یک معلم که قرارداد COVID-19 هشدار در برابر فرد تحصیل

بزرگنمایی این تصویر ینا مارتینز-Inzunza آزمایش مثبت برای COVID-19. او همکار درگذشت. او محتاط در مورد

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ینا مارتینز-Inzunza آزمایش مثبت برای COVID-19. او همکار درگذشت. او محتاط در مورد بازگشایی مدارس با وجود مشکلات آموزش آنلاین. ینا مارتینز-Inzunza پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ینا مارتینز-Inzunza

به عنوان مدارس در نظر بگیرید که چگونه به رویکرد یادگیری این سقوط با هیچ نشانه ای از coronavirus کاهش این ویروس در حال حاضر عواقب ویرانگر در یکی از مناطق روستایی ایالت آریزونا منطقه مدرسه.

ینا مارتینز-Inzunza یکی از سه مدرسه ابتدایی معلمان در هیدن Winkelman Unified School District که تمام آزمایش مثبت برای COVID-19 بعد از آموزش مجازی در تابستان درس های مدرسه هم از همان درس است.

مارتینز همکار و دوست کیمبرلی چاوز لوپز برد که تدریس در این منطقه برای نزدیک به چهار دهه درگذشت.

"او بسیار عزیز به من. او یکی از نزدیک ترین دوستان من" مارتینز گفت: صبح Edition.

بزرگنمایی این تصویر

کیمبرلی چاوز لوپز برد درگذشت پس از آزمایش مثبت برای کوروناویروس. معلمان دیگر او با آزمایش مثبت نیز هست. "او بسیار با محبت بسیار وفادار فرد بود و او بسیار مهربان می گوید:" او همکار ینا مارتینز-Inzunza. لوقا برد پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لوقا برد

"او بسیار با محبت بسیار وفادار فرد بود و او بسیار مهربان. او همیشه عاشق تماشای بچه های خود را پیدا کردن راه خود را پیدا کردن نقاط قوت و قادر به آنها را به درک کنند که هر کس متفاوت است. همه ما نقاط قوت و ضعف است. و این خوب است. و این پیام و این عشق است که او را به زندگی ما است."

زمانی که آموزش تابستان کلاس های مدرسه هم از ژوئن 8-11 سه معلمان: مارتینز برد و آنجلا Skillings تمام اقدامات احتیاطی در زمان و به دنبال دستورالعمل CDC مارتینز می گوید. آنها را در خود حفظ فاصله, عینک و ماسک و به طور مداوم با استفاده از ضد عفونی کننده دست.

برد شروع به احساس بیمار و به بیمارستان رفت در ژوئن 13. او تا به حال شرایط اساسی از جمله آسم و اغلب عفونت های سینوسی با توجه به سی ان ان. او در ژوئن 26.

برد مرگ نه تنها برگ یک جامعه عزاداری این نشان می دهد خطر در فرد تحصیل. هیچ دانشجویان از لحاظ جسمی در حال حاضر که سه معلم تدریس خود را در کلاس های آنلاین.

اما جایگزین فقط آنلاین راهنما دارای چالش های خاص خود را برای معلمان و دانش آموزان است.

مارتینز در حال حاضر انجام شده است آنلاین آموزش از مدارس بسته در ماه مارس است. آن را "ساخته شده برای بسیار طولانی روز," او می گوید: به دلیل ثابت و انواع مختلف ارتباط بین والدین و دانش آموزان: FaceTime, متن, ایمیل, تلفن, تماس و ارسال فیزیکی آموزشی بسته است. نه همه دانش آموزان به اینترنت دسترسی دارند.

همانطور که از هم اکنون هیدن Winkelman منطقه خواهد بود رفتن آنلاین-تنها زمانی که کلاس های رزومه کاری در ماه اوت است. مدرسه مشغول به کار شده است برای کمک به بیارتباط خانواده دریافت آنلاین و ارائه iPads ها به دانش آموزان مارتینز می گوید.

آن را هنوز هم یک چالش است اما مارتینز می گوید: "این زمان مناسب" برای دانش آموزان به پشت در ساختمان مدرسه با آریزونا بودن coronavirus نقطه داغ.

"این فقط رفتن به بدتر زمانی که ما تکثیر شوند مدارس" این سقوط او می گوید: اگر Arizonans نمی شوند سخت کوش تر در متوقف کردن این ویروس را گسترش.

NPR Krista Kapralos و تیلور هانی تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب