موشک اعتصاب در نزدیکی چینی نفت سایت در عراق هیچ تلفات

بغداد - دو راکت زده در نزدیکی یک معدن در جنوب بغداد بدون ایجاد هر گونه تلفات مقامات عراقی گفت: شنبه دوم چنین ح

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

بغداد - دو راکت زده در نزدیکی یک معدن در جنوب بغداد بدون ایجاد هر گونه تلفات مقامات عراقی گفت: شنبه دوم چنین حمله برای هدف قرار دادن منافع انرژی در این کشور در ماه است.

یک ارتش عراق در بیانیه ای گفت که این راکت زده در نزدیکی یک "شرکت چینی" در Kasrah منطقه جنوب شرقی بغداد بدون توضیح. عراق مقامات امنیتی گفت که این راکت باعث آسیب جزئی.

چین ZhenHua یک شرکت تابعه از تولید کننده سلاح Norinco کار کرده است در نزدیکی شرق بغداد در زمینه های نفت از ماه مه سال 2018 زیر 25 سال توسعه قرارداد با وزارت نفت. مقامات می گویند نیست که آیا این شرکت است که مورد هدف قرار گرفت.

یک مقام امنیتی گفت: فروند راکت توسط شبه نظامیان گروه به عنوان یک تهدید پس از شکست در کسب و کار گزاره. مقامات صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به صحبت با رسانه ها.

عراق بستگی به درآمد حاصل از صادرات نفت به صندوق 90 درصد از بودجه خود را.

در آوریل 6, حداقل سه راکت به سوی سایت آمریکایی, میدان نفتی, شرکت خدمات در جنوب نفت خیز استان بصره. راکت هدف قرار گرفتند هالی برتون در Burjesia منطقه و باعث آسیب به گفته نظامی عراق.

___

آسوشیتد پرس نویسنده حسين فرج کمک به این گزارش.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب