توییتر پرچم تصویری به اشتراک گذاشته شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "دستکاری رسانه ها'

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اینجا دیده می شود در طول یک جلسه پنجشنبه در

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اینجا دیده می شود در طول یک جلسه پنجشنبه در کاخ سفید به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو را در توییتر با سی ان ان, تیتر. رسانه های اجتماعی شبکه پرچم این doctored فیلم به عنوان "دستکاری رسانه ها." Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

تنها سه هفته پس از رئیس جمهور تهمت برخورد با توییتر بیش از آن واقعیت-بررسی سیاست های رسانه های اجتماعی پلت فرم است دوباره پرچم یک پست از رهبر ایالات متحده

رسانه های اجتماعی پلت فرم برچسب گذاشته شده توسط تصویری او نوشته شده پنج شنبه شب با یک برچسب هشدار دهنده — "دستکاری رسانه" — پس از پیدا کردن که آن را فریب آمیزی doctored فیلم در راه است که "به احتمال زیاد به علت آسیب برساند."

ویدیو تقلبی سی ان ان بخش که به تصویر می کشد یک کودک نو پا در حال اجرا پس از یک کودک از سن مشابه نمره این تصاویر با screechy, ترسناک, رشته موسیقی است. در کنار سی ان ان تکثیر logo, غلط, غلط املایی chyron اعلام کرد: "وحشت زده TODLER اجرا می شود از نژادپرست کودک." سپس آن را می خواند: "نژادپرست کودک احتمالا یک مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان."

سپس این ویدیو را عقب و پخش بیش از فیلم, نمایش ویدیو های ویروسی از سال گذشته است که در آن دو کودکان نوپا اجرا نسبت به یکدیگر و در آغوش, پس از معرفی صحنه های جدید به عنوان "آنچه واقعا اتفاق افتاده است."

"امریکا مشکل است. خبر جعلی است که می گوید:" تصویری که تقلبی همشهری فیلم.

این شبکه خبری در پاسخ به سرعت و تیز.

"سی ان ان انجام داد پوشش این داستان دقیقا آن را به عنوان اتفاق افتاده است. فقط به عنوان ما گزارش موقعیت خود را در مسابقه و نظر سنجی شماره)," سی ان ان در پاسخ به صدای جیر جیر. "ما در ادامه کار با حقایق به جای tweeting جعلی ویدئوها که بهره برداری از کودکان بی گناه. ما از شما دعوت به انجام همان."

اصلی, معتبر, CNN, داستان باقی می ماند در دسترس در اینجا.

توییتر بیش از حد در زمان عمل در برابر پست الصاق یک هشدار بر روی صدای جیر جیر است که تغییر مسیر کاربران به یک توضیح که چرا فریبنده است. همراه با توضیح این پلت فرم همچنین نمایش تعداد توییتهایی ارائه بیشتر واقعی در زمینه.

مغلوب ساختن پیشی جستن عمومی در پاسخ به این تصمیم اما بعید است که اهمیت خواهد به دور بماند توسط رئیس جمهور.

در اواخر ماه گذشته او sparred با رهبری پشت خود را رسانه های اجتماعی شبکه ای از انتخاب. با یک سیلی واقعیت-چک کردن هشدار برای اولین بار مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا هدف گسترده و حمایت های حقوقی فراهم شده به رسانه های اجتماعی شرکت ها.

به عنوان او اعلام کرد سفارش, تهمت توصیف شرکت "قدرت بدون کنترل به سانسور" به عنوان "یکی از بدترین خطرات ناشی از آن مواجه شده است و در تاریخ آمریکا است."

در Facebook در ضمن تهمت و کمپین دیدم چند تا از آن نوشته ها و تبلیغات حذف شده در پنجشنبه تنها چند ساعت قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال شده از ویدئو در توییتر. تبلیغات یکی از آن هشدار داد از "اوباش خطرناک و دور از سمت چپ گروه" ویژه وارونه مثلث قرمز که نازی ها پس از استفاده می شود برای شناسایی مخالفان سیاسی — که کمپین مقامات را رد کرد و به عنوان "یک emoji."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب