بریتانیا را متهم 'روسیه بازیگران' از دخالت در سال 2019 انتخابات

لندن - دولت بریتانیا را متهم به "روسیه بازیگران" پنج شنبه به دنبال دخالت در انگلیس در آخرین انتخابات عمومی و ق

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

لندن - دولت بریتانیا را متهم به "روسیه بازیگران" پنج شنبه به دنبال دخالت در انگلیس در آخرین انتخابات عمومی و قدرتمند کمیته از نمایندگان مجلس با تایید این امر نشر در روز مدتها در انتظار گزارش قبلی به اتهام دخالت از مسکو.

وزیر خارجه بریتانیا Dominic Raab گفت: در یک بیانیه کتبی به نمایندگان مجلس آن است که "تقریبا قطعی" که افراد ناشناس "به دنبال دخالت" در دسامبر 2019 انتخابات با تقویت آنلاین "غیر قانونی به دست آورد و به بیرون درز دولت اسناد و مدارک." Raab همچنین گفت: وجود یک "جریان تحقیقات جنایی" به چه اسناد و مدارک به دست آمد.

اسناد و مدارک مربوط به انگلیس-آمریکا و ایران مورد استفاده قرار گرفت و سپس-رهبر اصلی مخالفان حزب کارگر جرمی Corbyn به پشت او ادعا می کند که دولت محافظه کار آماده شد به "فروش" خدمات بهداشت ملی.

مقالات معتقد بودند که به نظر می رسد آنلاین برخی از ماه پیش از آن به دست آورد اما کمی کشش تا با این کار کمپین و برجسته در یک کنفرانس خبری در ماه نوامبر. پس از آنها بودند نازل شده بحث آنلاین سایت Reddit گفت: تحقیقات خود را در ارتباط ظاهر خود را به قبلی روسیه کمپین دروغ.

وزارت امور خارجه روسیه سخنگوی ماریا Zakharova ناودان Raab بیانیه به عنوان "مبهم و متناقض" و به نام در انگلستان به "تولید حقایق" حمایت از اتهامات.

"از یک طرف وجود دارد هیچ مدرکی از سوی دیگر ممکن است برخی از اقدامات تلافی جویانه ع" Zakharova گفت: در هفته رسانه های توجیهی. "اینها متقابلا منحصر به فرد همه چیز."

انگلستان نیز در ایالات متحده و کانادا در روز پنج شنبه در روسیه را متهم به تلاش برای سرقت اطلاعات از محققان به دنبال یک coronavirus واکسن.

Raab صهیونیستی در ادعایی انتخابات دخالت آمد به تازگی نصب شده اطلاعاتی و امنیتی و کمیته های مجلس گفت: انتشار گزارش قبلی اتهام دخالت روسیه قبل از مجلس شکستن تابستان شروع می شود در هفته آینده. کمیته اتحاد گسترده و عمدتا پنهانی نقش نظارت و انگلستان سرویس های اطلاعاتی و امنیتی.

آن را قادر به انتشار این گزارش پس از آن وارد شده بود در سال گذشته پس از حزب محافظه کار نخست وزیر بوریس جانسون حاضر به پاک کردن آن را برای انتشار پیش از ماه دسامبر انتخابات. این گزارش نیاز به تایید دولت قبل از آن را می توان ساخته شده است.

جانسون شده است گل نشسته سوالات در مورد منتشر نشده گزارش ماه به خصوص بیش از آنچه در آن می گوید: در مورد هر گونه دخالت روسیه در سال 2016 Brexit کمپین که دیدم بریتانیا رای به ترک اتحادیه اروپا است.

حزب کارگر به دولت را متهم به عدم انتشار این گزارش از آنجا که این امر منجر به سوال دیگر در مورد ارتباط بین روسیه و Brexit کمپین بود که رهبری جانسون.

تصمیم به انتشار این گزارش یک روز پس از به هوش و کمیته امنیت برای دوره پارلمانی کنونی تشکیل شد. این کمیته برای اولین بار اقدام به رد دولت ترجیح نامزد برای رهبری آن است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نه-عضو کمیته منتخب مجلس Julian Lewis به عنوان رئیس. این کار تا به حال شده است در انتظار برای رفتن به یک وزیر سابق کریس Grayling که وفادار حامی جانسون.

طوفان سیاسی در گرفت و لوئیس بود اخراج از حزب را حزبی در مجلس. لوئیس گفت: این تصمیم به او محافظه کار وضعیت شد "عجیب و غریب" با توجه به این که این کمیته به معنای خارج از نفوذ دولت است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب