چرا تاریخی موج لاتین رفاه است در معرض خطر در حال حاضر

بزرگنمایی این تصویر میلیون ها شغل را از بین میره به ویژه از کسب و کار که استخدام تعداد زیادی از اسپا

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

میلیون ها شغل را از بین میره به ویژه از کسب و کار که استخدام تعداد زیادی از اسپانیایی ها مانند هتل ها, رستوران ها, میله, خدمات ساختمان. نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ

آن را تنها چند ماه پیش زمانی که همه چیز دنبال شد تا برای Latinos. دستمزدها در حال افزایش بود و بیکاری به حال آمار کم سابقه بوده است.

به عنوان اقتصاد ایالات متحده مشخص شده آن طولانی ترین توسعه در رکورد خانواده های لاتین مشخص شده بهتر بار با نقطه عطف خرید. آنها خرید خانه و بیشتر از هر گروه قومی از جمله سفیده. یکی دیگر از مثبت: تعداد بی سابقه ای از اسپانیایی ها آغاز شده و حضور در دانشگاه با ثبت نام نزدیک به سه برابر در دو دهه گذشته است.

در حال حاضر که تاریخی موج لاتین رفاه به نظر می رسد در معرض خطر از coronavirus بیماری همه گیر. خرابی در کار ضرر و زیان گسترده در امریکا به عنوان نرخ بیکاری صعود به 14.7% و به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ. اما آخرین مشاغل آمریکا در گزارش نشان می دهد که لاتینی ها بدترین ضربه را با یک رکورد نرخ بیکاری از 18.9% بالاتر از سایر گروه های قومی.

در حال بارگذاری...

تحقیقات نشان می دهد که جوامع اقلیت به ویژه آسیب پذیر هستند در رکود اقتصادی. در طول رکود بزرگ فقط بیش از یک دهه پیش, لاتین اقبال آسیب دیده اند به مراتب بیشتر از سفید پوستان و آسیب را تحمل کردند. آن را در زمان طولانی تر برای آنها را به دست آوردن مجدد مشاغل از دست رفته و حقوق و دستمزد. و آن را سخت به خصوص برای مهاجران.

"مهاجران نه تنها آنهایی که برای اولین بار به از دست دادن شغل خود را آخرین آنهایی که برای به دست آوردن آن" مانوئل Orozco یک مدیر در بین آمریکایی گفت و گو و همچنین یک عضو ارشد در دانشگاه هاروارد, دانشگاه مرکز بین المللی توسعه بین آمریکایی گفت و گو است.

این درد می تواند به مراتب بدتر است.

در طول فقط دو ماه میلیون ها شغل را از بین میره به ویژه از کسب و کار که استخدام تعداد زیادی از اسپانیایی ها — هتل ها, رستوران ها, میله, خدمات ساختمان.

هیچ کس در حال سفر و یا بیرون رفتن برای غذا خوردن در طول مستندات و است که قطعه قطعه 5.5 میلیون شغل از رستوران ها و کافه ها و دیگر 839,000 از هتل ها در ماه آوریل به تنهایی.

و با دفاتر تعطیل آن را به دیگری منجر شد 259,000 زیان کار از خدمات ساختمان — صنعت با بیش از 40 درصد هیسپانیک کارکنان. کارگران مانند گروهی از ال سالوادور که زندگی در لس آنجلس به مدت 12 سال.

تا همین اواخر, Anabel مشغول به کار دو شغل — چهار روز به عنوان یک تمیز کننده در بورلی هیلز طراح فروشگاه و یک روز در هفته در یک ساختمان اداری — ساخت 14 دلار در ساعت است. اما فروشگاه بسته چند هفته پیش و او هنوز در این ساختمان کار اما فقط چهار ساعت از کار او باعث می شود به سختی به اندازه کافی به پایان می رسد دیدار.

آنابل می گوید او نمی پرداخت او ممکن است اجاره — این اولین بار بود او بزهکار.

"همه ما در اینجا در آپارتمان ساختمان رفته اند به مدیر و گفت: ما نمی توانیم پرداخت" آنابل گفت: NPR. "چگونه می تواند به ما پرداخت بدون شغل؟"

او می گوید: مدیر ساختمان آپارتمان هشدار داد مستاجرها به سقوط بیش از حد پشت در غیر این صورت آنها را اخراج شود هنگامی که ایالت مهلت قانونی برای اخراج برداشته شده است.

آنابل می گوید او میدارد تا غذا از کلیسای محلی و a food pantry. او دوخت ماسک را امتحان کنید و ایجاد برخی از پول. آنابل خواسته NPR تنها به استفاده از نام, از او مستند نشده است.

فعالان و اقتصاددانان که مسیر جامعه لاتین نگران است که آنابل را گرفتاری گسترده است. بسیاری از کارگران خانگی که در حال ثبت نشده اند نیز درآمد از دست رفته در اعداد بزرگ است. این تا حد زیادی پنهان نیروی کار بیش از 2.5 میلیون با توجه به ملی داخلی کارگران داد. بسیاری از آنها از کار به دلیل اجتماعی فاصله. آنها شامل کارگران مانند تصفیه خانه, آشپزی, شستشو و مراقبت از وابستگان.

بیش از نیمی از آنها شناسایی به عنوان هیسپانیک یا لاتین بیش از 90 درصد زنان هستند و بسیاری از آنها نان آور اصلی برای خانواده خود را با توجه به یک نظر سنجی با عنوان نامرئی و غیر قابل تنظیم در جهان داخلی کار می کنند. در میان این کشور به پایین ترین شغل پرداخت این کارگران بسیار کمی پس انداز آنها نمی واجد شرایط برای فدرال یا دولت برنامه های امداد رسانی و چند مکان برای رفتن برای کمک به.

اسپانیایی جمعیت بیش از دو برابر شده در دو دهه گذشته. آنها را ساخته اند گام های زیادی در بهبود اقتصادی در دهه گذشته, اما آنها هنوز هم بسیار آسیب پذیر است. اسپانیایی ها هنوز هم کسب حدود 25 درصد کمتر از سفید کارگران انجام دهد. و حتی اگر خود نرخ فقر کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود به تازگی آن را هنوز هم بیش از دو برابر نرخ غیر هیسپانیک سفیده.

امید است که پیروزی اخیر ادامه خواهد داد و بلند کردن جامعه از خارج از امریکا طبقه. Coronavirus را دستگیر کرده است که پیشروی با هیچ پایانی در چشم در حال حاضر.

NPR کری کان کمک گزارش برای این داستان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب