مقامات قادر به محافظت از مونترال را آسیب پذیر محله فعالان می گویند

مونترال—برخی از مونترال محروم ترین محله به نظر می رسد به توان تحمل فشار از شهر COVID-19 اعداد پیشرو جامعه دهند

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

مونترال—برخی از مونترال محروم ترین محله به نظر می رسد به توان تحمل فشار از شهر COVID-19 اعداد پیشرو جامعه دهندگان به سوال چرا بیشتر نبود انجام شده برای حفاظت از آنها.

مونترال شمالی یکی از شهر بارسلون در نیویورک به حال بیش از 1,850 موارد که از سهشنبه شب و بيشترين ميزان آلودگی در این شهر بیش از دو شهر متوسط است.

Marjorie وییوفرانش مدیر Maison d ' هائیتی سازمان جامعه گفت: مونترال شمالی و دیگر درآمد محلات ضربه سخت شده با توجه به شلوغ شرایط زندگی مردم که رنج می برد از قبل موجود شرایط بهداشتی و نسبت بالایی از جمعیت مشغول به کار در مراقبت های بهداشتی و دیگر خدمات ضروری است.

"تصور کنید که شش هفته در سه و نیم با پنج یا شش نفر را," او گفت: با استفاده از کبک مدت برای یک آپارتمان یک خوابه. "این دشوار است."

آمار منتشر شده توسط شهر مونترال نشان می دهد که بسیاری از سخت ترین ضربه نیویورک در شهر شمال شرقی از جمله مونترال شمال Riviere-des-چمن زار-Pointe-aux-لرزد و Anjou که خانه بسیاری از درآمد مردم مهاجران و پناهندگان است.

در تمام آن محله بین 24 و 34 درصد از COVID-19 مورد در میان کارکنان بهداشتی — بالای شهر متوسط 20 درصد — نشان می دهد که مردم از محلات آسیب پذیر از پرداخت هزینه برای مراقبت از دیگران است.

وییوفرانش گفت: بسیاری از مهاجران و پناهندگان از جمله هائیتی پناهندگی پناهجویان که عبور از مرز در Roxham جاده در سال 2017 باید به دنبال شغل به عنوان بیمار مسئولین در دراز مدت مراقبت از خانه به عنوان یک راه سریع برای ورود به نیروی کار است.

"این یک بخش که در آن وجود دارد که با تقاضای آنها مورد نیاز مردم به کار وجود دارد," او گفت: در مصاحبه اخیر است.

شهر ramped تا تلاش خود را در مونترال شمالی در هفته های اخیر در حال حرکت به نصب موقت تست درمانگاه به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که تلفن همراه در اتوبوس های شهر که سفر به COVID-19 نقاط داغ و یا مناطق که در آن موانع برای تست وجود دارد. آن را تمدید پیاده رو بر روی جاده برای کاهش ازدحام و فعال تر در ارائه اطلاعات است.

اما وییوفرانش سوال که چرا بیشتر نبود زودتر انجام برای محافظت از آسیب پذیر جوامع که در آن فقر منجر به شلوغ زندگی شرایط و بیشتر در زمینه شرایط بهداشتی.

"به طور معمول زمانی که شما سعی می کنید برای پیش بینی آنچه که اتفاق می افتد شما نگاه کنید که در آن همه گیر می توانید وارد کنید, شما نگاه کنید در بخش های شکننده خود را," او گفت:.

"اما به نظر می رسد مانند آنها به نظر نمی آید که در آن. شکننده بخش بودند (در دراز مدت مراقبت از خانه) و این محلات."

او گفت: دولت اصلی مشاوره که در اصل گفت: مردم به ماندن در خانه و اقامت دو متر دورتر از یکدیگر نمی متناظر با واقعیت در مونترال شمالی که در آن خانواده بزرگ با هم زندگی می کنند و بسیاری از مردم کار در خدمات ضروری از قبیل امنیت و مراقبت های بهداشتی و خدمات غذایی.

"وقتی به شما می گویند به در خانه بمانند محدود و طبخ در خانه شما در حال صحبت کردن به کسانی که مردم" وییوفرانش افزود که وجود دارد باید بیشتر اطلاعات طراحی شده برای افرادی که هیچ چاره ای جز بیرون رفتن.

در حالی که دولت بودند آهسته به بهار به اقدام گروه های جامعه پا در ارائه مواد غذایی, اطلاعات و دیگر پشتیبانی می کند.

Wissam منصور است که در میان کسانی که در خیابان ها توزیع ماسک و دستکش و اطلاعات به نمایندگی از جامعه گروه Hoodstock که با تمرکز بر مسائل اجتماعی و فرهنگی در محله.

در میان جمعیت "وجود دارد مقدار زیادی از نگرانی او گفت:" در مصاحبه اخیر خود. "آنها دیدن موارد افزایش و آنها نگران است."

وییوفرانش گفت: Maison d ' هائیتی شده است و توزیع سبد غذایی به خانواده ها و کمک به ارتباطات اشاره کرد که بسیاری از ساکنان ندارد و دسترسی به اینترنت و برخی صحبت نمی کنم ،

هر دو از منصور و وییوفرانش گفت که در حالی که محلی و استانی گرفته اند و مراحل رسیدگی به وضعیت در قصبه بیشتر عمل مورد نیاز است.

در کوتاه مدت آنها گفت: شهروندان نیاز به مواد غذایی و مراقبت های بهداشتی از جمله بهداشت روان. منصور گفت: او می خواهد مستاجران ارائه می شود تمیز کردن مواد و دنده محافظ برای بهتر نگهداری از آپارتمان خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

دراز مدت هر دو گفت: بیشتر باید انجام شود برای کمک به رفع فقر و مسکن نامناسب است که جامعه آسیب پذیر به یکی دیگر از بیماری همه گیر.

"ما در حال زندگی در یک بحران بهداشتی در داخل یک بحران بهداشتی است که همیشه وجود دارد" منصور گفت.

"ما نمی تواند در دو بحران در همان زمان."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب