ما حیات وحش آژانس را رد حمایت از گونه ماهی کمیاب

, BILLINGS, منت. - ایالات متحده حیات وحش مقامات روز چهارشنبه را رد کرد ویژه حمایت از نادر ماهی های آب شیرین مر

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399

, BILLINGS, منت. - ایالات متحده حیات وحش مقامات روز چهارشنبه را رد کرد ویژه حمایت از نادر ماهی های آب شیرین مرتبط با ماهی قزل آلا است که در مرکز یک در حال اجرا دعوای حقوقی با استناد به تلاش های حفاظت است که به کمک افزایش قطب شمال grayling اعداد در مونتانا رودخانه.

آسوشیتد پرس به دست آمده جزئیات این تصمیم برای محافظت از ماهی زیر گونه های در معرض خطر عمل پیش از اعلام عمومی.

این حرکت تقریبا دو سال پس از یک دادگاه تجدید نظر فدرال گسله از خدمات شیلات و حیات وحش به صورت خودسرانه با رد تهدید است که تغییر آب و هوا و دیگر فشارهای مطرح به این گونه است.

در حالی که این تهدیدات ادامه خواهد داشت مقامات دولتی گفت: اقدامات حفاظتی را بهبود ماهی زیستگاه و کاهش خواهد, آینده دمای هوا افزایش می دهد و در آب سرد که در آن زندگی می کنند.

شناخته شده برای خود را رنگین کمانی ظاهر و دریانوردی به شکل باله های پشتی, Arctic grayling اعضای ماهی قزل آلا خانواده است که می تواند رسیدن به 30 اینچ (76 سانتیمتر) طول و باارزش توسط بسیاری از ماهیگیران تفننی.

مقامات اعتبار حفاظت توافق شامل مالکان و سازمان های دولتی برای پیشرفت های اخیر به grayling رودخانه زیستگاه در جنوب غربی مونتانا سوراخ بزرگ دره.

این سوراخ بزرگ رودخانه و انشعابات آن — صفحه اصلی به یکی از چند جمعیت بومی از ماهی در کمتر از 48 متحده — دیدم grayling اعداد تقریبا در طول دو دهه گذشته به حدود 1,500 بزرگسالان ماهی گفت ماهی و حیات وحش, زیست شناس جیم بوید.

"اگر شما می توانید تعداد زیادی از پرورش افراد, شما می توانید شروع به احساس واقعا خوب در مورد تلاش های حفاظت و می دانم که آنها واقعا کار," او گفت:.

با وجود های اخیر زیستگاه بهبود قطب شمال grayling اشغال تنها کسری از جریان در سراسر فوقانی حوضه رودخانه میسوری جایی که آنها در طول تاریخ گسترده است. این گونه کاهش یافته است در طول قرن گذشته به دلیل رقابت از ماهی غیر بومی و پس از زیستگاه خود بود به طور قابل توجهی تغییر توسط سدها و بالا در تابستان درجه حرارت آب.

حیات وحش طرفداران انتقاد شنبه تصمیم و گفت: بدتر شدن بحران آب و برگ grayling بقا در شک و تردید. حتی با یک تعهد از دامداران در امتداد سوراخ بزرگ به کاهش میزان آب خارج شده از رودخانه به رشد یونجه جریان هنوز هم می تواند به شدت افت میکند در طول دوره خشک و مخاطره grayling گفتند.

"تعهد از مالکان در امتداد سوراخ بزرگ رودخانه ستوده است و کاملا ضروری برای بقای grayling. ما سوال آن است که آیا به اندازه کافی" گفت: وکیل جنی Harbine با Earthjustice های زیست محیطی شرکت حقوقی است که به نمایندگی از طرفداران حیات وحش در یک طرح دعوی در دادگاه بیش از ماهی.

تلاش برای حفاظت از قطب شمال grayling تاریخ به حداقل 1991 زمانی که طرفداران حیات وحش درخواست دولت برای اضافه کردن ماهی به لیست گونه های در معرض خطر. مقامات تعیین شده در سال 1994 و دوباره در سال 2010 که حمایت مورد نیاز است. اما آنها هرگز تحمیل چرا که گونه های دیگر داده شد اولویت بالاتر.

ماهی ها و حیات وحش در سال 2014 مشخص شد که حمایت شد و دیگر نیاز به این دلیل که صاحب ملک حفاظت توافق کرده و ماهی دوباره بجای اول برگشتن. حیات وحش طرفداران سپس شکایت در دادگاه فدرال و غالب قبل از 9th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر در سال 2018 است.

دادگاه تجدید نظر گسله دولت برای در نظر گرفتن داده ها نشان داد که ماهی جمعیت در سوراخ بزرگ رودخانه شد و سپس رو به کاهش و برای رد بالقوه برای تغییر آب و هوا به علت کاهش جریان آب و درجه حرارت گرمتر.

فدرال حیات وحش مقامات گفت: در حال حاضر مراحل گرفته شده مانند بیشتر سایه درختان در جریان بانک ها و کاهش برداشت آب را کاهش مدت گرمتر از درجه حرارت آب است که می تواند صدمه دیده است و ماهی است. کسانی که اقدامات نیز کمک خواهد کرد که حفاظت از آنها رو به آنها گفت.

"ما می تواند در کاهش درجه حرارت آب با وجود این واقعیت است که درجه حرارت در حال افزایش است" بوید گفت. او افزود که grayling وضعیت می تواند بازبینی اگر مردم شروع به سقوط.

قطب شمال grayling بومی رودخانه آزمونهای تشخیصی در اطراف اقیانوس منجمد شمالی خلیج هودسون و شمال اقیانوس آرام است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

جمعیت grayling که در طول تاریخ ساکنان بخش هایی از میشیگان محو شد قرن گذشته اما دانشمندان به دنبال معرفی این ماهی به بخش هایی از دولت است.

___

دنبال Matthew Brown در توییتر: @matthewbrownap



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب