ستون اول: در اینجا چیزی است که coronavirus تست برای یک بیمار به نظر می رسد از گرد و خاک به نتیجه

بیمار در خطر بود.تب جایی بالاتر از 101. هیپوکسی, تنگی نفس. و دو انتقادی بررسی علائم خطر: سن پیشرفته و یک سیستم

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

بیمار در خطر بود.

تب جایی بالاتر از 101. هیپوکسی, تنگی نفس. و دو انتقادی بررسی علائم خطر: سن پیشرفته و یک سیستم ایمنی خطر بیافتد.

در چشم پزشکی کارکنان باعث می شود باکتری اما شانس بودند که یک ویروس پیدا کرده بود راه خود را به بیشتر پذیرای سلول ها و ربوده RNA. یکی شد دو تا شد هزار پر کردن ریه ها.

یکی دیگر از ILI یک influenza-like illness.

تبلیغات

بیمار که به تازگی وارد بخش اورژانس از رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA در وستوود بود به درمان می شود.

اما درمان مورد نیاز احتیاط و احتیاط لازم تست.

Specimens

دانشگاه UCLA آزمایشگاه بالینی ramped تا آزمون برای coronavirus با استفاده از ماشین آلات است که طراحی شده برای پژوهش و اما شده بود بیکار نشسته.

(Brian van der Brug / لس آنجلس تایمز)

سه ماه پس از رمان coronavirus و COVID-19 به نظر می رسد در جهان, مرحله, چند, مدرن, بیماری ها به اثبات رسانده اند به عنوان مسری است.

تبلیغات

پس مورد اول — پنومونی ویروسی گزارش شده در چین در دسامبر. 8 — گزارش های سازمان بهداشت جهانی ثبت کرده است نزدیک به 575,000 موارد و تقریبا 26,500 مرگ و میر در 201 کشور جهان است.

برای یک بیماری با هیچ واکسن و درمان محدود تست و انزوا هستند بهترین روش برای متوقف کردن گسترش و حتی اگر ویروس در ژنوم توالی شد ظرف یک ماه از که برای اولین بار مورد آزمایش در ایالات متحده عقب مانده, مانع دست و پا گیر و بوروکراسی کمبود و شیوه های کهنه.

برای Omai گارنر که هدایت بالینی میکروب شناسی تست برای UCLA, سلامت, آزمایشگاه مانند خود مرکزی برای پایان دادن به این بیماری همه گیر. خود پروتکل در ابتدا توسعه یافته در دهه 1980 بوده است در خط مقدم ویروسی تست تشخیصی برای تقریبا دو دهه است.

از ویروس ها است که جلب کرده است مواجه می شوند coronavirus یکی از مهمترین شوم یک اسب تروجان disguising و خود را در علائم آنفولانزا.

چند هفته آینده بسیار مهم هستند گفت: برای دریافت یک تصویر دقیق از جایی که ما در این شیوع: "آنچه شما را از شنیدن ترین متخصصان مراقبت های بهداشتی است که ما هیچ ایده."

او شک و تردید یک تست سریع-ردیابی توسط سازمان غذا و دارو و آینده در بازار در هفته آینده که وعده راحتی بیشتر و نتایج سریعتر. نه او و نه همکارانش او گفت: اند قادر به مقایسه نتایج خود را با خود.

513604-me-lab-coronavirus-11-BRV.jpg

Omai گارنر که هدایت بالینی میکروب شناسی تست برای UCLA بهداشت و درمان می گوید سال 1995 در فیلم "شیوع" کمک الهام بخش او را در مسیر کار خود را. "من می خواستم به یک جنگ آخرالزمان" او می گوید.

(Brian van der Brug / لس آنجلس تایمز)

"ما نیاز به انجام خیلی بیشتر پرس و جو قبل از ما می دانیم که چگونه موثر آن خواهد بود," او گفت: "به دلیل آن است که بر اساس تاسیس استاندارد برای تشخیص بیماری های عفونی."

تبلیغات

در یک سری از مصاحبه های تلفنی هفته گذشته گارنر مشترک جزئیات بیشتر در مورد تست پروتکل که آزمایشگاه او به دنبال آن تحلیل یکی ممکن است COVID-19 مورد است.

::

اتاق اورژانس به سرعت نقل مکان کرد.

این حالتی است که در آن بعد از ظهر — تنها چند روز پس از شهر و شهرستان شروع به خاموش کردن فعالیت های غیر ضروری — آرام بود و در عین حال با احتیاط. تعداد قابل فهم بود کاهش یافته است; آمبولانس خلیج آرام بود. وهم آور حس تنبلی در مجموعه بود.

درمان این بیمار آموزش داده شد رفلکس جدا, نظارت, اداره کلرید سدیم و سفارش باتری از امتحانات.

اما کادر پزشکی نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که چه وضع جلوتر از آنها. آنها می دانستند که در مورد ایتالیا, تریاژ در آن بیمارستان و آنها با شنیدن سیل بیماران swamping بیمارستان در نیویورک است.

درب به اتاق درمان کشویی باز و بسته می شود. دور صدای رشد با صدای بلند و سپس دوباره نرم.

یک پرستار در آبی مالش چهره سپر ماسک و دستکش برگزار شد یک کیسه پلاستیکی. با آسان یدک کش درز پاره باز است.

یک سواب و لوله آزمایش پر صورتی آغشته به محلول قرار داده شد در استریل سینی. همان مجموعه کیت استفاده شده است و برای نمرات عوامل بیماری زا — آنفلوانزا سوزاک سیاه سرفه — که نیاز به شناسایی و برای درمان.

تبلیغات

این وضع بیمار به تنهایی; سیاست جدید ممنوع بازدید کنندگان است.

پرستار توضیح داد: روش و سپس هدایت زبر گرد و خاک — یک نیزه مانند Q-tip — از طریق یک سوراخ بینی دورتر و دورتر تا زمانی که آن را به پشت گلو در نزدیکی آدنوئید که در آن ویروس ها اغلب به نگه داشتن در میان گرم و مرطوب بافت.

درد شات از طریق بیمار تلاش برای تنفس از طریق یک گاز از ازدحام. چشم welled با اشک.

Supplies

دانشگاه UCLA آزمایشگاه بالینی امکانات شده اند در خط مقدم ویروسی تست تشخیصی برای سال.

(Brian van der Brug / لس آنجلس تایمز)

پرستار استخراج گرد و خاک — پوشش داده شده با یک فیلم از مخاط غنی شده با سلول های بیمار و یک ویروس ممکن است — قرار داده و آن را به همراه لوله آزمایش.

چسبنده استخراج سست در میان یک محلول نمک و کربوهیدرات ها و آنتی بیوتیک ها طراحی شده برای حفظ و زنده ماندن ویروس برای ساعت جلوتر است.

یک برچسب سفید تحت پوشش این انجمن شناسایی نمونه با یک سری از اعداد ابتدا با 20SA-83.

قرار داده شده در یک biohazard کیسه این پرواز توسط پنوماتیک لوله به زیر زمین که در آن قرار داده شده بود در کیسه های کولر ذخیره شده در 40 درجه برای جلوگیری از باکتری ها و قارچ ها از در حال رشد است.

گارنر آزمایشگاه یک مایل دور.

::

گارنر, 41, همیشه می دانستم که او می تواند یک virologist. در حال رشد در نزدیکی میلواکی او کشیده شده بود به دنیای زیر میکروسکوپ اما نه تا سال 1995 در فیلم "شیوع" او دیدن آینده خود را.

"به یک جوان آفریقایی آمریکایی این ایده که Cuba Gooding Jr. در این فیلم یک قهرمان در یک دست کت و شلوار مطالعه ابولا و مبارزه با آن, خوب من قلاب شده بود," او گفت:. "من می خواستم به یک جنگ آخرالزمان است."

سال بعد درک خود را از ویروس ها رشد متنوع تر. کمتر از یک معضل بشریت آنها تا به حال یک زیبایی ساده: سازگار با محیط زیست خود را انعطاف پذیر خود را در تکامل و حیاتی برای بشر.

"اگر شما نگاه کنید در ژنوم انسان بخش بزرگی از DNA ما آمده از ویروس ها," او گفت:. "ما بشر به دلیل تعاملات ما با ویروس ها."

که بعد از ظهر جلب متوقف شده توسط آزمایشگاه. ساعت های طولانی در طول هفته — به طور معمول 7 صبح تا 5 بعد از ظهر — به معنای کوتاه ساعت در آخر هفته.

Omai Garner

"اگر شما نگاه کنید در ژنوم انسان بخش بزرگی از DNA ما آمده از ویروس" Omai گارنر گفت. "ما بشر به دلیل تعاملات ما با ویروس ها."

(Brian van der Brug / لس آنجلس تایمز)

ایستاده در دفتر کار خود در طبقه چهارم قبل از رفتن به طبقه پایین به آزمایشگاه او نگاه از پنجره به بیرون به سمت مرکز گتی و کوه های سانتا مونیکا. در اینجا ما در میان یک بحران بی سابقه یک تهدید برای بسیاری از مردم او فکر نگاه از آسمان تغییر نمی کند.

خارج ون سوار جلوی خانه به آزمایشگاه طبقه دوم دریافت منطقه است. ساختمان در سن ویسنت بلوار در برنتوود است undistinguished. در بار بهتر از یک رستوران در سطح زمین در خدمت ایتالیایی.

ون را درب عقب چرخش باز است. پزشکی پیک انجام چهار نرم کولر کیسه های حاوی 200 نمونه به آزمایشگاه.

فقط سه ماه پیش گارنر و برای اولین بار شنیده ام از "رمز و راز ویروس" ناشناخته "عفونت" در چین اما او هیچوقت به آن فکر دوم. شیوع بیماری های ویروسی از ناشناس عوامل بیماری زا اتفاق می افتد در همه زمان ها; یکی از جدید نمی هر گونه افزایش فوری آلارم.

در زمان او بود که میآمد و اولین فرزند خود را متولد Jan. 5.

اما یک هفته بعد تلفن زنگ زد. آزمایشگاه همکار Shangxin یانگ نگران بود. او می دانست که مردم در نزدیکی شهر ووهان.

"این است که رفتن به بد" یانگ گفت.

::

گارنر مشخص شده تاریخ — Jan. 15 — هنگامی که او برای اولین بار شنیده عبارت "رمان کروناویروس" قرار داده و دو دستیار مدیران و متخصصان ارشد به کار می کنند.

UCLA Medical Center بلند شده اولین توقف برای بیمار ورود مسافران در فرودگاه بین المللی لس آنجلس و فرودگاه در آن زمان یکی از سه در کشور غربالگری ویروس.

او می خواست برای توسعه و آزمایش در آزمایشگاه خود و نه دیگران بستگی ندارد. او تا به حال ماشین آلات mothballed برای تحقیق است که او می تواند گرد و غبار و او نگران است که مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری نمی قادر خواهد بود به جای تعدادی از موارد است که او انتظار می رود برای دیدن.

CDC شد نیاز به مجموعه کیت های آزمایش در آتلانتا آهسته و دست و پا گیر روند. پس از آن وجود دارد کمبود مجموعه کیت و هنگامی که FDA در نهایت اجازه آزمایشگاه های دیگر به انجام خود را تست فقط چند تا به حال این دستگاه سازگار (و بیشتر از آن تولید شده در آلمان و چین).

گارنر نیز نگران آن است که CDC معیارهای غربالگری بیش از حد باریک. "کره جنوبی شد, فعال, موارد," او گفت: "اما اگر کسی سفر از کره جنوبی بود و حق علائم آنها را دریافت نمی کند تست شده است."

ستون یک

یک ویترین برای قانع داستان سرایی از لس آنجلس تایمز.

متمسک هر چند قرار بود این آزمون خود را.

"CDC طراحی یک آزمون" گارنر گفت: "اما این یک کمی بیش از ظریف است."

آن نقص او توضیح داده شد که نیاز به حضور سه ویروسی ژنومی نشانگر برای یک نتیجه مثبت است. زمانی که سازمان بهداشت و درمان در سراسر کشور آغاز شد در حال اجرا آزمایشات در اواخر ماه ژانویه آنها دریافتند تنها دو نفر از نشانگر.

این نقص منجر CDC به تجدید نظر و در نهایت رها کردن یکی از نشانگر. دو به اندازه کافی خواهد بود اما پس از آن بود Feb. 28. زمان بحرانی شده بود از دست داد.

"هنگامی که در تلاش برای به دست آوردن جلوتر از منحنی شیوع ما در حال حاضر به خوبی پشت" گارنر گفت. "این مایه تاسف است چه اتفاقی افتاده است. ما از دست شش تا هشت هفته به صورت گسترده تست شده است."

::

در عرض دو ساعت از بیمار پس از رسیدن به اتاق اورژانس نمونه در داخل ردیف 20SA-83 رسیده بود جلب آزمایشگاه و کارلوس Azucena یک آزمایشگاه بالینی دانشمند آغاز شده پروتکل.

او هدایت خود را از دست دستکشهایش ریخته زیر پارتیشن شیشه ای از یک ایمنی زیستی در دولت لغزش از طریق یک نرم مهر تهویه هوا طراحی شده برای نگه داشتن عوامل بیماری زا از فرار به اتاق. کار به آرامی او مطمئن ساخته شده درجه مانع دست نخورده باقی مانده.

او قرار داده شده شماره 20SA-83 در یک گرداب عنکبوتی که تار میتند. به صورتی حل چرخید و نوتبوک. او انتقال آن از لوله آزمایش به ویال کوچک و کاهش آن به یک پلی استایرن رک. او به زودی به حال هشت آماده نمونه.

کوچک, سیاه, دیسک بزرگتر از یک CD ذخیره کردن در مقابل او. آن را تا به حال هشت پای به شکل محفظه و شبیه به یک چرخ فورچون. او باز یک فلپ بیش از یکی از محفظه های آشکار دو چاه های کم عمق.

با استفاده از کالیبره پیپت او درو از 50 microliters — فقط یک قطره از شماره 20SA-83 منتشر شد و آن را به یک هست.

او تبدیل به یکی دیگر از مجموعه ای از ویال حاوی یک معرف این آنزیم ها و مواد شیمیایی نشانگر ویژه طراحی شده برای آشکار حضور coronavirus. او جلب کردن یک قطره قرار داده و آن را در دیگر هست.

پس از پر کردن هشت محفظه و بسته شدن خود را فلپ او برداشته دیسک از کابینه و درج آن را به یک thermocycler یک روپوش دار خاکستری ماشین فقط کمی بزرگتر از یک اجاق گاز فشار.

Azucena درب بسته و دیسک شروع به چرخش رسیدن به تقریبا 1600 دور در دقیقه. دمای داخل افزایش یافت و به بیش از 200 درجه فارنهایت است.

برای 90 دقیقه این دو افراط و حفره دار نمونه با معرف در یک مدوله توالی شناخته شده به عنوان یک واکنش زنجيره ای پلی مراز. این فیلم از مخاط هنگامی که پوشش نوک گرد و خاک و حاوی بیمار سلول ها شروع به شکستن از هم جدا.

RNA تبدیل به یک DNA تک رشته ای مماس با آنزیم ها و مواد شیمیایی نشانگر که هدف coronavirus و اگر در حال حاضر منتشر می کنند یک ضربه از نور آن را به عنوان پیوند مختصر و قابل اندازه گیری گلآذين.

"در آن زیبایی آن را سخت به درک تاثیر PCR [polymerase chain reaction]," گارنر گفت. "این است که مانند Rosetta stone, ما چگونه به خواندن اطلاعات داخل یک سلول است."

به عنوان thermocycler تکمیل آزمون Azucena بررسی نتایج.

::

روز بعد در 7 صبح گارنر افتتاح شد گزارش روزانه از آزمایشگاه. در حالیکه در 24 ساعت, تیم خود را تا به حال انجام شده 150 تست یک هفته قبل فقط 30 آزمون. افزایش بی سابقه بود اما او اعتماد کرد روش.

این شرکت که حاوی معرف شد که مقر آن در نزدیکی میلان و شیوع این بیماری در شمال ایتالیا تضمین شده تجربه با ویروس.

چشمان خود را متوقف در ردیف 20SA-83.

یکی دیگر مثبت است.

سپس او حدس زده بیمار شد و در انزوا در بیمارستان است. حضور پزشک که دریافت کرد این خبر در عرض چند دقیقه از وقایع کنونی را بررسی کرده اند می تواند شروع درمان ضد ویروسی.

بیمارستان می تواند صفحه نمایش خود را بهداشت و درمان کارگران و ارائه آن به متخصصان بیماری های عفونی با دیگر داده ها را در نمودار پیشرفت این ویروس در جامعه است.

پس ramping تا تست آزمایشگاه خود را پیدا کرده بود که 10 درصد از این آزمون ها در میان مردم با متوسط تا شدید بیماری مثبت بودند. افزایش یا کاهش این تعداد بهترین نشانه ای که آیا انزوای اجتماعی است کاهش گسترش یافته است.

"این قناری در معدن زغال سنگ چگونه برای بد همه چیز," او گفت:.

او تنها خواسته بیشتر آزمایشگاه تا به حال این قابلیت.

"هر کس باید انجام, این," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب