Kazuhisa هاشیموتو خالق معروف Konami کد " بازی تقلب می میرد

بزرگنمایی این تصویر بازیکنان را وارد کنید up, up, down, down, left, right, left, right, A, B و شروع

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

بازیکنان را وارد کنید up, up, down, down, left, right, left, right, A, B و شروع به در یک کنترل برای فعال کردن "Konami کد." این برای اولین بار مورد استفاده در بازی Gradius اما بعدها معروف ساخته شده در نینتندو با کنترا. ویلیام Warby/فلیکر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ویلیام Warby/فلیکر

Kazuhisa هاشیموتو که اختراع "Konami" کد تقلب که فراگیر شد در بازی های تصویری و فرهنگ پاپ درگذشت.

برای استفاده از کد, بازیکنان خواهد فشار, بالا, پایین, پایین, چپ, راست, چپ, راست, B, A و شروع دکمه را بر روی کنترل کننده را به بازی آسان تر است. آن را پس از نام محبوب ژاپنی بازی و سرگرمی شرکت کونامی که در آن هاشیموتو کار کرده است.

Konami تایید کرد هاشیموتو مرگ یک ایمیل به NPR و گفت: در یک صدای جیر جیر که آن را متاثر از شنیدن این خبر. سن و سال او بوده است در زمانهای گوناگون و گزارش شده که 61 و 79.

هاشیموتو و اعتبار با کار در حداقل نه بازی های ویدئویی است. او ایجاد این کد زمانی که او در شارژ از در نظر گرفتن نسخه بازی فضاپیما تیراندازی بازی Gradius و تبدیل آن برای کنسول نینتندو در سال 1986.

"من تا به حال بازی های برگزار شده است که مقدار و بدیهی است که نمی تواند ضرب و شتم آن را به خودم, بنابراین من قرار داده و در کونامی کد," او گفت: در سال 2003 ، "از آنجا که من یکی که قرار بود به استفاده از آن من مطمئن هستم که آن را آسان به یاد داشته باشید."

کد سوخته است به خاطرات بسیاری از بچه ها که بزرگ شد تا بازی بازی های ویدئویی در سال 1980 و '90s. آن استفاده می شود در بیش از 100 بازی کسلوانیا و Mortal Kombat III.

کد معروف به بازیکنان 30 زندگی در بازی کنترا که منتشر شد در سال 1988.

YouTube

به عنوان کد محبوبیت Konami برخوردی خشن روبرو سرگرم کننده در آن است. اگر بازیکنان با استفاده از کد در بازی Gradius سوم کشتی خود را در ضربات.

آن را نیز در بر داشت راه خود را به فرهنگ پاپ عید پاک, تخم مرغ, یک راز سر اشاره به geekery. یک شخصیت را در دیزنی فیلم Wreck-It Ralph برای مثال با استفاده از آن به عنوان یک رمز عبور. نوع کد در برخی از وب سایت و آن را باعث ترفندهای مخفی. وجود نقاشی های دیواری و خالکوبی. حتی یک دستور برای آمازون الکسا دستگاه.

Yuji Takenouchi یک دوست و آهنگساز که او نیز مشغول به کار در کونامی اعلام کرد هاشیموتو مرگ در توییتر.

"ما دعا برای روح. به عنوان کسی که در همان قایق و به اشتراک گذاشته شده کمی زمان اگهی کمی دردناک" ترجمه توییت گفت. "لطفا نگه داشتن ساخت بازی در آسمان است. با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب