در اقلیت محله ضربه زدن بر روی درب برای جلوگیری از گسترش این Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر سرهنگ تراویس استوکس یک آتش نشان در Richmond, Va., کمک به سرب تلاش برای توزیع تجه

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سرهنگ تراویس استوکس یک آتش نشان در Richmond, Va., کمک به سرب تلاش برای توزیع تجهیزات حفاظتی برای ساکنان کم درآمد و اقلیت های محله. سارا McCammon/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا McCammon/NPR

در سراسر کشور, جوامع از رنگ همچنان در میان سخت ترین ضربه از coronavirus بیماری همه گیر. بنابراین در بسیاری از این جوامع محلی رهبران پله به سعی کنید برای کمک به حل مشکل آنها می گویند سال در ساخت.

در Richmond, Va., خدمه محلی آتش نشان و داوطلب شده اند فانینگ در سراسر شهر رفتن درب به درب با کیسه های پلاستیکی پر از ماسک های ضد عفونی کننده دست و اطلاعات در مورد سالم ماندن.

محلی مقامات بهداشتی می گویند آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین را تشکیل می دهند سهم شیر از موارد مثبت در اینجا و 23 نفر از 29 محلی و میر ناشی از این ویروس تا کنون شده است در میان آن گروه.

در سفر اخیر خود به یک مجتمع مسکونی سرهنگ تراویس استوکس با ریچموند آتش نشانی گفت که نتیجه بود متاسفانه و به طور کامل قابل پیش بینی است.

"این همیشه تو بر درآمد جوامع و اقلیت ها فقط برای ماده ساده از واقعیت است که آنها بوده ام در برخورد با چیزهایی که برای بسیاری از سال های بسیاری از" استوکس گفت. "آن را نمی توان دور آن هنوز هم در اینجا."

ریچموند coronavirus داده های آینه آمار ملی انگلیس نشان می دهد که بسیار مخربی از coronavirus در جوامع از رنگ. با توجه به مراکز کنترل بیماری داده های سیاه آمریکایی ها در بیمارستان بستری هستند و در حدود پنج برابر نرخ سفید آمریکایی است. برای اسپانیایی نرخ چهار بار که از سفید پوستان است.

استوکس که به تازگی به اتمام مدرک دکترا در علوم سلامت است کمک به رهبری تلاش است که اهداف مناطق با نرخ بالای فقر و از قبل موجود شرایط بهداشتی و با تعداد قابل توجهی از ساکنان که در اقلیت نژادی. همه گروه ها در نظر گرفته شده در افزایش خطر ابتلا به کوروناویروس.

ریچموند با همکاری مشترک المنافع ویرجینیا به توزیع ده ها هزار نفر از کیف وسایل حفاظتی شخصی در تلاش برای کمک به مقابله با شکاف نژادی.

دکتر دنی Avula, Richmond, سلامت عمومی, مدیر دیگری گفت: هدف این است که ایجاد اعتماد با افرادی که ممکن است ترس از مقامات دولتی پس از یک سابقه طولانی از ظلم و ستم.

"پاسخ ما به که بود ما رو به روی زمین بیشتر ما رو به تعامل بیشتر چهره به چهره گفتگو و ما باید برای پیدا کردن معتبر صداها و چهره ها در آن جوامع قادر به حمل پیام" Avula گفت.

رهبران و فعالان در سراسر کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با چالش های مشابه به عنوان آنها سعی می کنند برای رسیدن به افراد در معرض بیشترین خطر.

در ماساچوست مقامات استخدام کارگران محلی از مراکز بهداشتی و درمانی به عنوان تماس با ردیاب که می تواند در بسیاری از موارد به معنای واقعی کلمه صحبت می کنند زبان مردم آنها در حال تلاش برای رسیدن به.

مایکل کاری رسمی با ماساچوست لیگ مراکز بهداشتی و درمانی و عضو NAACP ملی هیئت مدیره گفت که مهم است در زمانی که بسیاری از مردم در حال تلاش برای حرکت به پیچیده و گاه متناقض پیام از مقامات بهداشت.

"این همه بسیار گیج کننده است و باعث می شود مردم بسیار بی اعتماد — حتی بیشتر را دارد بی اعتقاد به سیستم — از این رو که چرا شما باید بسیار عمدی در مورد کسی که ارتباط با آنها" کاری گفت.

در می سی سی پی, NAACP رهبران می گویند آنها شده است توزیع ماسک به زندگی مردم در نقاط مهم برای ویروس.

دکتر الیور بروکس رئیس ملی انجمن پزشکی یک گروه به نمایندگی سیاه پزشکان می گوید: تلاش هایی از این یک شروع خوب است.

"این واقعا مهم است چرا که به معنای واقعی کلمه در حال حاضر مردم در حال مرگ هستند بنابراین شما نیاز به حاد پاسخ" بروکس گفت.

اما بروکس می گوید جلوگیری از یک بحران دیگر مثل این یکی نیاز خواهد داشت قابل توجه تغییرات سیستمیک به منظور بهبود دسترسی به مواد غذایی و مسکن و اشتغال و بهداشت و درمان برای مردم رنگ.

"ما برای پرداختن به عوامل اجتماعی موثر بر سلامت. این چیزی است که ما را در معرض خطر بالاتر برای نتایج ضعیف" او گفت:. "این همان داستان قدیمی, اما این چیزی است که باید انجام شود."

فرشته Dandridge-Riddick, 34, مشغول به کار به عنوان یک پرستار و گاهی بازديد مادرش در مجتمع مسکونی در ریچموند به نام کریقتن دادگاه. در روز عرضه توزیع, او گفت که او قدردانی تلاش برای ارائه تجهیزات حفاظتی به مردم در اینجا, اما هشدار داد که این تنها یک شروع است.

"آنچه آنها انجام می دهند فوق العاده است — اما به یک ضد عفونی کننده دست و چند ماسک — اگر شما سه نفر دیگر در خانه خود را که در مناطق مختلف آنها در حال رفتن به نیاز خود ضد عفونی کننده دست. یک بطری احتمالا تو گذشته شما یک هفته" Dandridge-Riddick گفت.

بزرگنمایی این تصویر

کریقتن دادگاه عمومی مجتمع مسکونی در ریچموند است که در میان محله های هدف برای توزیع ماسک های ضد عفونی کننده دست و جزوات با اطلاعات در مورد سالم ماندن در طول coronavirus بیماری همه گیر. سارا McCammon/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا McCammon/NPR

بیشتر چه, او گفت:, آن را سخت برای بسیاری از همسایگان خود برای سالم ماندن در طول یک بیماری همه گیر که آنها اغلب از فقدان مراقبت های بهداشتی اولیه.

"من فقط صادق بودن بسیاری از مردم در اینجا در کریقتن دادگاه نمی دانم هر چیزی در مورد پوشش مراقبت های بهداشتی; همه می دانند که مدیکید" او گفت:. "و اگر آنها می توانند آن را دریافت کند آنها هیچ چیز را ندارد."

شهردار ریچموند Levar Stoney می گوید: مشکلاتی که مرکب این بیماری همه گیر برای بسیاری از مردم رنگ شده اند در اطراف برای یک مدت زمان طولانی و بدون تغییرات ساختاری مهم آنها را هنوز هم خواهد بود زمانی که همه گیر شده است. سنگی گفت که او امیدوار است این بحران می دهد راه را برای دراز مدت تغییر دهید.

"ما نمی توانیم به بازگشت به جایی که ما قبل از COVID-19; ما عاشق رفتن به مکان های مختلف است که تضمین می کند که هر شهروند این کشور می شود بهترین" Stoney گفت. "مهم نیست که چه محله آنها زندگی می کنند و یا رنگ پوست خود را."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب