صاحب رستوران که کسب و کار سوخته خواستار عدالت برای جورج فلوید

بزرگنمایی این تصویر Safia Munye به نظر می رسد بیش از باقی مانده از او, رستوران, مامان صفیه را در روز

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Safia Munye به نظر می رسد بیش از باقی مانده از او, رستوران, مامان صفیه را در روز شنبه. آن نابود شد هفته گذشته در جریان تظاهرات در مینیاپولیس. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

در سمت جنوب مینیاپولیس بیش از آخر هفته, Safia Munye و خانواده اش در راه رفتن به درب از آنچه بود ماما صفیه آشپزخانه.

یک داوطلب از محله پیاده روی بر روی دریاچه خیابان.

"این کسب و کار شما?" او می پرسد.

صفیه و دختر سعیده حسن nod سکوت.

"من متاسفم" زن می گوید.

این اولین بار آنها را دیده ام آن پس آتشین تظاهرات فوران در فریاد برای عدالت نژادی و دولت گارد ضد شورش جاده مسدود شده به این خیابان.

دیوار, سوخته, سیاه, آشپزخانه به کاهش قلوه سنگ. شیشه ای و آب در حال شنا کردن در حوضچه هایی به عنوان اعضای جامعه در اطراف آنها کار رفت و برگشت به دور از تخریب.

Safia به نظر می رسد در اطراف حیرت زده کرد. او یکی از صدها نفر از کسب و کارهای آسیب دیده و یا تخریب شده در تظاهرات روز شنبه و شب جمعه.

"Alhamdulillah" او تکرار بی سر و صدا. ستایش خدا. "هر کس امن است."

"قلب من شکسته است. ذهن من شکسته است," او می گوید. "من می دانم که من می توانم دوباره از این. اما این را می توان جایگزین کرد. جورج زندگی نمی. جورج زندگی مهم تر بود. آن مرد که کشته در غیر انسانی ترین راه است. من امیدوارم که او می شود عدالت است."

جورج فلوید است که آفریقایی آمریکایی مردی که پس از یک افسر پلیس سفید دوخته گردن خود را به زمین با زانو خود را دوشنبه گذشته برای چند دقیقه. اعتراضات آغاز شده در مینیاپولیس در اوایل هفته گذشته و به سرعت گسترش در سراسر کشور است. فلوید را شفاعت کلمات به افسر "من نمی توانم نفس بکشم" در حال حاضر یک فریاد حمایت طلبی برای مردم اعتراض بسیاری از افرادی که در بازداشت پلیس درگذشت.

Safia یک مهاجر سومالیایی افتتاح شد رستوران در دسامبر سال 2018 با پس انداز بازنشستگی. در میان بیماری همه گیر کوروناویروس او بسته به رستوران و مجبور به انتخاب بین پرداخت برای بیمه و پرداخت کارکنان. بنابراین صفیه او را انتخاب کارکنان. که به معنی وجود دارد هیچ بودجه ای برای بازسازی. یک GoFundMe صفحه راه اندازی شد برای کمک به خانواده است.

این آخر هفته او در حال برنامه ریزی برای بازگشایی به عنوان شهر آغاز کاهش stay-at-home سفارشات. او صرف بیش از $4000 در مواد غذایی و پاکسازی است. در حال حاضر این طرح از بین رفته است.

"این فقط من," او می گوید. "این همه از دریاچه و خیابان مینیاپولیس."

بزرگنمایی این تصویر

سعیده حسن به نظر می رسد بیش از باقی مانده از او و مادرش, رستوران, مامان صفیه را در روز شنبه. او نمیخواهد تخریب اما می گوید: "مردم در حال گریه برای کمک." جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

دخترش سعیده گره. "این یک شهرستان در درد" سعیده می گوید.

در سراسر خیابان یک ردیف ها و رستوران ها — همه متعلق به صورت محلی و مهاجر متعلق به — همه از بین رفته اند. اما کتابخانه خوب است.

در آوار سعیده می یابد و نشانه ای از او ساخته شده برای مادر خود را زمانی که رستوران باز کرد. در برابر خاکستر چوب پلاک بکر است. آن را می خواند "ماما صفیه آشپزخانه. با چاشنی عشق."

"چرا که او همیشه آشپز با عشق" سعیده می گوید. او می کشد چند knickknacks که نه سوخته.

"بسیاری از آثار مکشوفه در اینجا من آنها را از آفریقا," او می گوید. "این یکی از سومالی است."

او قرار می دهد و آنها را به یک توده ای از آنچه که قابل نجات است. خارج است و یک برج است که از دست داده است.

خواهرش بی بی عبدالله پیاده روی در برای کمک به. او در می یابد دعا فرش در ضیافت اتاق مادر او خواهد اجاره برای عروسی شام و اعیاد مذهبی.

"ما هنوز هم می توانید با استفاده از این," او می گوید. "ما فقط باید آنها را بشویید."

او جستجوها برای بیشتر چیزهایی که او می توانید ذخیره کنید.

"حقیقت این است که چیزهایی مانند این اتفاق می افتد زمانی که مردم احساس ناتوانی می کنند. چیزی برای تغییر" بی بی می گوید. صدای او را جلب. بدن او به نظر می رسد به ارتعاش با ترکیبی از خشم و غم و اندوه است.

او می گوید او امیدوار است که این تظاهرات ترجمه برای رای دهندگان در پای صندوق های رای می آیند نوامبر.

"این به این دلیل ما مردم که مهم نیست در مواضع قدرت و نباید آن را که راه" بی بی می گوید.

او و خواهر او شروع به پاک کردن بزرگ باقی مانده با هم.

سپس سعیده آگهی مادرش صفیه به مادر در بازگشت به طوری که آنها می توانید ارزیابی خسارت. این یک تونل سوخته دیوار خاکستر و باقی مانده است.

بزرگنمایی این تصویر

Safia Munye خروجی باقی مانده از او, رستوران, مادر, Safia آشپزخانه. او باز رستوران در دسامبر سال 2018 با پس انداز بازنشستگی. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR

Safia ناراحت می شود و می کشد دور صحبت کردن به او در سومالی.

"من متاسفم من متاسفم" سعیده پاسخ در زبان انگلیسی به عنوان مادر خود را پیاده کردن.

"او فقط گفت:" چرا شما آوردن من در اینجا ؟ من نمی خواهم برای دیدن این' " سعیده می گوید.

سعیده می شود آرام. او می ایستد در آشپزخانه به تنهایی برای یک لحظه خیره در سوخته دیوار. سپس او می پیوندد خانواده اش در خارج که در آن ده ها تن از مینیاپولیس ساکنان از سراسر شهر در حال کار در گروه برای پاک کردن قلوه سنگ.

با همه چیز اتفاق می افتند که همه گیر است تضعیف ذهن بسیاری از مردم.

"من را فراموش کرده. آیا شما دیده می شود من لرزش دست در دست مردم است؟" سعیده حرکت سر خود را. "سال 2020 ما صدای شما ما را می بینید. ما رفت از یک بحران به بعد. گام بعدی چیست؟"

سعیده صرف هر شب در اعتراض بلکه در تلاش برای محافظت از دیگر محلی متعلق به فروشگاه ها و رستوران ها.

در شب او گریه می کند و خودش را به خواب. او را درک خشم و ناامیدی هستند که منجر به از بین بردن ساختمان.

"من مانند احساسی پاره" سعیده می گوید. او نمیخواهد نابودی است. "اما در همان زمان مردم در حال گریه برای کمک. مردم هستند گفت: "حل این مشکل است.' "

او می گوید او امیدوار است از این همه درد و در نهایت وجود خواهد داشت تغییر دهید.

بزرگنمایی این تصویر

داوطلبان پاک کردن باقی مانده از مادر صفیه آشپزخانه. ده ها تن از داوطلبان از سراسر مینیاپولیس آمد برای کمک به. جیم Urquhart برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Urquhart برای NPR


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب