لویی حذف بحث برانگیز مجسمه جان Breckinridge Castleman

خدمه کار در Louisville, Ky., در زمان پایین مجسمه سابق مؤتلفه افسر جان Breckinridge Castleman در اوایل صبح روز

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

خدمه کار در Louisville, Ky., در زمان پایین مجسمه سابق مؤتلفه افسر جان Breckinridge Castleman در اوایل صبح روز دوشنبه. این بنای تاریخی شده بود یک آهنربا برای تظاهرات در جریان تظاهرات علیه پلیس به کشتار مردم سیاه و سفید.

"ما باید خیلی بیشتر انجام دهید برای از بین بردن ساختارهای کردم که ما در اینجا" شهردار گرگ فیشر گفت: خواستار حذف "یک قدم" در این فرآیند.

مجسمه Castleman سوار بر اسب بود گرفته شده پایه آن در چروکی مثلث محله مدت کوتاهی پس از 6 صبح شهر می گوید: این مجسمه را به یک مرکز ذخیره سازی برای تمیز کردن با قصد حرکت آن را به Castleman دفن سایت در غار تپه گورستان.

لویی مترو عضو شورای براندون Coan توییتی یک تصویر در حال حاضر خالی نقطه در یک دایره ترافیک که در آن شکل ایستاده بود; در نزدیکی مجسمه نشسته زیر یک کفن. وجود دارد هنوز رتبهدهی نشده است یک طرح برای چگونه به استفاده از فضا.

شهر برنامه ریزی شده بود به مجسمه پایین نزدیک به دو سال پیش اما آن تلاش شده بود در دادگاه تجدید نظر. پنج شنبه, Jefferson, مدار قاضی دادگاه حکم داد که لویی حق حذف ادای احترام به Castleman.

در بیانیه ای در مورد روز دوشنبه حذف شهردار گفت:

"بیش از حد بسیاری از مردم رنج می برند امروز به دلیل وعده های عدالت و برابری مندرج در قانون اساسی ما در حال برآورده نشده توسط جامعه ای که devalues آفریقایی-آمریکایی زندگی می کند و تکذیب آمریکایی های آفریقایی تبار و عدالت و فرصت ها و حقوق صاحبان سهام. که رو به تغییر است. مردم می خواهید و شایسته عمل است. ما نیاز به یک تحول است."

"Castleman خدمت در هر دو ایالات متحده و مؤتلفه ارتش" عضو ایستگاه WFPL گزارش اضافه کردن "مجسمه به تصویر می کشد او را در لباس غیر نظامی اما تاریخی نشانگر نزدیکی ذکر است هر دو متفق خدمات و نقش او در ایجاد لویی پارک سیستم."

پس از جنگ داخلی Castleman رفت و تبدیل به یک سرتیپ در ارتش ایالات متحده. او شرکت در هر دو جنگ آمریکا و اسپانیا و حمله به پورتوریکو. در لوئیزویل میراث او شامل شهر سیستم پارک – اما به عنوان پیک مجله اشاره کرده است او همچنین دستور داد پارک امکاناتی از قبیل زمین تنیس به تفکیک می شود.

"این افراد در حال شهروندان" Castleman به این روزنامه گفت: در سال 1916. "همان حق است که باعث لیبرال ما ارائه به صورت جداگانه خود را آموزش باید وادار به ما ارائه آنها را جداگانه تفریح زمینه."

Castleman در سال 1918 درگذشت. پس حداقل 1990s خود مجسمه شده است تخریب و فرو برد و با رنگ های متعدد بار به عنوان WFPL گزارش کرده است.

روز جمعه معترضان در لوییویل و در جای دیگر مشخص شده چه بوده است Breonna تیلور 27th تولد.

تیلور که یک تکنسین اورژانس پزشکی در لوییویل کشته شد توسط پلیس در آپارتمان او در ماه مارس زمانی که ماموران به خدمت بدون دست کشیدن حکم در وسط شب. مرگ او همراه با کسانی که از جورج فلوید در مینه سوتا و Ahmaud Arbery در گرجستان است موجب خشم و اعتراض به رفتار پلیس از مردم – به خصوص استفاده از نیروی مرگبار.

لویی است که در میان تعدادی از شهرهای ایالات متحده که در حال از بین بردن و یا ارزیابی خود را از آثار و بناهای یادبود به دنبال یک تعادل جدید بین رعایت تاریخچه در حالی که همچنین بازنشستگی نمادهای نژاد پرستی و ظلم و ستم. هفته گذشته ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم گفت: یک مجسمه بزرگ از مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee در ریچموند گرفته خواهد شد پایین "را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است." این شهر پایتخت سابق کنفدراسیون همچنین مصرف پایین



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب