قاضی: ما باید رایگان کودکان مهاجر از خانواده بازداشت

هوستون - یک قاضی فدرال روز جمعه دستور آزادی کودکان برگزار شد با پدر و مادر خود را در ایالات متحده آمریکا مهاجر

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

هوستون - یک قاضی فدرال روز جمعه دستور آزادی کودکان برگزار شد با پدر و مادر خود را در ایالات متحده آمریکا مهاجرت زندان محکوم کرد و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بازداشت طولانی مدت از خانواده ها در طول coronavirus بیماری همه گیر.

ایالات متحده منطقه قاضی دالی هی در جهت امر به کودکان برگزار شد بیش از 20 روز در سه خانواده بازداشتگاه در تگزاس و پنسیلوانیا که توسط ایالات متحده مهاجرت و گمرک. برخی از آنها بازداشت شده پس از سال گذشته است.

با استناد اخیر گسترش ویروس در دو تا از سه امکانات Gee تعیین مهلت از تاریخ 17 ژوئیه برای کودکان هم منتشر خواهد شد با پدر و مادر خود را و یا ارسال به خانواده و حامیان مالی.

خانواده بازداشتگاه "که" در آتش " است و هیچ زمان بیشتری را برای اقدامات نیمه," او نوشت.

هی سفارش گفت: یخ بود بازداشت 124 کودکان در آن مراکز که در حال جدا شدن از وزارت بهداشت و خدمات انسانی و امکانات برای کودکان بی سرپرست است که برگزاری حدود 1000 کودکان در اوایل ماه ژوئن است. اعداد در هر دو سیستم کاهش یافته است به طور قابل توجهی پس زودتر در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آنجا که ایالات متحده اخراج بسیاری از افراد در تلاش برای عبور از مرز و یا نیاز به آنها را به صبر برای مهاجرت خود را در مکزیک است.

Gee نظارت طولانی مدت در دادگاه حل و فصل حاکم بر دولت آمریکا را درمان کودکان مهاجر شناخته شده به عنوان فلرس توافق. او را سفارش می کند به طور مستقیم اعمال می شود به بازداشت پدر و مادر با فرزندان خود را.

هی سفارش می گوید یخ می تواند به کاهش انتشار یک کودک وجود دارد مناسب حامی پدر و مادر کودک waives حقوق تحت فلرس توافق و یا اگر وجود دارد یک "قبل از شکست غیر قابل توضیح به نظر می رسد در یک جلسه برنامه ریزی شده."

یخ نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر جمعه.

اما اکثر پدر و مادر در ماه گذشته حاضر به تعیین یک حامی هنگامی که یخ مقامات به طور غیر منتظره از آنها خواست که می تواند فرزندان خود را اگر بزرگسالان باقی مانده بازداشت با توجه به وکلا برای خانواده ها است. این سازمان گفت: سپس آن را به انجام یک "روال نقد و بررسی آزادی مشروط مطابق با قانون" و هی در سفارشات قبلی.

طرفداران ادعا می کنند که یخ باید آزادی همه خانواده ها از بازداشت به خصوص به عنوان coronavirus به سرعت در حال گسترش از طریق مهاجرت بازداشت. در دادگاه براده نشان داد پنج شنبه, یخ گفت: 11 کودکان و والدین باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در خانواده بازداشتگاه در Karnes City, Texas.

در مرکز بازداشت در نزدیکی Glazer حداقل سه پدر و مادر و کودکان — از جمله یک کودک که تبدیل 2 این هفته قرار داده شد در انزوا پس از دو پیمانکاران خصوصی و یخ رسمی آزمایش مثبت برای ویروس.

امی مالدونادو یک وکیل است که با این نسخهها کار با بازداشت خانواده گفت: هی "به وضوح به رسمیت شناخته شده است که دولت حاضر است برای حفظ سلامت و ایمنی کودکان است که تعهد خود را."

"آنها نیاز به انتخاب معقول و انتشار والدین برای مراقبت از کودکان خود را," او گفت: از دولت است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.

بیش از 2500 نفر در یخ بازداشت آزمایش مثبت برای COVID-19. آژانس می گوید آن را منتشر کرده است حداقل 900 نفر در نظر گرفته به افزایش ریسک های پزشکی و کاهش جمعیت در آن سه خانواده بازداشتگاه. اما در دادگاه براده ماه گذشته یخ گفت: آن را در نظر گرفته و بسیاری از مردم در خانواده بازداشت به پرواز خطرات چرا که آنها تا به حال در انتظار اخراج سفارشات و یا موارد تحت بررسی است.

آخرین مطالب