چگونه یک کسب و کار را تنها با قایق بادی راه اندازی کنیم

جالب است بدانید که اهالی این منطقه همه ترک قشقایی هستند و به زبان ترکی قشقایی صحبت میکنند، اما در روستای مارک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جالب است بدانید که اهالی این منطقه همه ترک قشقایی هستند و به زبان ترکی قشقایی صحبت میکنند، اما در روستای مارکده علاوه بر ترکها مردمانی فارس زبان نیز زندگی میکنند. به علاوه برای مستحکمتر شدن، کف آن نیز باد میشود؛ اما ساخت قایق بادی اکسکروشن کاملاً با قایق مارینر متفاوت است و از دو محفظه گرد سر تا سری ساخته شده است. جالب است بدانید که در روستای مارکده بر روی رودخانه زاینده رود پلهای بسیار زیادی قرار داده شده است که با قدم زدن بر روی آنها با چشماندازی رویایی و حیرتانگیز از طبیعت مواجه خواهید شد. قایق بادی مارینر دارای دو جای پارویی متحرک چرخ دنده دار برای راحت تر پارو زدن هستند که پارو زنی را برای شما راحت تر و پر سرعت تر میکند در حقیقت این جای پارو ها بروی بدنه قایق پرس نشده اند و با یک سری چرخ دنده و پیچ روی بدنه سوار شده اند. در تفریح هیجانانگیز رفتینگ برخی اوقات به پارو زدن نیز احتیاج پیدا خواهید کرد، اما در اکثر مواقع جریان آب شما را به سمت جلو هدایت خواهد کرد. ᠎A rtic​le h᠎as be en creat​ed with G​SA ᠎Cont ent Gene rato᠎r DEMO​!

از این رو به کسانی که قصد چنین استفادهای دارند، سری قایقهای پسیستر و کلاب پیشنهاد میشود؛ این قایقها دارای قیمت بسیار ارزانی هستند و در برخی مدلها به صورت همزمان دو یا سه کودک را پشتیبانی میکنند که فوقالعاده است. از این رو تنها ابعاد و کاربردی که از آن میشود، دارای اهمیت است؛ در چنین شرایطی تنها مصارف تفریحی برای کودکان باقی میمانند، زیرا اغلب بزرگسالان ترجیح میدهند روی آب از تشکهای بادی استفاده کنند و اگر هم شنا بلد باشند، نیازی به امنیت بیشتر ندارند. قایق بادی حرفه ای در واقع نوعی از قایق های بادی جیمینی است با این تفاوت که تنها در نوع شش نفره تولید میگردد و کف این مدل از بجای چوب از آلمینیوم ساخته شده است که توان قدرت و سرعت این قایق را بالا میبرد.از قایق های حرفه ای بیشتر در مصارف سرعتی و تفریحی و استفاده هایی همچون عملیات امداد و نجات و آتش نشانی و غیره .استفاده میگردد، دارای یک جفت پاروی آلمینیومی حرفه ای پمپ باد دستی بزرگ دسته های حمل و نقل و بسته مخصوص تعمیرات قایق طناب دور قایق و ساک حمل و نقل هستند. این قایق ها شامل قایق مارینر 3 و 4 نفره ، قایق اکسکروشن 3 و 4 و 5 نفره ، قایق بادی چلنجر 2 و 3 نفره ، قایق سیهاوک 2 و 3 و 4 نفره ، قایق های جیمینی و زودیاک حرفه ای مناسب غریق نجات با لوازم کامل که شامل پارو آلومینیومی و پارو پلاستیکی ، پمپ باد دستی فابریکی ، ساک حمل و نقل برزنتی ، برچسب تعمیرات بدنه قایق بادی تولید میشوند.

قایق های بادی در مدل های حرفه ای و تفریحی خانوادگی و ماهیگیری تقسیم بندی میشوند . نشستن داخل مدل جیمینی و حرفه ای روی لبه در دو طرف قایق بادی صورت میگیرد که برای اینکار طناب های نگه دارنده ای تعبیه شده است و باید گفت نیمکت های وسط نیز بیشتر برای موارد احتمالی پارو زنی میباشند. دلیل این اختلاف قیمت در قایق های بادی بسیار مختلف است اول اینکه بعضی از مدل ها لوازمی همچون پاروی فلزی دارند و برخی دیگر پاروی پلاستیکی و نیز تعداد نفرات در آنها و جنس بدنه آنها و حتی قابلیت نصب موتور نیز در آنها تاثیر گذار خواهد بود ولی در کل سه نوع آخری آنها که بعنوان قایق های سری فوق العاده و قایق های جیمینی و قایق های بادی حرفه ای معرفی گشت از سایر مدل های دیگر گران ترهستند چرا که تمامی ویژگی های یک محصول خوب را داشته و جنس بدنه آنها نیز متفاوت تر است. فروش موتور قایق بادی بنزینی اینتکسموتور بنزینی قایق بادی با توان 2.5 اسب بخار مناسب برای نصب بر روی قایق های بادی اینتکس و سایر انواع قایق موتور 4 زمانه سوخت بنزین یک سیلندر دور موتور 5700RPM بدنه تمام استیل با طراحی آیرو دینامیک پروانه فلزی بسیار مقاوم نصب و سرویس کاری بسیار آسان دارای لوازم یدکی . This  data h as been creat ed ​with t​he help of GSA  Con​te nt Gener at​or ​DEMO​!

برای باد کردن باید دقت شود که حد باد بگونه ای باشد که قایق بادی نسبتا انعطاف پذیر باشد و به بدنه فشار نیاید، برای بستن دریچه باید توجه داشت که دریچه تا حد معقولی سفت شود نه زیاد پیچانده شود و نه کم دقت کنید که این قایق ها دارای دو مدل دریچه میباشند که از این دو مدل دریچه در سایر مدل های اینتکس و برند های دیگر استفاده میشود یکی دریچه پیچ شونده و دیگری دریچه پستونک دار است. در این شعبه مرکزی محصولاتی مانند انواع تخت بادی یک نفره و دو نفره طبی، استخر آماده آب درمانی، استخر آماده پرورش ماهی، استخر ایزی ست دایره با لبه بادی و عمق بالا ، استخر برزنتی متحرک با پایه های فلزی، استخر توکار با ارتفاع زیاد و پایه دار، استخر پیش ساخته با لوازم کامل پمپ تصفیه و نردبان و درپوش و کف پوش، استخر آماده 10 متری و 5.5 متری و 7 متری با ارتفاع زیاد، تشک بادی یک نفره و دو نفره، کاناپا بادی تخت خواب شو، چادر مسافرتی اتوماتیک و عصایی و فنری ضد آب، قلعه بادی بزرگ و کوچک و انواع قصر های بادی شهر بازی، مبلمان شنی راحتی یونولیتی و گرانولی فومی در اندازه های دو نفره و تک نفره، تولید انواع هپی چیر چرم و پارچه ای و مخمل، با قیمت های شرکت اینتکس پخش میشود.

آخرین مطالب