بهترین کتاب های صوتی

محتوا  پنهان  1 بهترین کتاب های صوتی از نظر شما چه کتاب هایی هستند؟ 2 بهترین کتاب های صوتی اورجینال

توسط MINERALNEWS در 25 آذر 1399

بهترین کتاب های صوتی از نظر شما چه کتاب هایی هستند؟

کتاب های صوتی معمولا همان نسخه های کتاب های چاپی هستند که توسط فردی که دارای بیان و صدای خوبی است، خوانده و ضبط شده باشد. کتاب های صوتی که به زبان های مختلف هستند، نیز می توانند در دسته بهترین کتاب های صوتی قرار بگیرند. گوش دادن به این کتاب ها می تواند، باعث تقویت مهارت های شنیداری و صحبت کردن آن زبان ها شوند. افراد زیادی برای تقویت زبان خود به این کتاب ها گوش می دهند. نکته ای که وجود دارد، انتخاب کتابی است که بتواند این تلفظ را به طور صحیح ادا کرده و به شما منتقل کند. بنابراین بهترین گزینه انتخاب کتاب های اورجینالی است که معمولا در سایت های ایرانی یافت نمی شوند.
بهترین کتاب های صوتی
بهترین کتاب های صوتی

بهترین کتاب های صوتی اورجینال را از ایبوک رالی بخواهید…

کتاب های صوتی زیادی در سایت ایبوک رالی وجود دارد. ابیوک رالی منبع بزرگی از بهترین کتاب های صوتی است. کتاب های صوتی در این سایت به زبان های متفاوتی وجود دارند. زبان مورد علاقه شما چیست؟ می توانید کتابی را به همان زبان با نسخه اصلی تهیه کنید. کافی است نام کتاب یا نویسنده آن را بدانید. حتی اگر به دنبال کتاب خاصی نبودید نیز می توانید به دسته بندی کتاب های صوتی بروید تا لیست کتاب های صوتی موجود در سایت ایبوک رالی را ببینید.

تخفیفات ۸۰ درصدی کتاب های صوتی ایبوک رالی را از دست ندهید:

این تخفیف بر روی تمام کتاب های ایبوک رالی اعمال شده است. تخفیف ۸۰ درصدی زمانی محاسبه می شود که آن کتاب در سایت قیمت گذاری می شود. در واقع ایبوک رالی در زمان خرید کتاب، قیمت آن را به تومان تبدیل کرده و ۸۰ درصد از قیمت آن را کم می کند. این قیمت به عنوان هزینه نهایی دانلود کتاب در نظر گرفته می شود.

خرید بهترین کتاب های صوتی اورجینال از ایبوک رالی:

فرض کنید نام کتاب یا نام نویسنده کتاب صوتی مورد نظرتان را می دانید. هنگامی که وارد سایت ایبوک رالی با آدرس ebookrally.ir می شوید. با باکسی رو به رو می شوید که مربوط به جست و جوی کتاب است. نام نویسنده یا نام کتاب را باید در همین قسمت وارد کنید. سپس با انتخاب گزینه جست و جو منتظر بمانید تا لیستی از کتاب های مرتبط با اطلاعات ورودی شما ظاهر شود. از میان کتاب های ظاهر شده می توانید کتاب مور نظرتان را انتخاب کنید و آن را به سبد خرید اضافه نمایید. پس از نهایی کردن خرید و پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما به نمایش در می آید.
کتاب الکترونیکی
کتاب الکترونیکی

در هر خرید یک بن تخفیف ۲۰ درصدی یک ماهه دریافت کنید…

اگر به قیمت های کتاب ها توجه کنید، در زیر هر کدام یک بن تخفیف با مبلغی متفاوت مشاهده می شود. این همان بن تخفیف ۲۰ درصدی است. میزان بن تخفیف ۲۰ درصد هزینه هر کتاب است. یعنی کتابی که ۵۰ هزار تومان باشد، یک بن تخفیف ۱۰ هزار تومان دارد. این بن تخفیف تا یک ماه اعتبار دارد و شما می توانید در خریدهای بعدی خود از آن استفاده کنید.

سفارش بهترین کتاب های صوتی اورجینال و کمیاب در سایت ایبوک رالی:

امکان سفارش کتاب های صوتی در سایت ایبوک رالی نیز وجود دارد. هنکامی که عنوانی را در سایت ایبو ک رالی وارد می کنید، در صورت عدم موجودی با گزینه سفارش کتاب رو به رو می شوید. با انتخاب این گزینه می توانید به راحتی کتاب های صوتی دلخواهتان را به سایت ایبوک رالی سفارش دهید. تنها داشتن لینک این کتاب ها کفایت می کند. ایبوک رالی به لینکی که شما داده اید، رفته و کتاب مورد نظر شما را پیدا می کند. سپس قیمت را محاسبه و به شما اعلام می کند. پس از پرداخت هزینه می توانید لینک دانلود فایل صوتی کتاب را دریافت نمایید.
سفارش کتاب الکترونیکی
سفارش کتاب الکترونیکی source
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن