نیویورک اجازه خواهد داد که اسب و خودرو مسابقه ای به راه اندازی مجدد بدون طرفداران ژوئن 1

بزرگنمایی این تصویر رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گزارش رسانه ها در طول یک کروناویروس در کنفران

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گزارش رسانه ها در طول یک کروناویروس در کنفرانس خبری در دفتر کار خود در شهر نیویورک در مارس 9. در روز شنبه گفت: اسب و مسابقه اتومبیل رانی می تواند رزومه ژوئن 1. جان رکا/نیویورک پست از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان رکا/نیویورک پست از طریق AP

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گفت: اسب مسابقه در آهنگ های در سراسر کشور و در مسابقه اتومبیل رانی در واتکینز گلن بین المللی اجازه خواهد داشت به سر ژوئن 1, اما بدون تماشاگر.

فرماندار گفت دفتر او "به دنبال فعالیت های اقتصادی است که شما می توانید بدون جمعیت و بدون تجمعات."

"ما می توانید انجام دهید که در این حالت با اسب مسابقه آهنگ" کومو گفت. "این هم درست است با واتکینز گلن. که می تواند کار کند. و بزرگ وجود دارد بینندگان برای واتکینز گلن."

محبوب شمال ایالت raceway میزبان انواع مختلفی از مسابقه در هر سال — از جمله جام نسکار سری مسابقه — ایجاد حدود 200 میلیون دلار در تاثیر اقتصادی برای دولت در یک سال معمولی با توجه به فرمانداری. اسب مسابقه در نیویورک ایجاد بیش از 12 ، 000 شغل با توجه به آمریکایی اسب شورای بنیاد.

پنج منطقه در شمال ایالت نیویورک در حال حاضر در فاز اول بازگشایی پس از کومو گفت: این هفته که با آنها ملاقات معیارهای ایمنی که شامل کاهش در تعداد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از COVID-19.

ترین اقدامات تاثیر coronavirus در نیویورک بودند پایین کومو گفت: از جمله کل بستری شدن در بیمارستان خالص تغییر در لوله و روزانه بستری شدن در بیمارستان.

"ما در مورد که در آن ما هنگامی که ما آغاز شده است" کومو گفت: با یک نمودار که روزانه coronavirus مرگ و میر در روز جمعه بودند 157 — قابل مقایسه با تعداد افرادی که جان خود را در 27 مارس ، تقریبا دو سوم از روز جمعه مرگ و میر در آمد بیمارستان و در حالی که بقیه رخ داده است در خانه های سالمندان با توجه به کومو.

تعداد کل افراد بستری شد 6,220 روز جمعه را از اوج بیش از 18,000 در اواسط ماه آوریل است.

"جالب است نگاهی به منحنی, چگونه سریع ما بالا رفت و چگونه نسبتا آهسته کاهش بوده است" کومو گفت. آن را "به شما نشان می دهد مشکل داشتن سنبله. سنبله به سرعت اتفاق می افتد اما برطرف کند."

کومو گفت که به عنوان بخشی از اقتصاد بازگشایی او انتظار برای دیدن یک متوسط افزایش در اعداد اما نمی خواهید برای دیدن یکی دیگر از "اسپایک."

او گفت نیویورکی: "هوشمند باید سخت کوش و دست کم نگیرید این ویروس است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن