در زمان برای روز مادر, بلژیک اجازه خواهد داد که تا 4 مهمان در خانه

بزرگنمایی این تصویر مراقبت در منزل کارگر Rosalinda د Pooter پوشیدن یک ماسک صورت نقش یک جدول بازی با

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مراقبت در منزل کارگر Rosalinda د Pooter پوشیدن یک ماسک صورت نقش یک جدول بازی با مشتری ژوزفین Meredith, 76, در طول یک جزئی مستند در برابر گسترش COVID-19 در Booischot بلژیک در تاریخ 27 آوریل سال 2020 است. فرانسیسکو سکو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانسیسکو سکو/AP

این بازی برخی از مردم شده اند در رسانه های اجتماعی — انتخاب که آنها می خواهم به قرنطینه می شود و با تبدیل به زندگی واقعی در بلژیک.

تحت سخت مستند از تاریخ 16 مارس از جمله خانه حبس به جز ضروری سفر بلژیک کنترل شده اند و برخی از ونرخ در اروپا است. اما آن کار می کرد — پس از هدف قرار دادن یکی از بالاترین نرخ مرگ و میر در جهان, ملت عفونت نرخ مرگ و میر کاهش یافته است به طور پیوسته از یک اوج در اوایل ماه آوریل.

کاهش به رهبری نخست وزیر سوفی Wilmès به اعلام هفته گذشته که همراه با اجازه تمام فروشگاه ها بازگشایی در مارس 11, خاص اجتماعی فاصله دستورالعمل خواهد بود آرام است.

آغاز روز یکشنبه برای روز مادر Wilmès گفت: هر خانواده اجازه خواهد داشت برای میزبان به چهار نفر دیگر ترجیحا در داخل همان خانواده به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود. این گروهها تماس با هر کس دیگری. مقامات توصیف آن به عنوان یک نوع "قرارداد" بين دو خانواده است که در خدمت به منظور محدود کردن هر گونه پتانسیل گسترش COVID-19.

البته انتخاب می تواند یک روند حساس; هیچ کس می خواهد به صدمه زدن به احساسات یک دوست و یا خویشاوند اگر آنها را برش.

هفده ساله و دانشجوی موسیقی کارلا Vandersteen می گوید دوستان خود شروع به ارسال پیامک بلافاصله در مورد گرفتن با هم. او ساخته شده او در "فهرست" متشکل از سه نفر از دوستان که نزدیک به زندگی می کنند اما هنوز هم فکر می کند آن را هوشمندانه به بیرون بروید.

"حداقل [محافظت] پدر و مادر خود را!" او خواستار. او می گوید آن خیلی سخت خواهد بود برای دیدن بهترین دوستان او و در آغوش گرفتن آنها. او ترس بسیاری از افراد جوان را در حال حاضر عمل می کنند مانند محدودیت ها به طور کامل برداشته.

بسیاری از بلژیک ابراز سردرگمی در مورد اینکه آیا وجود دارد هر گونه انعطاف پذیری در قوانین جدید.

به عنوان پدر و مادر سه فرزند جوان دانیل و ماری باخ شوخی که به عنوان یک خانواده پنج, آنها ریاضی نگذاشته بودن هر خانوار دیگران قابل توجه است.

"من فکر می کنم منظور آنها بیشتر یا کمتر چهار,'" ماری نشان می دهد با خنده. "شما نمی توانید فقط خود را رها last child — آن را نمی تواند بود."

در حالی که آنها به دنبال به جلو به برخی از شرکت دانیل اذعان دارد: "این یک قمار" برای مقامات اجازه می دهد تا اجتماعی حباب به گسترش است. "یک بسیار بزرگ واقعا."

پس از آن وجود دارد معضل روز مادر: دیدار با مادر در روز یکشنبه و او قفل شده است و به عنوان یکی از "چهار" و یا صرفه جویی در آن نقطه برای شخص دیگری ؟

ورونیک خرده می گوید او و همسرش را فراموش برخی از خلاق شمارش به طوری که آنها دو بزرگسالان و کودکان می تواند به آنها مراجعه و از آنها هنوز هم می توانید ببینید پدر و مادر خود را.

"این غیر ممکن است" به پیروی از این قوانین پتی می گوید در غضب. "بنابراین ما در حال رفتن به تقلب ، من فکر می کنم همه بلژیکی به قصد تقلب."

پلیس باید اذعان کرد آنها نمی قادر خواهد بود به منظور بررسی اینکه آیا ملاقاتها در حال درستی انجام نشده است اما مقامات می گویند اگر عفونت سنبله و محدودیت ها را به تنگ تر می شود دوباره.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن