SpaceX و ناسا یک بار دیگر امتحان کنید برای راه اندازی فضانوردان

بزرگنمایی این تصویر اژدها خدمه کپسول نشسته است در بالای یک موشک فالکون 9 در روز جمعه به عنوان دور طو

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اژدها خدمه کپسول نشسته است در بالای یک موشک فالکون 9 در روز جمعه به عنوان دور طوفان رول. ناسا و اسپیس ایکس نمی تواند راه اندازی مگر این که آب و هوا مناسب است. Bill Ingalls/ناسا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Bill Ingalls/ناسا

Elon Musk نمی تواند کنترل آب و هوا. در عین حال.

پس از طوفان و گردباد هشدار طرح میتوانست به یک راه اندازی تلاش چهار میلیاردر تجاری پروازهای فضایی شرکت SpaceX یک بار دیگر braving وحشی فلوریدا آب و هوا برای پرتاب فضانوردان به مدار.

چنین راه اندازی, اگر موفق, علامت خواهد بود اولین بار در ناسا ارسال فضانوردان به فضا از خاک ایالات متحده آمریکا پس از پایان برنامه شاتل در سال 2011. آن همچنین می تواند برای SpaceX که جاه طلبی های روزی در نظر گرفتن مشتریان پرداخت زوم در اطراف زمین است.

YouTube

ناسا فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken در حال برنامه ریزی برای بلند کردن از پد 39A در مرکز فضایی کندی در 3:22 p. m. ET.

آنها را از سفر به ایستگاه فضایی بین المللی روی SpaceX اژدها کپسول. بل به شکل کپسول شبیه فضاپیمای آپولو-عصر اما آن براق داخلی ورزشی, اندازه صفحه نمایش لمسی کنترل. کپسول انجام خواهد شد به مدار بالای این شرکت Falcon 9 rocket که با موفقیت استفاده شده است ده ها بار برای قرار دادن ماهواره ها و فضا-ایستگاه محموله به مدار.

راه اندازی مهم است به ناسا است که وابسته به روسیه موشک سایوز به آن فضانوردان به فضا برای نزدیک به یک دهه. موفقیت یک SpaceX پرواز خواهد بازگشت فضانورد راه اندازی به خاک آمریکا در حالی که به ظاهر آزاد کردن این سازمان منابع خود را برای انجام اکتشاف فراتر از مدار زمین است.

موشک و فضانوردان به نظر می رسد آماده به طوری که عامل محدود کننده است و به احتمال زیاد بی آب و خاموش فلوریدا ساحل اقیانوس اطلس. آخرین بروز رسانی آب و هوا از فضایی آمریکا نیروی قرار داده و شانس از شرایط مطلوب در راه اندازی سایت در 50٪.

وزش شدید باد و رعد و برق در پد می تواند راه اندازی خطرناک و خشن امواج می تواند مانع تلاش های نجات و یا حتی خطر اندازد خدمه. موشک کل مسیر باید از طوفان در مورد فضانوردان نیاز به سقط جنین راه اندازی و زمین در اقیانوس.

در مورد این آخرین تلاش است scrubbed دوباره فضانوردان در حال انتظار برای دوباره سعی کنید در روز یکشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن