جدید بروندی رهبر مذاکرات تا حقوق اما رد "غیر خودی"

نایروبی, کنیا - بروندی جدید رئیس جمهور پس از ادای سوگند در روز شنبه اعلام کرد که حکومت خود را احترام به حقوق ب

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

نایروبی, کنیا - بروندی جدید رئیس جمهور پس از ادای سوگند در روز شنبه اعلام کرد که حکومت خود را احترام به حقوق بشر اما او هشدار داد که "غیر خودی نباید دیکته کند چه کاری انجام دهید."

رئیس جمهور Evariste Ndayishimiye در زمان قدرت دو ماه اولیه پس از مرگ ناگهانی از سلف خود که 15 سال حکومت به پایان رسید در سرکوب مرگبار و تیز رد خارج نمي شود. در حال حاضر کشور منتظر برای دیدن اگر بیشتر از آن را به دنبال خواهد داشت.

"Burundians باید احساس رایگان به صحبت کردن. Burundians باید قادر به گوش دادن به هر یک از دیگر, اما خارجی ها نباید دیکته کند چه کاری انجام دهید" Ndayishimiye گفت و او را متهم استعمارگران اجتماعی معرفی شدند.

"همه Burundians در برابر قانون مساوی هستند" جدید رئیس جمهور گفت:. او دعوت کسانی که در تبعید به بازگشت و شرکت در ساختمان جدید بروندی و گفت دولت او آماده است تا به مذاکرات با دیگر گروه های سیاسی برای رسیدن به یک راه حل مسالمت آمیز: "هیچ چیز نمی تواند غیر ممکن است چون ما اعتقاد به دموکراسی است."

52 ساله Ndayishimiye برنده ممکن است در انتخابات به عنوان حزب حاکم نامزد شد و مجموعه را در ماه اوت اما مرگ Pierre Nkurunziza از آنچه که دولت به نام یک حمله قلبی انداخت شرق کشور آفریقایی به عدم قطعیت است.

وزرای تبدیل شده به دادگاه قانون اساسی که گفت: رئیس جمهور منتخب باید سوگند در اسرع وقت. دادگاه قبلی را رد کرده بود یک چالش به نتایج انتخابات توسط رهبر مخالفان Agathon Rwasa که اتهام بی نظمی.

هیچ سران دولت های دیگر کشور در شرق آفریقا با حضور در تحلیف.

با نشانه کمی از ماسک صورت یا اجتماعی فاصله در روز پنج شنبه در این مراسم آن را به نظر می رسد هیچ تغییر فوری در دولت باور است که الهی حفاظت را تا حد زیادی کافی برای coronavirus. که با وجود سوء ظن است که Nkurunziza درگذشت COVID-19.

برخی از رهبران منطقه ای و گروه های حقوق بشر ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور جدید متحد Nkurunziza ممکن است با روش های خاصی از سلف خود است. آفریقای جنوبی در بیانیه ای گفت که "رئیس جمهور (کریل) Ramaphosa به نظر می رسد به جلو به کار با رئیس جمهور Evariste Ndayishimiye به عنوان او منجر مردم بروندی به یک زندگی بهتر است."

در بیانیه ای جداگانه سازمان عفو بین المللی به نام Ndayishimiye برای مهار Imbonerakure جناح جوانان حزب حاکم متهم به قتل و دیگر موارد نقض حقوق بشر و خواست فوری آزادی از زندانی کردن روزنامه نگاران و دیگران زندانی برای ورزش خود را به حقوق بشر است.

Ndayishimiye در سخنرانی خود گفت: "Burundians که مرتکب جنایات باید به صورت قانون است."

گروه حقوق نیز خواست بوروندی رهبر جدید به بررسی خشونت مرگبار که به دنبال Nkurunziza تصمیم در سال 2015 به دنبال یک دوره سوم که به نام قانون اساسی.

حقوق بشر سازمان ملل متحد در دفتر گزارش بیش از 300 فراقانونی در طول آشفتگی شد و بعد لگد از کشور پس از خروجی U. N. حقوق رئیس Zeid ره عاد حسین (ع) به نام بروندی یکی از "پرکار ترین کشتارگاه انسان در زمان های اخیر."

بوروندی دولت اتهامات را رد کرده آن را به اهداف آن مردم خواستار آنها را مخرب تبلیغات توسط مخالفان. خشمگین بررسی شد اولین کشور برای خروج از دادگاه جنایی بین المللی.

"Evariste Ndayishimiye یک فرصت برای بهبود بوروندی هولناک حقوق بشر" گفت: Deprose Muchena عفو مدیر برای شرق و جنوب آفریقا است. "ما می خواهیم رئیس جمهور Ndayishimiye برای پایان دادن به سرکوب که مشخص دولت قبلی را گرفت."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

Ssuuna گزارش از کیگالی رواندا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن