گزارش: Anchorage نیاز جدید مسکن, تخت به خدمت بی خانمان

ANCHORAGE, آلاسکا - لنگرگاه باید حدود 3000 واحد مسکونی جدید و پناهگاه تخت برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد ا

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - لنگرگاه باید حدود 3000 واحد مسکونی جدید و پناهگاه تخت برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد این شهر بی خانمان ساکنان یک گزارش جدید گفت.

سطح کمک های مورد نیاز مردم دچار بی خانمانی است که انتظار می رود در ماه های آینده به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه به صدمه زدن به اقتصاد این شهر به Anchorage Daily News گزارش روز دوشنبه.

گزارش منتشر شده روز دوشنبه توسط لنگرگاه ائتلاف برای پایان دادن به بی خانمانی و تحليل عرضه و تقاضا از جمله مسکن و پشتیبانی خدمات لازم به مردم از خیابانها خارج از پناهگاه و به مناسب ترتیبات زندگی.

در سال 2019 حدود 7,900 مردم در لنگرگاه به دنبال نوعی از کمک به دلیل بی خانمانی تا از 7,763 از سال قبل.

در طول یک شب در ماه ژانویه 2020, Anchorage رسمی جمعیت بی خانمان شد 1,058 با 1,003 مردم در پناهگاه و 55 زندگی در خارج.

لنگرگاه نیاز 1,695 سریع تر rehousing واحد و 700 واحد به صورت دائمی حمایتی مسکن در این گزارش گفت:.

سریع rehousing کمک فوری نیاز دارد و کمک های مالی کوتاه مدت در حالی که دائم حمایتی واحدهای ارائه نامحدود اجاره کمک ها و خدمات حمایتی برای بی خانمان ساکنان معلول و یا خانواده های دارای معلول بزرگسالان و یا کودکان است.

این گزارش همچنین گفت که نیاز به سرپناه اضطراری در حدود 400 تخت به صورت تک بزرگسالان حداقل 30 برای خانواده ها و حداقل 20 برای جوانان و بزرگسالان جوان است.

تک بی خانمان بزرگسالان شامل 63 درصد از تقاضا برای خدمات مسکن و سالمندان هستند از نگرانی رو به رشد در این گزارش گفت:.

این گزارش فراهم می کند جمعیتی از جمله آمار نشان می دهد بومی آلاسکا ساکنان را تشکیل می دهند تقریبا نیمی از این شهر را از بی خانمان جمعیت و بیش از 75 درصد از مردم دچار unsheltered بی خانمانی.

داده های سرشماری نشان می دهد بومیان آلاسکا شامل بیش از 9 درصد از Anchorage جمعیت.

کتی Scovic صندلی از ائتلاف شورای مشورتی گفت: این گزارش آمار گردآوری شده و با یک ابزار از ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری و آشکار نیاز فوری به یک نژادی سهام لنز برای مبارزه با بی خانمانی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب