کن I. T. B می میرد در 76, بازی های برگزار شده دو رو ادی Haskell در "ترک آن را به بیش از حد'

بزرگنمایی این تصویر کن i. t. b دیده می شود در سال 2013 درگذشت در سن 76. او با بازی ادی Haskell در تل

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کن i. t. b دیده می شود در سال 2013 درگذشت در سن 76. او با بازی ادی Haskell در تلویزیون را ترک آن را به بیش از حد. ریچارد Shotwell/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریچارد Shotwell/تالار گفتگو/AP

کن i. t. b بود یک شخصیت بازیگر شناخته شده, واقعا برای یکی از شخصیت ها. او با بازی ادی Haskell در 1950s و '60s تلویزیون طنزهای ترک آن را به بیش از حد. اما این شخصیت تبدیل به یک تلویزیون ،

I. t. b پسر اریک گفت: خبرنگار هالیوود که پدرش درگذشت. "او فوق العاده مهربان و فوق العاده پدر" پسرش گفت: روز شنبه در بیانیه ای. "او تا به حال خود را در جمع خانواده در اطراف او هنگامی که او در گذشت. او عاشق بود و خواهد بود بسیار از دست رفته است."

کن i. t. b شروع بازی ادی هسکل به عنوان یک 14 ساله در سال 1957. ادی یک دوست خوب ساطور (تونی داو) تئودور "بیش از حد" ساطور را (جری Mathers) برادر بزرگتر. ادی بازدید ساطور کامل upper-middle-class خانه در تقریبا نیمی از این سری' 234 قسمت. او واجب مودب به بزرگسالان: "صبح به خیر خانم ساطور که یک لباس بسیار زیبا!," او می گویند به ماه ژوئن پسر. سپس او را به طبقه بالا به Wally (تونی داو) و بیش از حد (جری مدر) اتاق می شود و متوسط. در یک قسمت او بیش از حد به ندانسته می گویند یک عبارت به زبان اسپانیایی: "Usted tiene una کارا como un puerco." در فارسی: "شما باید چهره ای مانند یک خوک."

ژوئن ساطور, (Barbara Billingsley) هرگز واقعا خریداری ادی را عمل می کنند. "من فقط نمی اعتماد a 13-year-old boy که که مودب," او گفت شوهرش بخش (هیو بومانت).

در سال 1983 کن i. t. b بازگشت به بازی در یک فیلم Eddie Haskell در یک به روز رسانی آن را به بیش از حد. I. t. b نیز ساخته شده و تعدادی از حضور مهمان در دیگر تلویزیون نشان می دهد مانند این Munsters و روز مبارکاما او typecast. او در آنجا ماند محبوب به عنوان بازیگر که با بازی این دو رو خورد تا ادی دهه با تشکر قسمت های تکراری و فن حوادث.

در زندگی واقعی کن i. t. b شد یک پلیس موتور سیکلت با اداره پلیس لس آنجلس.

در سال 2014 او co-نوشت: Eddie: The Life and Times of America را برجسته بد پسر خاطرات. در جلو جری Mathers نوشت که کن i. t. b بود و هیچ چیز مانند شخصیت او اما که "هر کس می داند که یک 'ادی هسکل" و به همین دلیل شخصیت است که به راحتی به رسمیت شناخته شده و به یاد."

Mathers توییتی در روز دوشنبه که i. t. b بود دوست مادام العمر و بهترین بازیگر نقش اول مرد در نشان می دهد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب