تصویری از همسایگی اختلاف اسپرز ضد نژادپرستی اعتراض

MONTCLAIR, N. J. - اختلاف بین همسایگان بر کار در حال انجام در نیوجرسی خانه این هفته موجب مختصری ضد نژادپرستی ت

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399

MONTCLAIR, N. J. - اختلاف بین همسایگان بر کار در حال انجام در نیوجرسی خانه این هفته موجب مختصری ضد نژادپرستی تظاهرات ماه مارس گذشته تصویری از رویارویی نوشته شده بود در رسانه های اجتماعی.

اختلاف آغاز شد و حدود ظهر دوشنبه با توجه به سیاه و سفید زن و شوهر که گفت: در یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در Facebook که یک زن سفید مواجه آنها در مورد اینکه آیا آنها تا به حال به دست آمده یک مجوز برای ساخت یک سنگ پاسیو در حیاط خلوت خود را نیوجرسی ،

به عنوان استدلال ادامه داد: این زن متهم مرد همسایه از هل دادن او اتهامات این مرد شنیده می شود صفحه نمایش خاموش انکار. چند همسایه به زودی وارد به اغتشاش.

"آن را در مورد این پروژه در همه," گفت: فرید حیات که نوشته شده ویدئو همسرش در زمان خود در Facebook صفحه. "این در مورد ما که شک دارم و فکر او را بررسی ما اجازه."

زن رد زن و شوهر درخواست به ترک منطقه و به نام پلیس که وارد یک زمان کوتاه بعد.

حیات گفت افسران صحبت با دیگر همسایگان زمانی که آنها وارد شدند. این تقابل در نهایت به این نتیجه رسیدند بدون هیچگونه حادثه و مقامات گفت که هیچ شکایتی واصل شده اند توسط هر کسی که درگیر در اختلاف است.

تصویری از اختلاف شد و سپس گردش در Facebook. حیات گفت: کاری که در خانه abuts خود را در حیاط بهداری آنها را چندین بار بیش از دو سال در مورد پروژه های بهبود صفحه اصلی مانند نقاشی خانه و حلق آویز چراغ در حیاط خود را.

"این چیزی که در مورد سفید برتری," او گفت:. "برای او به فکر می کنم که او حق می دانند و ما نیاز به او بگویم."

روز سه شنبه حدود دو دوجین مردم — بسیاری از آنها سفید — جمع آوری شده در این زن در خیابان به مرحله یک مختصر مسالمت آمیز راهپیمایی اعتراض و محکوم کردن نژادپرستی.

یک شماره تلفن کار برای زن دیده می شود در این ویدئو نمی تواند واقع چهار شنبه.

___

آسوشیتد پرس نویسنده Thalia بیتی در نیویورک کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن