اقتصاد ژاپن بازگشایی با احتیاط متعادل خطرات بهداشتی

توکیو - coasters غلتکی هستند در حال اجرا در توکیو اما با درخواست به فریاد. رستوران های ارائه شده را خارج و صند

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

توکیو - coasters غلتکی هستند در حال اجرا در توکیو اما با درخواست به فریاد. رستوران های ارائه شده را خارج و صندلی در فضای باز. عمده و خرده فروش Uniqlo جدید "سرد و خشک" ماسک سه برای 990 ین (9 دلار) به فروش می رسد از جمعه در مدت کوتاهی پس از آن قرار شد در قفسه.

ژاپن اقتصاد باز با احتیاط اجتماعی-محدودیت فاصله میان coronavirus بیماری همه گیر.

ظریف "طبیعی" تعادل بازی را در سراسر جهان متزلزل اما ضروری برای ژاپن که طولانی راکد اقتصاد بشدت نیاز گردشگری صادرات و رونق کسب و کارهای کوچک برای جلوگیری از لغزش عمیق تر به رکود است.

Yoshimasa Maruyama ارشد بازار اقتصاددان در SMBC Nikko Securities گفت: اگر چه ژاپن coronavirus محدودیت بودند هرگز به عنوان سخت به عنوان مستندات در آمریکا و اروپا و برخی دیگر از نقاط آسیا آسیب شد و هنوز هم قابل توجه است.

اقتصاد ژاپن در حال حاضر صدمه زدن از افزایش مالیات در سال گذشته است. سپس خودرو-صادرات به آمریکا و اروپا فرو زمانی که coronavirus رسید. هزینه های مصرف کننده بعید است که به سرعت بهبود می یابند.

"آمریکایی ها ممکن است احساس شادی و رفتن پیشنهاد می splurging بدهید پس از مستند برداشته شده است. اما ژاپنی ها مجموعه ذهن تمایل به تبدیل شدن به حتی بیشتر محتاط در مورد هزینه به دلیل عدم قطعیت در مورد آینده" Maruyama گفت.

بازگشت به قبل از همه گیر سطح فعالیت های اقتصادی انتظار نمی رود که ژاپن تا سال 2023 یک سال پس از احتمال بهبود در ایالات متحده, او گفت:.

اگر چه توقیف کسب و کار در حال باز کردن دوباره کرسی کمتر مجاز در تئاتر, حوادث و میزبان و میزبان میله های زندان. نقاب کارمندان همکار از پشت پلاستیک پرده در فروشگاه که در آن درجه حرارت در حال بررسی و دست ها را ضد عفونی در ورودی. بیس بال حرفه ای است برای خالی می ایستد.

ماسک پوشیده شده توسط بسیاری از ژاپنی ها در حال حاضر به هر حال با توجه به نزدیکی ملی آلرژی به سرو گرده هستند حجاب در همه جا.

ژاپن-صادرات و واردات را فرو برد. در جهان سوم بزرگترین اقتصاد است قرارداد به صورت مستقیم دو چهارم است و در حال حاضر رسما در رکود است.

توکیو بازی های المپیک, بزرگ نمادی از امید برای اقتصاد به تعویق افتاده است تا سال آینده هزینه میلیاردها دلار برای سرمایه اگر چه مقدار دقیق اعلام نشده است.

دولت اعلام کرده است که 230 تریلیون ین (2 تریلیون دلار) در محرک از جمله کمک به کسب و کارهای محلی و یارانه نقدی از 100 ، 000 ین ($930) در بزرگسالان به محور مصرف کنندگان به صرف.

با حدود 1000 coronavirus-مرگ و میر ناشی از ژاپن بوده است در امان عظیم مرگ و میر که جاروب ایتالیا, اسپانیا, ایالات متحده, برزیل و روسیه است. اما منتقدان ترس دولت فشار برای استراحت اقدامات احتیاطی در مورد انتخاب اقتصاد بیش از نگرانی های بهداشتی.

که شامل احیای مرگ گردشگری. دولت است و با توجه به بازگشایی سفر به و از کشورهای که در آن coronavirus موارد نسبتا محدود است و قابل مقایسه با ژاپن از جمله استرالیا و نیوزیلند ویتنام و تایلند است.

این 1,700 بازدید کنندگان به ژاپن در ماه مه کاهش 99.9% از سال قبل با توجه به ژاپن ملی گردشگری سازمان و کمترین رقم از دولت شروع پیگیری در سال 1964.

در سال های اخیر در ژاپن را به خود جلب کرده حدود 30 میلیون بازدید کننده از خارج از کشور بیشتر از کره جنوبی و چین است.

سفر در ژاپن شد و به طور موقت محدود تحت یک دولت "اضطراری" برای جلوگیری از گسترش این ویروس است اما در حال حاضر تشویق کرد. دولت با دادن کوپن های تخفیف برای استفاده در نقاط توریستی.

باشگاه های جاز و دیگر اماکن تفریحی شد و در حال حاضر تلاش و همه گیر خواهد شد و به احتمال زیاد منجر به بسیاری از مردم به نوبه خود به ضبط و دیگر امن تر راه برای لذت بردن از موسیقی به جای آن گفت: آمریکا نوازنده ساکسیفون مارشال مک دونالد.

"کسب و کار موسیقی بود که در زندگی حمایت خواهد شد و هرگز به عقب. ژاپن در خطر زندگی باز موسیقی مکان در حال حاضر گفت:" مک دونالد که برای سال با Count Basie ارکستر و زندگی نیمی از سال در ژاپن است.

هنوز هم پس از گیر بودن در خانه بسیاری از ژاپنی شده اند و اشتیاق به خارج و برخی از پاپ.

که شامل قانون, دانشجو, Yota ناکانو که شانه ای بالا انداخت خاموش فریاد نمی درخواست در Yomiuri زمین توکیو پارک تفریحی است که به تازگی بازگشایی شد.

"حتی اگر من نمی توانستم جیغ من از آن لذت می برد از ته قلب من," او گفت:.

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

AP تصویری روزنامه نگاران امیلی وانگ و Haruka Nuga کمک به این گزارش.

___

یوری Kageyama است در توییتر https://twitter.com/yurikageyama



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب