

شستن. پست با خبرنگاران کارول Leonnig و فیلیپ Rucker نویسنده بسیار پایدار نابغه بحث نگران کننده گرایش مغلوب سا

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

شستن. پست با خبرنگاران کارول Leonnig و فیلیپ Rucker نویسنده بسیار پایدار نابغه بحث نگران کننده گرایش مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری. در اصل پخش Jan. 22, 2020; به روز شده در فوریه. 12, سال 2020 است.

دیو دیویس میزبان:

این هوای تازه. من دیو دیویس در Terry Gross. آن روز رئیس جمهور و امروز ما نگاهی به مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری از طریق چشم از دو برنده جایزه پولیتزر خبرنگاران واشنگتن پست, فیلیپ Rucker و کارول Leonnig. من با آنها صحبت کرد در ژانویه هنگامی که خود را در کتاب جدید منتشر شد اما مصاحبه ما بود preempted در اکثر ایستگاه های ویژه پوشش استیضاح محاکمه در سنا است. امروز ما هوا که مصاحبه همراه با یک به روز رسانی در حوادث پس از آن ثبت شد.

Leonnig و Rucker کتاب است نگران کننده حساب 2 1/2 سال از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. وجود دارد لحظه ای که در آن مواج جمهور berates ارشد خود را رهبران نظامی آنها خواستار بازنده دیگری که در آن او به نظر می رسد نمی دانم چه اتفاقی افتاده است در پرل هاربر و بسیاری از موارد نامنظم تصمیم گیری رانده شده توسط هوی و هوس یک رئیس جمهور با کمی صبر و شکیبایی برای جزئیات سیاست های عمومی. در حالی که بسیاری از وقایع در کتاب علنی گزارش شده به عنوان آنها رخ داده است نویسندگان انجام شده بیش از 200 تازه مصاحبه های جدید برای اضافه کردن جزئیات و بافت. کارول Leonnig ملی است خبرنگار تحقیقی برای این پست. فیلیپ Rucker است این مقاله در کاخ سفید رئیس دفتر. عنوان کتاب خود را گرفته است از کلمات جمهور تهمت است مورد استفاده برای توصیف خود را; آن را به نام "بسیار پایدار نابغه است."

کارول Leonnig فیلیپ Rucker, خوش آمدید به هوای تازه. اجازه دهید بحث در مورد برخی از - آنچه به شما نشان می دهد در این کتاب است. و من فکر می کنم یکی از چیزهایی که بدست ترین عناوین تا کنون جزئیات در یک جلسه برای رئیس جمهور در جولای 2017 در پنتاگون. و برخی از چیزهایی که رئیس جمهور شده اند - بدست مقدار زیادی از توجه. اما من می خواهم به شما برای شروع فقط به ما گفتن - چون من پیدا کردن این نیز جالب - که با راه اندازی این جلسه که چرا آنها می خواستم به آن را انجام دهد و چگونه آنها را در ساختار آن به رئیس جمهور و نگه داشتن رئیس جمهور توجه است.

فیلیپ RUCKER: آره. دیو, این جلسه بود که واقعا مهم نقطه عطف برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. آن حدود شش ماه به دولت. و وزیر دفاع خود جیم Mattis; وزیر امور خارجه رکس Tillerson; گری کوهن بالا مشاور اقتصادی - آنها واقعا احساس خطر توسط رئیس جمهور فقدان دانش در مورد رابطه با عدم درک در مورد اعزامهای نظامی و پایگاه های خود در سراسر جهان و احساس نیاز به آنها را اساسا مدرسه او را به معلم او.

به طوری که آنها مرتب برای این جلسه در یک فضای مقدس در پنتاگون. این مخزن است. این چیزی است که آنها آن تماس بگیرید. آن را به یک اتاق خصوصی که در آن تصمیمات جنگ و صلح تعیین شده توسط ستاد مشترک. آنها به ارمغان آورد و رئیس جمهور وجود دارد. و آنها رفت و از طریق یک نمایش به صورت اسلاید توضیح شما می دانید که در آن نیروهای ما مستقر هستند, چرا ما باید اتحاد ما چه ناتو انجام دهد, چرا ما باید بسیاری از نیروهای نظامی در کره جنوبی در شبه جزیره کره برای دفع تهدید کره شمالی. و رئیس جمهور رو تحریک شده توسط این "مدرسه راک!" پرنیان در اتاق او به پایان رسید تا در پارس ژنرال در اتاق و دیگر مشاوران. او گفت: شما یک دسته از dopes و نوزادان است. کسانی که کلمات خود را. او گفت: من نمی رفتن به جنگ با شما مردم است. و آن را واقعا دلخراش لحظه. این احساسی بود - ژنرال بود که برای پوشش چشم خود را از آنجا که آنها بسیار نگران این لحظه.

معاون رئیس جمهور پنس نمی گویند هر چیزی حتی اگر پسر خود را در ارتش. رکس Tillerson, وزیر امور خارجه, تنها به ایستادن برای مقابله با رئیس جمهور. و پس از این جلسه به پایان رسید او گفت که رئیس جمهور بود effing ادم احمق و ابله. و این خیلی مهم است زیرا اگر این است که چگونه او احترام یا بی احترامی نه - نظامي رابطه او با مردم او را به شمارش به رهبری آمریکایی ها به نبرد که نگران کننده است برای کسانی که در ارتش با توجه به این که ما برای صحبت با.

دیویس: راست. او گفت: من نمی رفتن به جنگ با شما مردم - شما بازنده مناسب است ؟

RUCKER: درست است. و او به نام جنگ در افغانستان بازنده جنگ است.

دیویس: ما را کمی بیشتر داخل را در اینجا به دلیل این ایده بود که او را با ارائه برخی از اطلاعات اولیه. به ما احساس - منظورم این است که قبل از این مواد منفجره نظرات رد و بدل شد, نوع, چگونه رئیس جمهور در واکنش به این آموزش است.

کارول LEONNIG: بنابراین حفظ در ذهن به عنوان فیل توضیح داده شده که این سه بسیار ارشد مردم در این دولت امیدوار هستند در مورد هدایت یک تازه کار رئیس جمهور است. آنها هیجان زده در مورد این فرصت را برای کمک به او آموزش دهد. آنها شده اند نا امید روشن شود چرا که او به نظر نمی رسد می دانم که شما می دانید و چرا از آن مهم است که این پایگاه که اساسا به عنوان Mattis گفت: چندین بار در این جلسه این چیزی است که ما را نگه می دارد امن, آقای رئیس جمهور.

او نمی لذت بردن از شنیدن وجود دارد که باید پایگاه های خود در شبه جزیره کره. او در مورد چگونه آنها نیاز به ایجاد برخی از پول چرا کشورهای خارجی نیاز به پرداخت هزینه های نظامی ما را به جایی که آنها بر اساس برای محافظت از خاورمیانه و یا محافظت از غرب اروپا است. او گفت: شما می دانید که ما نیاز به پول این. و این چیزی است که فقط درایو بسیاری از مردم در اتاق bonkers به نقطه ای که رکس Tillerson می ایستد و می گوید که چرا مردم قرار دادن بر روی لباس آقای رئیس جمهور. آنها حفاظت از آزادی ما. آن را در مورد ساخت پول است. آن را در مورد ساخت یک جفتک انداختن.

دیویس: آن قابل توجه بود که Tillerson بود یک رقم در اتاق که به طور مستقیم در تضاد با رئیس جمهور است.

LEONNIG: شما می دانید یک چیز در مورد آن لحظه است - که هر دو فیل و من در بر داشت به طوری سرد - است که بسیاری از در اتاق در حال انتظار برای کسی که به چیزی می گویند palpably انتظار. مایک پنس مانند یک موم شکل. او می گوید: چیزی که واقعا مشکلات برخی از مردم در اتاق. بسیاری از آنها در حال انتظار برای Mattis به چیزی می گویند اما او سر نوع متمایل و آن را تقریبا مانند او فقط گرفتن آن مصرف آن را در چانه. و هنگامی که او نمی گویند که زمانی که Tillerson می گوید: نگاه - من قصد دارم به گام در. آنها همه نوع از آمدن به نوعی از سکوت اذعان آن است که اساسا پنتاگون برنج نمی تواند صحبت می کنند و بازگشت خود را به فرمانده.

دیویس: نکته دیگر که من پیدا کردم جالب در مورد این حکایت این است که وقتی این مقامات - شما می دانید که وزیر دفاع Mattis و وزیر خارجه رکس Tillerson و گری کوهن - برنامه ریزی شد این آنها زمان زیادی از مراقبت به سادگی یک ارائه که آنها فکر می گرفتن و نگه داشتن رئیس جمهور توجه است. چه نوع - چگونه آنها را انجام دهید ؟

RUCKER: شما می دانید که مراتب را به دولت مشاوران آموخته است که رئیس جمهور را در جلسات مانند هر دیگر رئیس جمهور است. او را بخوانید و اطلاعاتی کتاب است. او نمی خواهم به گوش دادن به سخنرانی های طولانی و یا توضیحات در مورد چه اطلاعاتی است. او را دوست دارد برای دیدن گرافیک, فیلم, نمودار, دلار, نشانه, نام خود را. و بنابراین آنچه Mattis و کوهن و Tillerson انجام داد این است که آنها را با هم ارائه نمایش به صورت اسلاید است که با تکیه تلفظ کردن تمام کسانی که ویژگی های که شما می دانید یک نقشه از جهان و تعداد زیادی از نشانه ها و اعداد و ارقام و آن را خیلی بیشتر قابل خواندن در یک راه ساده تر برای رئیس جمهور تهمت به درک و دریافت پریشان و یا بی حوصله است. در اوایل دولت من مصاحبه مایک Pompeo, بود که پس از آن مدیر سازمان سیا گفت: "شما می دانید آنچه این رئیس جمهور را دوست دارد? و این Pompeo کلمات - قاتل گرافیک. و این راهی است که آنها آموخته به ارائه اطلاعاتی به او.

دیویس: تاپیک های زیادی در اینجا در مورد رابطه اش با رئیس جمهور پوتین. من می خواستم به آنچه که بینش را به شما به چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن فکر می کردم او می تواند مقابله با پوتین و چگونه پوتین در نظر گرفته رئیس جمهور تهمت?

RUCKER: شما می دانید, آن را جالب. از ابتدا این بود که درست پس از انتخابات در طول دوره گذار زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش بود تا کارکنان خود را از کابینه. او در یک مصاحبه شغلی مصاحبه با یکی از, وزیر خود را از دولت نامزدها. و او تبدیل به Reince Priebus که مجموعه ای بود برای تبدیل شدن به کاخ سفید و رئیس ستاد و خواسته Priebus شما می دانید که هنگامی که می توانم در دیدار با پوتین ؟ (خنده حضار) من می خواهم برای دیدار با پوتین. آیا من می توانم او را ملاقات قبل از افتتاح?

و است که می شده اند از جمله فوق العاده ای را نقض پروتکل به ملاقات با رئیس جمهور روسیه قبل از داشتن ملاقات با متحدان ناتو قبل از افتتاح, در حالی که رئیس جمهور اوباما هنوز هم در دفتر. اما آن را نشان دهنده مغلوب ساختن پیشی جستن میل سوزان به یک رابطه دوستی یک زن و شوهر با ولادیمیر پوتین. او را دیدم پوتین و هنوز هم می بیند پوتین به عنوان قدرتمند به عنوان کسی که دارای توانایی های رهبری و نوع عضلانی مردانگی که به تحسین شود. و در سراسر کتاب وجود دارد که در آن لحظات مغلوب ساختن پیشی جستن است توصیف پوتین.

و او در واقع در نهایت برای اولین بار او را ملاقات با پوتین در هامبورگ آلمان در حاشیه گروه 20 نشست. و او را برای ملاقات و حدود دو ساعت در خصوصی با پوتین و پس از آن او گفت رکس Tillerson, وزیر امور خارجه - که توسط راه است سال مذاکره با پوتین به عنوان رئیس اکسون موبیل - مغلوب ساختن پیشی جستن گفت Tillerson من این است. من درک می کنم پوتین. من فقط صرف دو ساعت با او. من می دانم بیشتر در مورد او را نسبت به شما انجام دهد. شما لازم نیست به من را راهنمایی کنه. من آن را تحت کنترل.

دیویس: و او به این عقیده است که, شما می دانید, پوتین ندارد دستور کار تضعیف منافع آمریکا درست است ؟ شما می توانید دوستان است.

LEONNIG بود که قطعا آنچه رئيس جمهور گفت: بارها و بارها به همه دستیاران خود را. Tillerson, Pompeo, کل امنیت ملی فلك جامعه اطلاعاتی شد به طور مداوم در تلاش برای مختصر این رئیس جمهور در مورد راه هایی که در آن پوتین تلاش می کند برای بهره برداری از آسیب پذیری آمریکا و جهش به شرایطی که در آن او می تواند برخی از مزیت.

در واقع رکس Tillerson در تلاش بود به مدرسه جمهور به آرامی نه با یک سایه راه اما به آرامی مدرسه او در مورد - در اینجا چیزی است که پوتین در حال انجام است هر روز صبح هنگامی که او از خواب بیدار او را به دنبال که در آن ما باید یک سوراخ و او را به فاصله بیش از وجود دارد و ما نمی تواند به اندازه کافی سریع را به استفاده از آن و او را متوقف کند. و رئیس جمهور بارها و بارها با رد این جمله رد هوش که او آورده بود به طور مداوم در مورد این واقعیت است که پوتین تا به حال به طور مستقیم عمدا دخالت در انتخابات 2016. رئیس جمهور تهمت و گفت: آره من فکر نمی کنم او واقعا انجام می دهند که.

دیویس: شما از نوشتن این است که شما دو نفر در کتاب - (خواندن) پوتین در حال توسعه یک استعداد برای دستکاری مغلوب ساختن پیشی جستن او بر این باورند که دو نفر از آنها می تواند کارهای بزرگ انجام اگر آنها را نادیده گرفته و کارکنان مشغول به کار در یک. امنیت ملی دستیاران ترسید پوتین می دانست که چگونه برای تغذیه ترکیب غیر معمول از مغلوب ساختن پیشی جستن نفس و ناامنی و چگونه به پرورش توطئه در ذهن خود.

LEONNIG: شما می دانید که وجود دارد این لحظه ای که پوتین می گوید به رئیس جمهور تهمت شما می دانید ما می تواند ارتباط خوبی اما افراد کمی از افراد زیر با ما, آنها در برابر آن. آن را دقیق نقل قول. من می خواهم به دقت در آنچه که من در مورد این می گویند اما این قول این است که اساسا اگر ما فقط شما می دانید که افراد کمی هستند که ریشه در برابر ما در دولت ما. من درک می کنم که. و آن را کاملا صحبت می کند به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تئوری های توطئه در مورد دولت.

شما می دانید که به اعتقاد او هوش خود و جامعه خود امنیت ملی جامعه خود را در وزارت خارجه خود را در وزارت دادگستری باید کار برای او و دفاع از او تصویر و سیاسی خود را, شما می دانید قدرت. اما او همچنین معتقد بودند که آنها را به او. و آن را تمام شده صادقانه با اف بی آی تحقیقات خود را در مبارزات انتخاباتی به تلاش برای کشف کردن اگر هر یک از اعضای کمپین بودند هماهنگی در هر راه یا تشویق روسیه دخالت.

دیویس: کارول Leonnig و فیلیپ Rucker هر دو برنده جایزه پولیتزر خبرنگاران برای واشنگتن پست. خود کتاب جدید "بسیار پایدار نابغه است." ما در ادامه گفتگوی ما پس از یک استراحت کوتاه. این هوای تازه.

(SOUNDBITE از لحظهای سه نفر "لولا")

دیویس: این هوای تازه. و ما در حال صحبت کردن با کارول Leonnig و فیلیپ Rucker. آنها هر دو برنده جایزه پولیتزر خبرنگاران از واشنگتن پست. آنها یک کتاب جدید در مورد تهمت و دولت. آن را به نام "بسیار پایدار نابغه: Donald J. Trump تست از آمریکا است."

یکی از چیزهایی که جذاب در مورد خواندن این کتاب این است که شما نگاه کردن به درون از شرایطی که در آن کاخ سفید در برخورد با یک موضوع پیچیده است, و وجود دارد فقط یک سطح از سردرگمی و بهم ریختگی قرار می دهد که مردم در برخی از بسیار بی دست و پا لکه های. و یکی از قابل توجه ترین است که در سال اول در اوایل و معاملات آن با مهاجرت که در آن وزیر امور خارجه رکس Tillerson و جان کلی بود که پس از آن وزیر امنیت داخلی در مکزیک به نوع - شما می دانید نوع پچ کردن رابطه سنگی است که توسط رئیس جمهور تهمت اصرار که آنها را برای پرداخت یک مرز دیوار و یا در صورت تعرفه ها. همه چیز به نظر می رسد به خوبی رفتن و سپس غیر منتظره اتفاق می افتد. شما می خواهید به فقط به ما بگویید که این داستان ؟

LEONNIG: Dave این لحظه ای است که قابل توجه است برای بسیاری از دلایل اما یکی از آنها در حالی که دو عضو ارشد اعضای کابینه در حال تلاش برای پاک کردن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آنها پیدا کردن خود را تضعیف توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صورت زنده از تلویزیون. آن را ماه فوریه سال 2017, بنابراین خیلی زود در دولت. هر دوی آنها دارای مقدار زیادی از تجربه و قرار گرفتن در معرض در آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی و بسیاری از روابط در مکزیک به خصوص جان کلی که مسئول فرماندهی جنوبی. و آنها را به پایین وجود دارد برای دیدار با رئیس جمهور مکزیک نیز برای دیدار با برخی از اعضای کابینه خود و دولت خود به آنها بگویید نگاه ما در جنگ با شما. آره وجود دارد این مبارزه بزرگ در مورد مرز اما ما می خواهیم به شرکا و متحدان. ما می خواهیم به حمایت از شما و ما نیاز به کمک شما بیش از حد چرا که اگر شما می تواند کمک به ما را متوقف کند جریان مهاجرت ما می توانید سعی کنید برای کمک به شما انجام دهد. بنابراین این چیزی است که آنها در حال کار بر روی, و آن را بسیار دوستانه است.

و در حالی که آنها در راه خود را به یکی از مهم ترین جلسات آنها در حال ترک هتل خود در شهر مکزیک و عنوان با هم از راهرو به سمت خود اتومبیل, Tillerson نوبت به جان کلی در راهرو و می گوید: شما هرگز به این باور است که رئیس جمهور فقط می گفت. در واشنگتن رئیس جمهور که بدست در حال حاضر در عادت داشتن زنده تلویزیونی خدمه فیلم کابینه خود جلسات ملاقات با یک گروه از رهبران کسب و کار, و او به آنها می گوید که این وضعیت در مرز از کنترل خارج شده است و او را برای رفتن به آن را متوقف کند و آن را در حال حاضر یک عملیات نظامی اساسا خروج از افراد با این تصور که او در مورد به ارسال نیروهای خود را به مرز است که بدیهی است که درست نیست. کلی می شنود و این از Tillerson و می رود به اوردرایو بلافاصله شروع به گرفتن قلم - قلم قرمز - و remarking همه نظرات خود را که او را در کنفرانس مطبوعاتی که در آینده با همتایان مکزیکی چرا که او می داند او را خواهید برای رسیدگی به آنچه که رئیس جمهور فقط می گفت.

دو نفر از آنها واقعا flummoxed و قهر و آنها را لعن. جان کلی بازدید پیشانی خود را با دست خود را و گوید یک کلمه لعنت. و آنها سر کردن. و آن است -- از آن می افتد به جان کلی را - اساسا یک سخنرانی در مورد چگونه, نگاه - ما در حال ارسال نیروهای نظامی به مرز. او آن را بسیار استادانه راه اگر چه دیو است که او در واقع نمی, دوباره, مقابله با رئیس خود را در تلویزیون های بین المللی. او می گوید: شما می دانید که شما مردم در مطبوعات, شما نیاز به مطمئن شوید که شما این حق را - آن را در یک عملیات نظامی. شما بچه ها شده اند و اشتباه در این مورد در گذشته است. فقط می خواهم به تکرار - این است که یک عملیات نظامی. وجود دارد رفتن به نیروهای نظامی است. او نمی تواند بیشتر قاطعانه اما او اشاره انگشت در ،

دیویس: شما هر دو تحت پوشش دولت برای مقامات دولتی برای مدت زمان طولانی. و منظور من, من می دانم که این استاندارد است که به شما تحمیل خودتان به عنوان خبرنگاران از دولت و سیاست و هنگامی که شما پوشش مقامات منظور من وجود دارد برخی از سخت داستان و هم وجود دارد شما به مردم اعتبار برای انجام درست و یا حداقل خوب است-ایمان و تلاش است. و من می دانم که چقدر مهم است برای شما را به صحبت کردن همه طرف مسئله به طور کامل و عادلانه و روشنفکر.

اما در آخرین صفحه از کتاب خود را شما باید در این بیانیه در مورد تهمت - (reading) با سقوط 2019 تهمت بود اقدام به عنوان اگر او متقاعد شدند خود را شکست ناپذیری باور او می تواند خوب بکار بردن گسترده قدرت خود را در تعقیب منافع شخصی خود را با اهداف سیاسی و بدون پاسخگویی. او واقعا بر این باور بودند که منافع خود را برای اولین بار آمد و به عنوان رئیس جمهور او فوق قانون است.

و من تعجب آنچه در آن است مانند برای پوشش یک مقام دولتی? شما پس از ارائه چنین شرایط سخت قضاوت در مورد تناسب اندام خود را برای اداره آن را یک تجربه متفاوت?

LEONNIG: من فکر نمی کنم فیل و من آمده ام تا به یک نتیجه گیری در مورد رئیس جمهور, تناسب اندام برای دفتر. آنچه ما را به یک نتیجه گیری در مورد این است که بسیاری از افرادی که خدمت در شانه خود را برای ماه ها و سال ها بسیار نگران تناسب اندام خود را برای دفتر. همه ما می دانیم به عنوان یک نقطه از واقعیت است که او تا به حال هیچ تجربه در خدمات عمومی قبل از - هیچ چیز به صحبت می کنند. و آن را کاملا منحصر به فرد برای یک سیاستمدار; این نوع غیر معمول برای یک رئیس جمهور.

ما به شدت احساس میکنیم که نقش ما به عنوان روزنامه نگاران است برای به اشتراک گذاشتن با شما همه چیز را که ما آموخته ایم و از مردم می دانستند که او بهترین است. ما با انتخاب این عنوان "بسیار پایدار نابغه" به دلیل آن را خود رئیس جمهور کلمات مورد خود. در حال حاضر ما نگه دارد که در آینه به رئیس جمهور و ما استرس تست آن را با افرادی که برای او کار می کرد مردم به او جلب اعتماد در مردم را دیدم که او را در روز و روز را در راه است که ما نمی, و این است که واقعا قضاوت خود را.

دیویس: من هم می خواستم به سوال در مورد استفاده از منابع ناشناس. شما می دانید, من تحت پوشش - من یک روزنامه خبرنگار 20 سال پوشش دولت در دولت و در سطح محلی. و من تا به حال یک راهنما است که من قطعا استفاده از منابع محرمانه برای اطلاعات و اگر آنها نشان داد که یک سیاستمدار تنبل یا بی, من, گزارش, اطلاعات, اما اگر شما می خواهید برای ارائه یک قضاوت در مورد کسی شخصیت و یا صلاحیت شما نوع رو به نام شما بر روی آن برای من به استفاده از آن در روزنامه.

و در کتاب شما یک نقل قول منسوب به - من حدس می زنم آن در سطح ارشد دولت رسمی گفت: این مرد کاملا دیوانه; داستان از مغلوب ساختن پیشی جستن یک رئیس جمهور با وحشتناک غرایز و ارشد در سطح کابینه بازی ضربت سخت زدن یک مول. شما باید یکی دیگر از امنیت ملی رسمی شما نقل قول گفت: من خدمت کرده ام با این مرد به مدت دو سال; من فکر می کنم او در دراز مدت و فوری خطر برای کشور است. آیا شما هر گونه تردیدی در مورد ناشناس نقل قول که که - شما می دانید این ad hominem حملات ؟ و آن را متفاوت با رئيس جمهور است ؟

LEONNIG: شما می دانید, دیو, من فکر می کنم فیل و من آن را بسیار شبیه به یک قاعده کلی شما در مورد این موضوع قضاوت در مورد شخصیت کسی در یک ناشناس نقل قول. من به شما بگویم که چرا من احساس می کنم که هر دوی ما راحت با این یکی است که آن را گویا از چیزی است که ما شنیده وقت و زمان دوباره. این ایده از کابینه بازی ضربت سخت زدن یک مول با ایده های بد که رئیس جمهور بدون اطلاعات خوب و بدون نظم و بدون یک روند واقعی برای ارزیابی بهترین مسیر رو به جلو - اگر ما شمارش چگونه بسیاری از بار ما شنیده می شود که این امر می تواند بزرگ و تعداد زیادی.

و من فکر می کنم که یکی از چیزهای مهم در مورد منابع ناشناس در اینجا است که شما باید نگه دارید در ذهن است که برخی از این افراد صحبت نمی کنم به ما در زمان واقعی زمانی که این حوادث اتفاق می افتند شد برای یک زن و شوهر از دلایل. آنها یک, ترس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و توانایی های خود را به مقابله به مثل در برابر آنها را به عنوان او را ثابت بسیار ماهر در خود بسیار زیادی توییتر بلند گو حرف زدن. و دلیل دیگری بود که برخی از آنها در DNA خود را به عنوان امنیت ملی و یا مقامات اطلاعاتی آنها صحبت نمی به خبرنگاران و آنها نمی انتقاد یک رئیس جمهور نشسته اما زمانی که ما در اطراف با یک کتاب گفت: ما این است که برای تاریخچه وقتی که ما گفتیم این است که رفتن به این کتاب توضیح می دهد که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری آنها احساس اجبار - در حالی که ترس آنها هنوز هم احساس مجبور به سعی کنید برای کمک به ما حق آن را دریافت, دریافت سابقه حق و این که چرا آنها جلو آمد.

و آن را در زمان بسیاری از کار, اما من فکر می کنم این محصول است که در اینجا در حال حاضر و خوانندگان می تواند قضاوت خود را در مورد اینکه آیا آنها احساس آن حلقه درست. ما می دانیم که ما اعتماد به نفس در آن است.

دیویس: کارول Leonnig و فیلیپ Rucker در حال خبرنگاران در واشنگتن پست. خود کتاب جدید "بسیار پایدار نابغه است." پس از یک استراحت آنها بحث در مورد چالش های گزارش گیری بر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و شخصی خود را در تعامل با رئیس جمهور. همچنین جاز منتقد کوین وایتهد نظرات آلبوم جدید از آمریکا نوازنده ساکسیفون Ellery Eskelin و دو اروپایی همکاران. من دیو دیویس و این هوای تازه.

(SOUNDBITE از هارولد LOPEX-NUSSA را "مارتین")

دیویس: این هوای تازه. من دیو دیویس در Terry Gross. رئيس جمهور در روز, ما در حال گوش دادن به مصاحبه های ثبت شده در ماه ژانویه با برنده جایزه پولیتزر واشنگتن پست گزارش کارول Leonnig و فیلیپ Rucker در مورد کتاب جدید در مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری. که مصاحبه بود preempted در اکثر ایستگاه های ویژه پوشش استیضاح محاکمه در سنا است. Rucker و Leonnig کتاب بر اساس بیش از 200 مصاحبه با مقامات دولت تهمت خواص و از نزدیک شاهد وقایع کلیدی. آن را به نام "بسیار پایدار نابغه است."

این یک دولت نیست که باید بسیار فعال مطبوعات در نظر انتشار اطلاعات. وجود دارد بیشتر leakers از در دیگر تحت اداره? می کند اطلاعات بیشتر در آمد این طرف ؟

RUCKER: بله, اما من نمی خواهد آنها را leakers. من می گویند وجود دارد بیشتر مردم در داخل دولت - و نه فقط در غرب گرا, با راه سیاسی میان مشاوران اما در طول دولت در پنتاگون در امنیت ملی دستگاه در وزارت امور خارجه و جاهای دیگر در وزارت دادگستری - که در حال حاضر من فکر می کنم در حال حاضر به صحبت با خبرنگاران در بخشی از آنجا که آنها بسیار نگران آنچه آنها را ببینید اتفاق می افتد نه تنها رئیس جمهور بلکه توسط دیگران در دولت.

وجود اختلال اغلب در اطراف سیاست های اطراف را در دستور کار خود در اطراف اقدامات و من فکر می کنم وجود دارد - که بیشتر راستان در دولت. این بدان معنی است برای ما به عنوان خبرنگاران گفت که ما باید منابع بیشتر ما می توانیم به, اما آن را نیز بدان معنی است که ما باید بیشتر از یک چالش به نوعی پیدا کردن حقیقت. وقتی ما چیزی این همیشه درست نیست و ما رو به شما می دانید صحبت کردن با طیف وسیعی از مردم از طیف وسیعی از منابع و با دیدگاه های مختلف به واقعا درک آنچه واقعا اتفاق افتاده است و درک این واقعیت است.

LEONNIG: درست است. و شما می دانید من می خواهم اضافه کردن یک چیز و آن این است که در این دن از عملکرد رئیس جمهور واقعا به تشویق شما می دانید باندهای رقیب به رفتن در برابر هر یک از دیگر به عنوان توسط اثبات دعوا او به نوعی به سلامتی ، و برخی از این افراد در حال تلاش برای سکه آنهایی که دیگر بیرون و ما رو به سر و گوش آب از طریق آن به عنوان فیل شرح داده شده است. ما باید بسیار مراقب باشید که ما نمی دادند و دستکاری توسط خود برنامه های مختلف.

دیویس: رئیس جمهور شناخته شده است به صورت مکرر misstatements از واقعیت است. هر اظهار غلط و در واقع دروغ است, راست? گاهی اوقات شما می تواند اشتباه. چگونه می توانم به شما استفاده از قضاوت خود را در چگونه برای مشخص کردن این چیزها ؟

RUCKER: شما می دانید ما به دنبال مشاوره از ما سردبیر اجرایی مارتی بارون که احساس می کند مانند به تماس با یک بیانیه از رئیس جمهور را یک دروغ بزرگ است مانع. برای تماس با چیزی دروغ ما را به دانستن آنچه که رئیس جمهور قصد بود. او قصد گمراه و گمراه و در اثر دروغ ؟ شما می دانید بسیاری از چیزهایی که او می گوید ما راحت تر تماس با آنها را misstatements یا دروغ چون ما لزوما نمی دانند که او می داند که آنها نادرست است. ما لزوما نمی دانم چه چیزی را در ذهن خود.

شما می دانید زمانی که او در او birtherism جنگهای صلیبی در مورد رئیس جمهور اوباما و اصرار دارد که او در آن متولد شد در کنیا و یا حداقل نه متولد هاوایی است که به وضوح یک دروغ است. وجود دارد که روشن شدن انگیزه های سیاسی وجود دارد. او تا به حال شده است به وضوح ثابت شده اشتباه حقایق واقعی شناسنامه. که دروغ بود. اما بسیاری از این اظهارات که رئیس جمهور باعث می شود که درست نیست ما نمی اعمال می شود که برچسب به این دلیل که ما فقط نمی تواند تشخیص دهد چه انگیزه او است.

دیویس: آنچه باید شخصی خود را در تعامل با رئیس جمهور شده بود ؟

RUCKER: من شروع پوشش دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی بسیار زود در و او در مصاحبه چندین بار در برج ترامپ و در طول دوره که در مبارزات انتخاباتی و پس از آن چندین بار در کاخ سفید است.

و شما می دانید که او در واقع به نام با من از طریق تلفن در صبح روز شنبه به عنوان اوایل در این پروژه هنگامی که کارول و من شروع به کار بر روی آن است. و من در زمان این فرصت برای توضیح به او کتاب و آنچه ما انجام می دهیم و شما می دانید او حمایت شده است. او گفت: من می خواهم یک کتاب مناسب انجام می شود. من - شما می دانید که شما در حال جدی فرد است. شما باید در آمده است. من انجام یک مصاحبه. من آن را انجام دهد. و متاسفانه رابطه تفویض شما می دانید, در سال های پس از آنجا که او بود - تا به حال چنین خصومت با رسانه های خبری و با واشنگتن پست در خاص است.

اما من همیشه در بر داشت در تعامل با او از جمله در نیروی هوایی یک, زمانی که او را گاهی اوقات بازگشت به کابین را به chitchat که او همیشه به دنبال تایید ما - و نه فقط من, البته, اما, دیگر خبرنگاران در مطبوعات سپاه. او می خواهد به تحت تاثیر قرار دادن ما. او می خواهد برای تاثیر بر تفکر ما تغییر راه ما او را مشاهده و خود را از دولت و سیاست های خود را.

من با او در لندن در ماه دسامبر برای نشست ناتو. و من نمی دانم اگر شنوندگان خود را به یاد داشته باشید, اما او تا به حال یک روز که در آن او تا به حال سه back-to-back خارجی رهبر جلسات. و به طور معمول وجود دارد ops عکس وجود دارد که در آن شما فقط در حدود دو یا سه دقیقه و یک عکس از رئیس جمهور با همتای خارجی و پس از آن شما را ترک. و در هر نمونه او صحبت کردیم به ما برای 30 دقیقه و 45 دقیقه در نظر گرفتن سوال پس از سوال پس از سوال. و او را بارها و بارها مانند, به من نگاه کن و بگو آیا شما را از هر گونه بیشتر ؟ آیا شما هر گونه بیشتر ؟ من یکی دیگر. او به نظر می رسید برای لذت بردن از آن است.

و بنابراین شما می دانید او توییتهایی آنچه او توییتهایی, البته, اما در عمق و هنگامی که شما در کمی بیشتر از یک محیط خصوصی او بسیار اشتیاق ما تایید.

دیویس: آره من اغلب تعجب می کنم اگر خبرنگاران که تجربیات شخصی با رئیس جمهور زمانی که آنها در تظاهرات و رئیس جمهور این است که, شما می دانید, سرزنش کردن جعلی رسانه های خبری که شما می خواهید برخی از کسانی که از شنیدن این و تشویق در واقع می تواند او را در تعامل با خبرنگاران در یک سطح شخصی. این واقعا یک نگرش متفاوت.

RUCKER: این بسیار متفاوت است. و شما می دانید این است که درست قبل از اینکه او رئیس جمهور شد اما آن را به ویژه در حال حاضر وی به رسانه ها و به خصوص رسانه های جریان اصلی به عنوان اکسیژن خود را. او می خواهد در صفحه. او می خواهد به طور جدی مانند معتبر ، او بالند خصوصی در مورد چگونه بسیاری از صفحه اول داستان او در نیویورک تایمز است که البته زادگاه خود مقاله. در حال حاضر ما زادگاه مقاله واشنگتن پست. اما آن را بسیار متفاوت طرز فکر از یکی که او پروژه علنا به هواداران خود.

دیویس: شما می دانید, من مطمئن هستم که زمانی که شما شروع این پروژه شما تا به حال هیچ ایده که در آن منتشر خواهد شد فقط به عنوان یک محاکمه خواهد بود ابتدا در مجلس سنا برای رئیس جمهور را استیضاح.

(خنده حضار)

RUCKER: به هیچ وجه.

دیویس: چگونه است که تحت تاثیر, تاثیر پذیرش از کتاب ؟

LEONNIG: در یک راه عجیب و غریب, دیو - همه گزارش هایی که ما انجام دادیم و تمام چیزهای جدید ما از تم چه این - چه انگیزه این رئیس جمهور چگونه او اجرا می شود خود را در فروشگاه همه آنها پیش بینی این لحظه در راه است. من نمی گویم آنها پیش بینی انسداد و یا آنها پیش بینی سوء استفاده از دفتر آنچه که آنها پیش بینی شد یک موضوع در طول ریاست جمهوری - دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است علاقه مند به تداوم قدرت خود را دارد. این یک ریاست جمهوری و این افزایش در جهت عدم نظم و انضباط و هرج و مرج - دن اختلال به عنوان فیل Rucker قرار داده و آن را یک بار در یک داستان.

و در اینجا ما در این لحظه. به همین دلیل است که رئیس جمهور در خیلی آب گرم ؟ چون guardrails رفته است. او با تکیه بر رودی جولیانی گفت که او هی ما می توانید برخی از خاک خود را در ردیف 1 حریف سیاسی جو بایدن در اوکراین است. و از رئیس جمهور خواست اوکراین برای حمایت در یک تماس تلفنی و به نفع بود و برای تداوم قدرت خود را دارد. و بود که به او کمک کند در انتخاب مجدد و گرفتن برخی از خاک خود را پس از آن-شماره 1 دشمن.

دیویس: فیلیپ Rucker, سرود Leonnig - از شما بسیار سپاسگزارم برای صحبت کردن با ما.

RUCKER: با تشکر از شما, دیو.

LEONNIG: با تشکر از شما, دیو.

دیویس: کارول Leonnig و فیلیپ Rucker کتاب در مورد تهمت ریاست جمهوری است که به نام "بسیار پایدار نابغه است." من به آنها صحبت کرد در ماه ژانویه اما این مصاحبه بود preempted در اکثر ایستگاه های ویژه پوشش استیضاح محاکمه در سنا است. در آینده ما یک به روز رسانی از فیلیپ Rucker در حوادث پس از آن مصاحبه ثبت شد. این هوای تازه.

(SOUNDBITE باور نکردنی بانگو گروه "آپاچی")

دیویس: این هوای تازه. ما شده ایم گوش دادن به مصاحبه های ثبت شده در ماه ژانویه با خبرنگاران واشنگتن پست فیلیپ Rucker و کارول Leonnig در مورد کتاب خود "بسیار پایدار نابغه" یک حساب کاربری برای اولین بار 2 1/2 سال از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. برای امروز نشان می دهد ما می خواستم برای دریافت به روز رسانی در اتفاقاتی که بیرون از آنجا که اولین مصاحبه و فیلیپ Rucker در دسترس بود برای یک مکالمه که ما ثبت شده در روز شنبه ،

از این کتاب منتشر شد, رئیس جمهور بود تبرئه در سنا و او در یک کنفرانس خبری که در آن او reveled در آنچه که او را دیدم او را به عنوان exoneration. آیا دولت احساس های مختلف شرکت های مختلف پس از استیضاح?

RUCKER: شما می دانید, آن را احساس می کند کمی متفاوت است. رئیس جمهور قطعا اقدام به عنوان اگر او را بیشتر تقویت بیشتر جسارت به انجام به عنوان او بخواهد بدون نتیجه. و او دلیلی برای که به دلیل شواهد انباشته شده در مورد رفتار خود را با اوکراین و حتی برخی از متحدان جمهوری خواه در سنای آمریکا اذعان کرد که آنچه در اوکراین نادرست و اشتباه و در عین حال او اجتناب شود مجازات او اجتناب شود ، او البته استیضاح توسط مجلس اما او خارج از اتاق و در واقع رئیس جمهور باقی می ماند و به مبارزه برای دور دوم در انتخابات نوامبر.

دیویس: شما نوشت: یک قطعه برای واشنگتن پست به تازگی مشاوره مورخان و کارشناسان حقوقی در مورد چگونه رئیس جمهور تبرئه ممکن است رئیس جمهور آینده و توازن قدرت میان شاخه های دولت است. آنچه که شما در پیدا کردن ؟

RUCKER: شما می دانید من در بر داشت که آمریکا و تبرئه در مواجهه با شواهد و مدارک است که بسیاری از سناتورها به عنوان قطعی در مورد رئیس جمهور سوء رفتار در اوکراین یک الگو برای آینده و شکل قدرت ریاست جمهوری, مجموعه جدید سابقه برای قدرت ریاست جمهوری. و مورخان بودند بسیار نگران این دلیل که بنیانگذاران دولت ما راه اندازی یک سیستم به موجب آن قوه مقننه به عنوان یک بررسی در قدرت اجرایی است و اگر رئیس جمهور تجاوز که قدرت یا چیزی نامناسب و یا اشتباه وجود دارد یک سیستم در محل به موجب آن نمایندگان مردم و کسانی که اعضای کنگره قادر خواهد بود تا به بررسی کنید که.

و کنگره در این مورد شما می دانید سنا تصمیم به ورزش است که قدرت و به جای آن ساخته شده خود را ابزار اجرایی قدرت. به کمک آنها قادر مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها کمک به حفاظت از مغلوب ساختن پیشی جستن. و آنها با ارسال یک سیگنال که اگر تهمت بود به انجام این کار دوباره اگر او دوباره درخواست یک دولت خارجی برای کمک به او را با یک ماموریت سیاسی یا اگر او بودند به دوباره انجام کاری دیگری است که به سادگی نقض یک هنجار در این کشور وجود دارد که نمی تواند عواقب و آنها را به دلیل این که او رئیس جمهور است و او را رهبر سیاسی خود ،

دیویس: ما نیز تا به حال حوادث اطراف راجر سنگ است که برای صدور حکم در دادگاه فدرال.

RUCKER: این شده است یک لحظه نقطه عطفی پس از استیضاح. منتقدان می گویند که آن را به طور کامل نادرست سیاسی از وزارت دادگستری و رییس جمهور تلاش برای نفوذ پیگرد قانونی از یک دوست برای محافظت از یکی از دوستان خود را. این دادستان فدرال در این مورد توصیه می شود صدور حکم از شما می دانید, چند سال تا نه سال بود خود را توصیه. رئیس جمهور بر این باور بود که بیش از حد شدید برای سنگ و در واقع در زمان به توییتر به شلاق را در مورد آن به صحبت کردن که او فکر کرد که از جمله توصیه های ناعادلانه بود.

صبح روز بعد ما کشف کنند که وزارت دادگستری به رد پیشنهاد از کسانی که دادستان بود تجدید نظر آن است. و چهار نفر از کسانی که دادستان پس از آن استعفا داد که مورد آشکار عمل اعتراض به دخالت شما می دانید سیاسی مافوق در وزارت دادگستری. رئیس جمهور معتقد است که او هیچ مشکلی در اینجا است که او شخصا درخواست وزارت دادگستری یا دادستان کل برای تجدید نظر در محکومیت توصیه. او ساخته شده او نمایش بسیار روشن در توییتر.

هنوز هم وجود دارد بیشتر به یادگیری در مورد این مورد اما آن می ایستد به عنوان یک مثال از چه جسارت و رایگان این رئیس جمهور در حال حاضر احساس می کند, پس از جان سالم به استیضاح قادر به اجرا به دولت و کشیدن اهرم قدرت از جمله در وزارت دادگستری به عنوان او می بیند مناسب است.

دیویس: شما به عنوان کردیم به منابع در دولت آنها شگفت زده از این حوادث دیده ایم - حذف Vindman و حرکت در صدور حکم راجر سنگ ؟

RUCKER: شما می دانید مردم من را به صحبت در دولت و همچنین افرادی که خدمت کرده ام در دولت اما دیگر وجود دارد در حال حاضر در حال وحشت از آنچه آنها دیده می شود. آنها فکر می کنند این است که به وضوح اشتباه است و ترس برای چه انشعابات می تواند برای ما دموکراسی است. اما آنها جای تعجب نیست زیرا این اقدامات متناسب با الگوی رفتاری از این رئیس جمهور بیش از سه سال گذشته است. و شما می دانید ما نشان می دهد در این کتاب - چگونه شما می دانید که هر زمان او اجتناب پاسخگویی و فرار از نتیجه اعمال خود او بیشتر می شود جسارت و مژه بیشتر و هل مرزهای حتی بیشتر. و سوال واقعا می شود, چه نقطه شکستن? این چیزی است که مردم در دولت ما و ما در وزارت دادگستری در خصوص درخواست در این ساعت.

دیویس: چه که معنی شکستن نقطه ؟

RUCKER: خوب در چه نقطه ای است که رئیس جمهور عبور از خط ؟ در چه نقطه کسی نیاز به ایستادن و سعی کنید او را متوقف? وجود دارد انتظار می رود قطعا در میان برخی که در این قسمت با اوکراین بود که در نقطه شکستن است و به اندازه کافی از اعضای مجلس سنا می ایستاد به رئیس جمهور و محکوم کردن او را. که به وضوح مورد نیست. اما شما می دانید وجود دارد -- ما می توانید در ادامه مشاهده کنید فرسایش بیشتر از این هنجارها و ما حکومت قانون است. و سوال این است که آیا در زمانی که مردم چیزی در مورد آن انجام?

دیویس: آیا شواهدی وجود دارد که سناتور جمهوریخواه که رای به تبرئه رئیس جمهور ناراحت هستند این حوادث ؟

RUCKER: آنها می گویند آنها ناراحت. تعدادی از آنها گفته اند که آنها بسیار نگران این وقایع است. شما می دانید ران جانسون سناتور ویسکانسین سوزان کالینز سناتور از ایالت مین - هر دو گفتند که آنها قرار داده شده تماس به کاخ سفید به تلاش برای جلوگیری از او جلوگیری جمهور از شلیک سفیر Sondland قبل از او این عمل است. کسانی که خواستار بدیهی است که گوش شنوا پیدا نکرد. و سپس شما می دانید اخیرا شنیده ایم از تعدادی از سناتورها از جمله لیزا Murkowski از آلاسکا, ابراز نگرانی واقعی با رئیس جمهور را آشکار مداخله در تصمیم گیری توسط وزارت دادگستری برای کاهش محکومیت توصیه برای راجر سنگ ، او ابراز برخی نگرانی و پریشانی بیش از آن که به عنوان برخی از همکاران او.

اما معلوم نیست در این نقطه که آیا نگرانی و پریشانی و سناتور ناراحت بودن اقدامات واقعا مقدار به هر چیزی اگر آنها مایل به رای دادن و یا اقدام به برگزاری جمهور پاسخگو باشد.

دیویس: شما می دانید میچ مک کانل گفته است که کل - کل استیضاح تلاش دموکرات ها بود یک اشتباه بزرگ سیاسی. رئیس جمهور به نظر می رسد جسارت و وجود دارد برخی از شواهد که خود شما می دانید رتبه بندی گرفته اند ممکن است یک چشم انداز مثبت. آیا شما فکر می کنم او را در یک موقعیت قوی تری برای انتخاب مجدد به عنوان یک نتیجه از استیضاح قسمت?

RUCKER: خوب بسیاری از سران دموکرات مسئولان که صحبت کردم به در روز پس از استیضاح تبرئه معتقدم که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن است در قوی ترین موقعیت به تاریخ برای انتخاب مجدد. و آنها را در تعدادی از عوامل. اول از همه او هنوز در اتاق. بنابراین با تعریف او برای انتخاب مجدد. اما او گردآوری یک جنگ بزرگ قفسه سینه. او گالوانیزه حامیان او. او در تظاهرات ، و او خود را تایید رتبه با برخی از اقدامات است اندکی افزایش پیدا کردند. او همچنان در طول تاریخ منفور جمهور. او همچنان برجسته موفقيت به دلیل چگونه پلاریزه و تفرقه بوده است به خصوص با زنان رای دهندگان به خصوص با رای دهندگان از رنگ.

اما دموکرات ها نگران هستند که او را برای رفتن به بسیار دشوار است به ضرب و شتم از آنها ممکن است برای سودا چند ماه پیش و واقعا نگران است. و این یکی از دلایل چرا شما می بینید تقریبا فلج در حال حاضر در بخشی از رای دهندگان دموکرات. آنها مطمئن نیستید که بهترین نامزد است که خود را نامزد را در مغلوب ساختن پیشی جستن. شما باید بسیاری از بخش ها در حال حاضر در حزب دموکرات در مورد این که آیا آن را برنی ساندرز آیا آن را بایدن آیا آن را Buttigieg آیا آن را مایک بلومبرگ سابق شهردار نیویورک. و که فقط صحبت می کند به این شرط از این انتخابات و عدم اطمینان در میان دموکرات ها در مورد چگونه به شکست مغلوب ساختن پیشی جستن.

دیویس: رفتن به جلو وجود دارد داستان های شما به خصوص می خواهید به دنبال در هفته های آینده و ماه ؟

RUCKER: اوه خدای من. که در آن ما حتی شروع کنیم ؟ (خنده حضار) وجود دارد بسیاری به دنبال. من - شما می دانید من می خواهم برای رسیدن به پایین از آنچه اتفاق افتاده است با وزارت دادگستری و راجر سنگ - من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی بیشتر آموخته می شود وجود دارد - و به دنبال این کمپین و جایی که از آن می رود.

اما شما می دانید آنچه که من واقعا می خواهید به درک این است که چگونه رئیس جمهور در حال رفتن به استفاده از قدرت خود را در ماه های آینده. او به استیضاح شده است. که همیشه با او چوب. اما او تبرئه و غذای آماده خود را از آن تبرئه شد برای تبدیل شدن به فروتنی و آموخته شده درس به عنوان برخی از جمهوریخواهان سنا متحدان پیشنهاد کرد اما نه به احساس شکست ناپذیر و به عمل به عنوان اگر او را بالاتر از قانون است. و چگونه است که خود را آشکار? چگونه او اعمال قدرت در سال آخر دوره اول خود را? و خواهد شد که به نوبه خود پیروزی او در دور دوم ؟ آن را ممکن است. و وجود دارد مقدار زیادی از ترس در میان دموکرات ها که از آن خواهد شد. و من فکر می کنم که غالب داستان است که ما خواهید بود پس در اینجا در واشنگتن پست.

دیویس: خوب فیلیپ Rucker, با تشکر بسیار برای صحبت کردن با ما در دوباره.

RUCKER: با تشکر از شما.

دیویس: فیلیپ Rucker است واشنگتن پست به کاخ سفید دفتر رئیس. کتاب خود با کارول Leonnig ملی خبرنگار تحقیقی برای مقاله است که به نام "بسیار پایدار نابغه است." آینده جاز منتقد کوین وایتهد نظرات آلبوم جدید از آمریکا نوازنده ساکسیفون Ellery Eskelin و دو اروپایی همکاران. این هوای تازه.

(SOUNDBITE از ARY باروسو را "برزیل")

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن