تریلر فرستاده شده به Orange County fairgrounds می تواند خانه بی خانمان

کمتر از یک هفته پس از پیشنهاد به خانه بی خانمان ها در یک بوتیک هتل پژمرده تحت شدید, عمومی, مخالفت مقامات به جل

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

کمتر از یک هفته پس از پیشنهاد به خانه بی خانمان ها در یک بوتیک هتل پژمرده تحت شدید, عمومی, مخالفت مقامات به جلو منتقل جمعه با یک برنامه ریزی برای استفاده از Orange County fairgrounds به عنوان یک محل برای اسکان موقت و بالقوه اضطراری امکانات پزشکی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

150 هکتار سایت در کوستا مسا را دریافت خواهد کرد 10 تریلر بعد از ظهر جمعه که fairgrounds مقامات می گویند کمک خواهد کرد با مسکن for unsheltered ساکنان که ممکن است عوامل خطر است که آنها را در معرض COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.

"Fairgrounds بیش از همه دولت هستند که به نام خدمات برای کمک به جوامع خود و ما خوشحال به انجام بخشی از ما در کمک به اورنج کانتی از طریق این بیماری همه گیر" میشل ریچاردز مدیر اجرایی OC نمایشگاه و رویداد مرکز در بیانیه ای گفت.

این تریلر در حال ورود از سانتا آنا که در آن دولت قبلا اختصاص داده شده 39 سازه ها ، سانتا آنا را حفظ خواهد کرد 22 برای منزوی کردن افراد بی خانمان از پناهگاه های محلی که نشانه توسعه و یا تست مثبت برای COVID-19 و بازگشت باقی مانده 17 تریلر به شهرستان برای توزیع به نقاط دیگر.

تبلیغات

هر یک از تریلر است که انتظار می رود به خانه یک یا دو ارشد یا بیمار افراد است. به طور موقت مسکن مردم در تریلر خواهد بود "یک اقدام پیشگیرانه در میان ما آسیب پذیر ترین جمعیت بی خانمان," کوستا مسا دستیار شهرستان مدیر سوزان قیمت در یک سخنرانی گفت: به شورای شهر این هفته است.

رحمت خانه غیر انتفاعی سازمان اجرا می شود که این شهر پناهگاه بی خانمان در فانوس کلیسای ناصری را حفظ و عمل تریلر اگر آنها استفاده می شود. این شهر در حال حاضر مسکن ارشد و بیمار افراد بی خانمان در منطقه, هتل ها قیمت گفت: هزینه این انتظار می رود به بازپرداخت توسط دولت است.

سه ساختمان در fairgrounds اصلی مرکز منطقه نیز در نظر گرفته شده برای پزشکی اورژانس استفاده کنید برای کمک به بیمارستان سرریز. مقامات با مراقبت درمانی اورنج کانتی, تور سایت در ماه گذشته به ارزیابی fairgrounds' زیرساخت های قدرت, سیستم های سرمایش و گرمایش سرویس بهداشتی دسترسی و بیشتر برای استفاده احتمالی در مسکن بیماران بیمارستان.

مقامات شهرستان نوشت: در یک ایمیل که "بر اساس ارزیابی اولیه پزشکی و پرستاری کارشناسان احساس سایت بهترین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از کمتر بیمار, بیماران, که هنوز هم نیاز به بستری شدن در بیمارستان."

تبلیغات

افراد بی خانمان که به احتمال زیاد بیشتر از جمعیت عمومی به شرایط بهداشتی اساسی و تضعیف سیستم ایمنی بدن اغلب از زندگی در خیابان هستند در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به اشکال شدید COVID-19 سلامت, کارشناسان می گویند.

مقامات در سراسر کشور از جمله کسانی که در اورنج کانتی کار کرده اند در راه به سرعت حرکت مردم در داخل خانه که نگرانی از شیوع این جمعیت آسیب پذیر می تواند فشار در حال حاضر شکننده نظام سلامت است.

شهرستان اجرایی فرانک کیم گفت: در یک کنفرانس خبری هفته گذشته است که در این شهرستان دنبال شد در سایت های مختلف است که می تواند در نهایت برای مراقبت در خطر unsheltered افراد است.

"سرعت اهمیت را دارد," او گفت: در آن زمان.

شهرستان و Ayres هتل در لاگونا وودز میانجیگری توافق هفته گذشته به استفاده از این سایت برای بی خانمان مسکن و مراقبت های پزشکی. اما این معامله به سرعت پژمرده در گوش خراش مخالفت ساکنان لاگونا وودز ایجاد کرد که در اعتراض به بی خانمان بیماران یا کارکنان که مراقبت از آنها را خیلی نزدیک به بازنشستگی خود جامعه است که هزاران نفر از ساکنان که مسن تر از 55.

خبر می آید به عنوان تایید موارد coronavirus در اورنج کانتی همچنان به رشد به طور پیوسته.

Orange County مراقبت های بهداشتی آژانس اعلام کرد که 62 مورد جدید از عفونت کروناویروس در جمعه آوردن این شهرستان را در مجموع به 1,138 — بیش از 400 از یک هفته پیش. شهرستان تلفات باقی مانده در 17 آخرین به روز رسانی.

تا به امروز بیش از 12,800 افراد آزمایش شده اند برای coronavirus countywide. مقامات گزارش دادند که 124 نفر در بیمارستان بستری هستند و برای بیماری و 57 از کسانی که در بخش مراقبت های ویژه.

تبلیغات

در تلاش برای محدود کردن گسترش ویروس شهرستان مقامات بهداشت عمومی در این هفته با صدور یک توصیه "به شدت تشویق" کارکنان در کسب و کار باز در طول بیماری همه گیر به سایش پوشش صورت در حالی که در محل کار است. لاگونا بیچ که دارای 35 تایید موارد در زمان توصیه یک گام بیشتر, صدور دستوری که نیاز به همه کارگران ضروری ارائه خدمات پزشکی به پوشیدن چهره و پوشش.

شروع جمعه همه ضروری کارکنان در فروشگاه های مواد غذایی, داروخانه ها, فروشگاه های بهبود خانه ایستگاه گاز راحتی و فروشگاه ها و رستوران ها ارائه را خارج و یا تحویل خدمات بانک های پس انداز و وام و اتحادیه های اعتباری ملزم به پوشیدن یک چهره پوشش برای محافظت از خود بینی و دهان در حالی که در محل کار است. کارگران دلسرد از استفاده از پزشکی درجه تجهیزات مانند N95 ماسک که در تامین کوتاه مدت هستند در میان کارکنان بهداشتی درمانی.

"این یک سطح اضافی از حفاظت برای هر دو ما ساکنان و ضروری ما کارگران هنوز هم در خط مقدم ارائه مواد غذایی و خدمات اساسی برای جامعه ما" لاگونا بیچ شهرستان مدیر جان Pietig در بیانیه ای گفت.

روزانه خلبان تحریریه لیلی Nguyen کمک به این گزارش



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن