گشت و گذار هستند و بنابراین ساحل جدید قوانین برای جلوگیری از گسترش ویروس

سانتا مونیکا کالیفرنیا. - آنها وارد در ساحل با ماشین اسکیت و پا برهنه. آنها انجام Frisbees دوربین و surfy. آنه

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

سانتا مونیکا کالیفرنیا. - آنها وارد در ساحل با ماشین اسکیت و پا برهنه. آنها انجام Frisbees دوربین و surfy. آنها به تن در حال اجرا, کوتاه, شلوار یوگا و wetsuits.

بسیاری از عینک و ماسک.

که starkest تفاوت این هفته به غیر از یک لحظه در زمان در ماه مارس که به نظر می رسد سخت به التماس در حال حاضر قبل از سواحل بسته و ماسک صورت به نظر می رسید مانند یک افراطی و شاید حتی بی اثر حفاظت از coronavirus.

هیچ دیگر. ماسک در حال حاضر مورد نیاز در لس آنجلس سواحل که بازگشایی شد شنبه برای پیوستن به همتایان خود در کشورهای دیگر است که اجازه داده اند تا حدودی محدود بازگشت به معروف امتداد شن و ماسه.

"شما می توانید برخی از سمت چشم اگر شما نمی پوشیدن ماسک گفت:" تام ونتورا که sported یک نور آبی در صورت پوشش سفید نقطه رقص لهستانی پولکا در حالی که خنک کننده پس از اجرای صبح پنج شنبه در سانتا مونیکا.

در امتداد سواحل کالیفرنیا و در کشورهای شناخته شده برای ابریشمی ماسه آب گرم و کافی خورشید, گشت و گذار است که همراه با مجموعه ای جدید از قوانین نوشته شده در این زمان از coronavirus بیماری همه گیر.

Beachgoers در شهرستان لا باید فعال باقی می ماند — راه رفتن در حال اجرا و یا شنا کردن. بدون آفتاب گرفتن. هیچ پیکنیک. هیچ والیبال. پارکینگ اسکله و محبوب 22 مایل (35.4 کیلومتر) مسیر دوچرخه سواری که رشته با هم سانتا مونیکا, ونیز, منهتن و منهتن ساحل سواحل نیز بسته شده است.

قوانین مشابه در محل در سراسر کشور و همچنین در فلوریدا و هاوایی, هر چند ماسک لازم نیست در بسیاری از سواحل است. برنزه و حتی پیک نیک مجاز در برخی از مکان های, هر چند مردم به طور کلی گفت: تنها به صرف وقت با اعضای خانواده و جمع آوری در گروه های بزرگ.

در حالی که در سواحل جنوب فلوریدا میامی و هالیوود — بسته باقی می ماند سواحل شهرستان Pinellas در خلیج مکزیک اجازه می دهد صندلی و حوله در شن و ماسه اما محدود کردن گروه به بیش از 10 نفر. نشانه اصرار افرادی که اصلا با هم زندگی می کنند باقی می ماند 6 فوت (1.8 متر) از هم جدا.

"من فکر می کنم کمی زیادی به خصوص اینکه در خارج با خورشید و همه چیز را گفت:" بریت ماسک گرجستان در تعطیلات با خانواده اش در هند, سنگ, ساحل, نزدیکی ویکی, Florida. "من درک می کنم که چرا آن را انجام می شود."

در هاوایی ورزش مجاز است در سواحل در اوآهو اما هونولولو پلیس هشدار داد مردم نشسته در شن و ماسه از Waikiki که آنها نیاز به در آب و یا در حال حرکت در امتداد.

سواحل بسته در بسیاری از نقاط به عنوان stay-at-home سفارشات رو سختگیرانه تر پس از افرادی که اجازه داده شد برای ورزش در زمان این فرصت برای فرار از حبس و رنگی به ساحل خوشبو در تعطیلات آخر هفته. مقامات بهداشت عمومی نگران بودند اجتماعات بزرگ می تواند اجازه می دهد ویروس به گسترش است.

اندرو Noymer یک استاد سلامت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در ایروین گفت: آن معقول برای شروع بازگشایی سواحل و ببینید که چگونه از آن می رود. مردم باید خود را ارزیابی ریسک, اما او گفت: خورشید کمک می کند تا کشتن میکروب ها و ویروس است که کمتر احتمال دارد به گسترش در اقیانوس.

"ما باید شروع به بازگشایی ایالات متحده به آرامی و هوشمندانه. ما فقط نمی تواند نگه داشتن همه قفل شده در داخل برای 12 ماه" Noymer گفت. "اگر ما نمی توانیم به اجرا در ساحل پس چگونه بر روی زمین می تواند ما را به یک رستوران و یا یک فیلم و تئاتر است؟"

یک روز به لس آنجلس بازگشایی پنج شنبه, مشارکت مردم سبک تر از روز قبل.

"دیروز بود که برای اولین بار دریافت به-خارج-از-زندان-free calls گفت:" پیتر مور بود که با پوشیدن لباس سفید بیمارستان-سبک ماسک و راه رفتن با همسر و سگ. "اگر آنها باز پارکینگ خواهیم دید که اگر مردم در حال نشستن در بالای هر یک از دیگر. وجود دارد مقدار زیادی از شن و ماسه وجود دارد."

ردندو بیچ پلیس نامیده می شدند هنگامی که یک گروه از بازیکنان والیبال سعی کردم به رشته خود را خالص که در آن شهرستان شبکه برداشته شد در ماه مارس گفت: Nicole Mooradian از وزارت سواحل & بنادر. آنها اصرار به نگهداری کارگران است که این بازی مجاز تحت تفریح قوانین اما کوتاه آمد و در سمت چپ با توپ خود را بعد از افسران مداخله کرد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

برخی از ساحل حکومت علائم ارسال شده در نجات برج تا به حال به جای پس از تخریب و یا به سرقت رفته Mooradian گفت.

در غیر این صورت بزرگترین چالش برای نجات غریق بود که مردم یادآوری آنها نیاز به پوشیدن ماسک گفت: Pono بارنز سخنگوی LA County Fire Department.

Surfer لانا آهنگ که بسیار خوشحال بود به پشت در آب پس از بسته شدن طرح میتوانست به او صبح روز مراسم و منجر به به دست آوردن 5 پوند (2.3 کیلوگرم) بود اشتباه در مورد ماسک قانون اعمال می شود که در زمین و نه آب. او نمی دانم که در آن او را با قرار دادن ماسک در حالی که سوار امواج.

آن قرار است به فرسوده بین ماشین و آب Mooradian گفت. اما هیچ surfer شد شاهد انجام آن و دیگری surfer داد Song مقدار زیادی از راه دور او به عنوان شستشو هیئت مدیره خود را از زیر دوش.

Mlak Sahli یک دانش آموز از عربستان سعودی تحصیل در رشته بهداشت عمومی گفت: این احساس رهایی بخش به بازگشت به ساحل برای اولین بار در ماه حتی اگر یک افسر پلیس shooed او و یک دوست برای نشستن در ساحل.

یک گروه کوچک از خوانندگان تحت درمان قرار گرفتند به یک چشم نادر هنگامی که یک غلاف از حدود 20 دلفین ظاهر و شنا کرد و افزود: Peter Lockwood.

Lockwood گفت که او نگران ابتلا به این ویروس در آب است.

"نه یک فرصت. وجود دارد خیلی حرکت وجود دارد و هیچ کس می خواهد که" او گفت:. "هر کس می خواهد خود موج."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان کورت اندرسون در سن پترزبورگ فلوریدا و جنیفر Sinco كويين در هونولولو کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب