چرا وجود یک فشار به پلیس از مدارس

حداقل دو سوم از آمریکایی دبیرستان دانش آموزان در یک مدرسه با یک افسر پلیس با توجه به موسسه شهری و که نسبت بالا

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

حداقل دو سوم از آمریکایی دبیرستان دانش آموزان در یک مدرسه با یک افسر پلیس با توجه به موسسه شهری و که نسبت بالاتر است و برای دانش آموزان از رنگ. شرکت ملی قیام برای عدالت نژادی منجر به فشار برای حذف افسران پلیس از امنیت مواضع در داخل مدارس است. سیستم مدرسه در مینیاپولیس, میلواکی, دنور, Portland, ساعت., و دو منطقه در منطقه خلیج باید تمام نقل مکان کرد و در هفته های اخیر به حالت تعلیق و یا فاز از روابط با پلیس است.

جسی Hagopian یک معلم و فعال در سیاتل می گوید: از بین بردن پلیس از مدارس شده است تقاضا کلیدی از زندگی مهم جنبش برای سال.

"فقط چیزهای زیادی وجود دارد که برای این تحقیق نشان می دهد که آنها نمی ساخت بچه های ما امن است."

داده ها نشان می دهد که مدارس با پلیس هستند احتمال بیشتری برای مراجعه کودکان به اجرای قانون از جمله به صورت غیر جدی رفتارهای خشونت آمیز. در 43 ایالت و ناحیه کلمبیا, دانش آموزان سیاه پوست به احتمال زیاد دستگیر نسبت به سایر دانش آموزان در حالی که در مدرسه با توجه به تجزیه و تحلیل توسط آموزش و پرورش در هفته پژوهش مرکز.

"و شده است وجود دارد اعمال وحشتناک از خشونت پلیس در مدارس" Hagopian می افزاید.

او با اشاره به دو رویداد جداگانه دستگیر شده در دوربین های بدن در ترم پاییز از 2019. یک افسر در فلوریدا قرار دهید 6-در دستبند زدن به او sobbed. دیگر در مکزیک جدید نشان داده شد تنه زدن یک دختر 11 ساله دختر بچه در برابر یک دیوار. هر دو دانش آموزان سیاه پوست بودند.

"و آنچه که اتفاق می افتد در مدارس سراسر کشور می گوید:" Hagopian "است به جای بدانند چگونه برای کمک به که [دانشجو] که با داشتن یک زمان سخت با داشتن مشاوران ما با این بچه ها با زور."

این همه اضافه می کند تا به آنچه Monique موریس تماس جرم از دانش آموزان سیاه پوست.

"حضور پلیس در مدارس و اعتقاد من این است که سوخت غیرانسانی کودکان از رنگ است که نشان می دهد که وجود دارد نیاز به یک نظارت مستمر از این کودکان در مدارس است."

Morris نویسنده کتاب Pushout و آواز خواندن یک ریتم رقص یک بلوز در مورد دختران' تجربه های آموزشی. او می گوید: تحقیقات جدید نشان می دهد که پلیس در اکثریت سفید و مرفه مدارس هستند به احتمال زیاد به فکر می کنم از کار خود را به عنوان حفاظت از مدرسه از تهدیدات خارجی مانند تیراندازی. اما در مدارس بودند که درآمد و اکثریت دانش آموزان از رنگ آنها به جای نگاه کردن به دانش آموزان خود را به عنوان تهدید.

"برای کودکان از رنگ ما می بینیم که این منجر به بیش از حد جرم و راهی که مردم آنها را درک بود جنایی, حتی اگر آنها فقط کودکان" موریس توضیح می دهد.

مدرسه افسر منابع برنامه آغاز شد و در 1950s در سنگ چخماق, Mich., به عنوان یک شکل از جامعه محور و تقویت روابط بین افراد جوان و پلیس می گوید Mo canady را از دست انجمن ملی دانشکده منابع افسران. آنها به سرعت شروع در 1990s در میان ترس در مورد مدرسه تیراندازی. وزارت دادگستری ایالات متحده بودجه این برنامه ها به لحن ده ها میلیون دلار گسترش حمایت خود را پس از, پارک, Fla., تیراندازی مدرسه در سال 2018 است.

فدرال تجزيه و تحليل داده ها توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا نشان می دهد میلیون ها نفر از دانش آموزان به خصوص دانش آموزان از رنگ حضور در مدارس است که افسران پلیس اما هیچ پرستار یا روانشناس مدرسه.

در گذشته پدر و مادر باید تا حد زیادی پشتیبانی می کند حضور افسران مسلح در مدارس و تا زمانی که به تازگی به طوری که معلم اتحادیه های کارگری. که تغییر در ژوئن 18, زمانی که فدراسیون معلمان آمریکا یکی از بزرگترین کشور اتحادیه های معلمان, تصویب قطعنامه ای خواستار جدایی از مدرسه ایمنی و پلیس.

"وجود ندارد شواهد زیادی نشان می دهد که افسران پلیس در مدارس و ایجاد مدارس امن تر می گوید:" دومینیک parris در, از سازمان پژوهش های کودک روند. "آنچه آنها انجام دهید این است که افزایش احتمال که سیاه و سفید و قهوه ای کودکان در حال رفتن به درگیر در سیستم حقوقی اولیه و اغلب."

وجود دارد ده ها تن از مستند حوادث در دهه گذشته که در آن یک افسر منابع tasered, فلفل, اسپری مجروح و یا در غیر این صورت استفاده از زور در یک دانش آموز.

Mo canady را از دست از NASRO استدلال می کند این مشکل از آموزش است. هنگامی که به درستی آموزش دیده توسط سازمان خود را, او می گوید SROs می تواند به جلوگیری از خشونت و نوجوانان دستگیری در حالی که ایجاد روابط مثبت. "هنگامی که این روابط ساخته شده است راه آنها باید پس ما باد با دانشجویان به اشتراک گذاری اطلاعات با SROs. ما باد با پدر و مادر از دانش آموزان به اشتراک گذاری اطلاعات. و گاهی اوقات که اطلاعات ما کمک می کند تا برای متوقف کردن یک پتانسیل عمل خشونت قبل از آن تا کنون رخ می دهد."

یک 2018 تحلیل واشنگتن پست از نزدیک به 200 حوادث خشونت اسلحه در پردیس یافت و تنها دو بار که در آن یک افسر منابع مدرسه با موفقیت به دخالت در تیراندازی. Canady را از دست می گوید بسیاری دیگر وجود دارد. "در چند ... حوادث SROs پاسخ داد و متوقف تیراندازی قبل از زندگی از دست داده بودند. در برخی موارد آنها را متوقف تیراندازی قبل از هر زندگی از دست داده بودند."

او اشاره می کند به عنوان یک داستان موفقیت یک 2018 حادثه در مریلند که در آن یک دانش آموز کشته و یک مجروح دیگر پسر و سپس به ضرب گلوله خود را به ضرب او به عنوان fucks در با یک SRO.

هنوز تحقیقات نیست و قطعی نشان می دهد SROs موثر در بهبود ایمنی مدرسه. خبر خوب این می گویند موریس و parris در این است که وجود دارد در حال مبتنی بر شواهد جایگزین. این خدمات عبارتند از عدالت ترمیمی برنامه یک برنامه به نام مثبت رفتاری مداخلات و پشتیبانی و داشتن سلامت روانی و مشاوران و دیگر کارکنان پشتیبانی در دسترس زمانی که دانش آموزان در حال اقدام است.

"اگر جنگ به جای تماس در اجرای قانون [دانش آموز] می توانید یک نفس و به مراقبه و یا آنها می توانید به تماشای یک ویدیو و یاد بگیرند که چگونه برای تنظیم مجدد احساسات خود می گوید:" موریس.

تحقیقات توسط سرویس مخفی آمریکا نشان می دهد که این مداخلات طراحی شده برای ایجاد اعتماد بین دانش آموزان و بزرگسالان — همچنین می توانید جلوگیری از خشونت اسلحه و تیرباران های دسته جمعی با ساخت "اطرافیان" دانش آموزان بیشتر احتمال دارد به صحبت می کنند تا اگر یک همکلاسی ساخت تهدیدات به دیگران و یا خودکشی.

موریس می گوید: این استراتژی جایگزین می تواند ایجاد مدارس امن تر و بیشتر استقبال برای همه دانش آموزان بدون پلیس است.

آخرین مطالب