به عنوان خانه های پرستاری گزارش بیشتر COVID-19 مرگ و میر بیشتر فرمانداران منظور تست

بزرگنمایی این تصویر پرچم مگس بر اساس زندگی مراقبت مرکز پرستاری و توانبخشی مرکز در الهورن, Neb., که د

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پرچم مگس بر اساس زندگی مراقبت مرکز پرستاری و توانبخشی مرکز در الهورن, Neb., که در آن تعداد زیادی از کارکنان و ساکنان آزمایش مثبت برای COVID-19. Nati بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Nati بیلبائو/AP

با کروناویروس هدف قرار دادن تسهیلات مراقبت دراز مدت به خصوص سخت تعداد فزاینده ای از رهبران دولت الزامی تست از تمام ساکنان خانه سالمندان و کارکنان.

متحده آمریکا از جمله نیویورک و آریزونا و تگزاس, New Jersey, دلاور, West Virginia, پنسیلوانیا و داکوتای جنوبی در حال توسعه و اجرای برنامه های آزمایشی برای ساکنان و کارگران در دراز مدت مراقبت از امکانات. بسیاری از اعلام این طرح هفته مه 11 به دولت جدید داده و تماس از دولت فدرال تاکید کرد که باید برای قوی تر تلاش های تست. داده های اخیر نشان می دهد که در بسیاری از کشورهای در دراز مدت مراقبت از تاسیسات و میر حساب برای حداقل یک سوم از کل COVID-19 مرگ و میر.

غرب ویرجینیا شد اولین دولت نیاز به تست از طریق یک فرمان اجرایی صادر مارس 17. آلیسون آدلر مدیر ارتباطات در غرب ویرجینیا وزارت بهداشت و منابع انسانی می گوید NPR بیش از ایمیل است که تمام تست های از خانه های پرستاری تکمیل شده است. او اضافه می کند که موظف تست شناسایی اولین مورد از COVID-19 در 28 امکانات در سطح ایالت و این که 70 درصد از امکانات تا به حال هیچ شناسایی موارد.

برای بسیاری متحده روند توزیع منابع آزمون و ضبط نتایج باقی مانده در مراحل اولیه و حکم و روش های ایالتی به ایالت متفاوت است.

تنسی رژیم صهیونیستی است. بیل لی اعلام کرد قصد دارد در تاریخ 29 آوریل برای تست خانه های پرستاری و مراقبت از امکانات و گفت او انتظار می رود تلاش برای چندین هفته طول بکشد. یک شعار مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz پنج نقطه برنامه ریزی برای دراز مدت مراقبت از امکانات در حال گسترش است تست به علامتی ساکنان و کارکنان "و همچنین امکانات گسترده آزمایش هنگامی که یک مورد تایید شده است و یا زمانی که چند نفر نشانه توسعه."

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت کارگردانی مقامات بهداشتی دولت برای اجرای طرح به آزمون 100 درصد از ساکنان خانه سالمندان و کارکنان. رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو است به صدور یک فرمان اجرایی الزامی خانه های پرستاری و مراقبت از بزرگسالان امکانات تست تمام پرسنل دو بار در هفته و گزارش موارد مثبت بی درنگ.

در پنسیلوانیا, دولت, وزارت بهداشت اعلام کرد یک تست استراتژی برای خانه سالمندان کارکنان و ساکنان آریزونا در حالی که رژیم صهیونیستی. mlb اعلام همکاری با بخش خصوصی آزمایشگاه برای انجام تست در دولت 147 امکانات.

در ایالات نیویورک و دلاور فردی امکانات می توانید ایجاد خود را پیاده سازی پروتکل های. جیل Fredel و ارتباطات و مدیر در دلاور بهداشت و خدمات اجتماعی می گوید: دولت در توزیع منابع و امکانات برای استفاده در اختیار خود هیچ جدول زمانی قطعی برای اتمام دور اول.

دلاور فرماندار جان کارنی اعلام کرد برنامه ای برای تست در مارس 5 و دقیقا یک هفته بعد بخش بهداشت عمومی فرستاده بود 5,000 سریع تست کیت و 10000 بینی سواب آزمون مجموعه کیت به امکانات. Fredel می گوید که انتظار دارد به توزیع "چند هزار نفر بیشتر" در روزهای آینده. او همچنین اشاره می کند که آزمایش داوطلبانه است, به معنی افراد می توانید انتخاب کردن.

Fredel تاکید می کند که تا زمانی که منفی وجود دارد نتایج آزمون مردم را مجبور به نگه داشتن در حال آزمایش. او می گوید دولت ادامه خواهد داد به تامین امکانات با تکرار تست کیت بر اساس مداوم.

CDC صادر کرده است راهنمای مجدد و چندین ایالت را اعلام کرد قصد دارد به صورت مداوم تست. در نیوجرسی همه مراقبت دراز مدت امکانات در حال دستور به اجرای تست توسط مارس 26 و آزمون مجدد افراد با نتایج منفی. داکوتای جنوبی است که گام گذاشتن در یک توده تست برنامه ریزی برای خانه های پرستاری آغاز مارس 18, و پس از دور اول کامل است, دولت ادامه خواهد داد با آزمایش تصادفی.

برخی از کشورهای در حال گرفتن اقدامات بیشتری برای حفاظت از این جمعیت. قوانین در فلوریدا و نیویورک و پنسیلوانیا نیاز بیمارستان برای آزمایش همه افراد مرخص شدن از بیمارستان به خانه های سالمندان و حفظ و یا انتقال آنها را بر این اساس. ماساچوست در حال گسترش است تست در دراز مدت مراقبت از امکانات و ایلینوی را آزمایش کرده است همه ساکنان و کارکنان آن چهار جانبازان خانه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن