چگونه IF تبدیل کرده زندگی خیال — و جوامع خود

بزرگنمایی این تصویر IF گیرندگان از جمله کارولینای علم Geng, (3 از سمت چپ) شاکی مارتین Batalla ویدال

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

IF گیرندگان از جمله کارولینای علم Geng, (3 از سمت چپ) شاکی مارتین Batalla ویدال (مرکز) و Eliana فرناندز (3 از راست) نگه مشت خود را در هوا به آنها وارد دادگاه عالی ایالات متحده در روز سه شنبه, نوامبر. 12, 2019. بیل کلارک/CQ-Roll Call, Inc طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بیل کلارک/CQ-Roll Call, Inc طریق گتی

امروز 643,000 IF کنندگان در ایالات متحده می تواند کمی راحت تر نفس کشیدن.

پس از دادگاه عالی 5-4 تصمیم گیری اجازه می دهد این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه باقی می ماند در محل تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت rescinding برنامه "خودسرانه و هوس باز" آن را به یک علت برای جشن—اگر محتاط یک توسط طرفداران و "خیال".

پس از این برنامه بود که اعلام کرد در سال 2012 DACA شده است تاسیسات برای مهاجران که آورده بودند به ایالات متحده به عنوان کودکان. خود را دو سال مجوز اجازه می دهد آنها را به کار و به عهده اخراج. و بسته به قانون دولت IF وضعیت می تواند به معنای دسترسی به کشت و مزایای دیگر مانند دولت در کالج شهریه رانندگان مجوز و بیمه.

Roberto G. Gonzales
بزرگنمایی این تصویر
مریم لوین/حسن نیت ارائه میدهد از روبرتو G. گونزالس

روبرتو G. گونزالس استاد در دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش, تماس, IF "از موفق ترین سیاست های مهاجرتی" از سال 1986 زمانی که کنگره تصویب اصلاح قانون مهاجرت و کنترل عمل می کنند و زمانی که امضا شده توسط رئیس جمهور رونالد ریگان قانونی حضور تقریبا 3 میلیون مهاجر.

گونزالس مدیر مهاجرت ابتکار در دانشگاه هاروارد است و از نزدیک شاهد زندگی در حال تغییر اثرات برنامه است. برای دو دهه گذشته او مورد مطالعه قرار داده است نتایج غیرقابل شمارش جوانان قبل و بعد از IF در محل قرار داده شد.

در 2015 کتاب زندگی در برزخ: مستند نشده و آمدن سن در امریکا او پروفیل های جوان, بزرگسالان در لس آنجلس که با وجود بهترین تلاش خود را نمی تواند دسترسی به ترین فرصت های زندگی, چرا که آنها نمی باید یک شماره امنیت اجتماعی. و از آنجا که برنامه آغاز به کار او مورد بررسی بیش از 2600 گیرندگان در مورد چگونه آن را تحت تاثیر قرار زندگی خود را — به شدت او می گوید بهتر است.

من با صحبت گونزالس قبل و بعد از دیوان عالی کشور به دست خود تصمیم به صحبت در مورد این برنامه تاثیر و چه می آید بعدی برای خیال. او همچنین پیوستن به ما در قسمت های آینده از کد سوئیچ پادکست — در ارتباط باشید.

مکالمه ما ویرایش شده و تغلیظ شده برای وضوح.

هنگامی که شما برای اولین بار جزئیات دادگاه نظر چه رفت و از طریق ذهن خود را ؟

من شنیده ام چند از همکاران و اجماع است که دیوان عالی کشور آن را درست کردم که امروز یک روز به جشن می گیرند.

اما این مسئله است و نه دور و بنابراین این هنوز تمام نشده است. دادگاه نمی حکومت در این برنامه بلکه در چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خاتمه برنامه است. پس توپ را به عقب می رود به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دادگاه حتی به کنگره به تلاش برای انجام کاری.

زندگی IF واقعا آویزان در تعادل می باشد. بنابراین ما می دانیم آنچه اتفاق می افتد در طول این چند ماه آینده خواهد انتقادی تعیین آینده این برنامه بلکه از افراد جوان است. و نه تنها برای بخشی از افراد جوان اما برای پدر و مادر خود را برای خواهر و برادر عاشقانه برای همکاران به صورت گسترده تر جامعه است.

امروز بسیاری از مردم را جشن می گیرند. اما مردم به خوبی آگاه است که وجود دارد مقدار زیادی بیشتر کار انجام شود.

شما تا به حال کار کرده و برفلد جوان با مهاجران قبل از ایجاد برنامه DACA. آنچه تا به حال در زندگی خود را مانند نگاه قبل از سال 2012 ؟

قبل از مدرسه فارغ التحصیل, من به عنوان یک جوان کارگر در یک محله آژانس خدمات اجتماعی. کار کردن در کنار مهاجر کودکان و نوجوانان و خانواده ها به من یک کرم دور چشم مشاهده از راه های که در آن مهاجرت و تحصیل بودند فریم بچه های روزمره جهان است. بیش از زمان من شروع به درک که بسیاری از محله ما جوانان بودند هدف قرار دادن دیوار در حدود 14 تا 16 سال به عنوان دوستان خود در حال حرکت بودند به جلو اخذ مجوز رانندگی گرفتن بعد از مدرسه شغل و شروع به آماده شدن برای کالج. آنها متوجه محدودیت های خود را از وضعیت مهاجرت و آنها قادر به پیوستن به دوستان خود.

سریع به جلو چند سال بعد من در یک برنامه کارشناسی ارشد در کالیفرنیا و انجام کار داوطلبانه در جنوب کالیفرنیا جوامع است. من شروع به ملاقات با دیگر افراد جوان که تا به حال نقل مکان به کالیفرنیا با خانواده های خود در 6 ماه تا 5 سال. و دوباره در یک واقعا زمان بحرانی در دوران نوجوانی آنها آغاز شده در حال اجرا را به پایان می رسد مرده در حال اجرا را به محدودیت های خود را از وضعیت مهاجرت.

در حال حاضر من در دیدار صدها نفر بود که این نوع محوری لحظه زمانی که آنها می آیند به درک که آنها مستند نشده وضعیت را مسدود و آنها را از این معنی که از طریق آن برای رسیدن به اهداف خود و رویاهای خود و آرمان.

و پس از IF اجرا شد شما بوده ام به دنبال مطالعه و مسیر خود را. شما چه هستند بزرگترین takeaways از آن پژوهش است ؟

شواهد روشن و مسلم است. IF ساخته شده است که تاثیر فوق العاده ای بر زندگی صدها هزار نفر از جوانان در طول هشت سال گذشته.

تنها 10 ماه پس از اجرای DACA ما پاسخ دهندگان به اخذ مجوز رانندگی دستیابی به شغل جدید افزایش درآمد خود را و دسترسی به فرم های جدید مراقبت های بهداشتی از طریق کار جدید و فرصت های آموزشی. آنها شروع به ساخت اعتباری با باز کردن حساب های بانکی و استفاده از کارت های اعتباری. و به عنوان یک نتیجه, آنها قادر به بازی یک معنی بیشتر نقش خانواده خود را. این به معنای قادر بودن به رانندگی پدر و مادر و از کار و داشتن فرصت را به در فوق العاده شغل و مسئولیت های بزرگتر برای پرداخت اجاره و رهن.

همه از افراد جوان است که ما ملاقات از طریق این تحقیقات خود استفاده کرده اند IF منافع و وضعیت به نفع اعضای خانواده. آنها شده اند هیجان زده و مفتخر قادر به انجام بیشتر برای کمک به خانواده خود را. و داشتن توانایی به دنبال شغلی جهت تامین مهدکودک برای کودکان خود را به ارائه کمک به پدر و مادر خود را برای کمک به اقتصاد محلی در راه معنی دار بیشتر آن سود خالص به کل خانواده و جوامع بزرگتر.

برای مثال یکی از ما نظر سنجی انجام داده است قابل ملاحظه ای به خوبی با IF وضعیت. او ساخت بیش از 65,000 $در سال. او نقل مکان به آپارتمان خود را. او را به صرفه جویی در پول برای خرید یک خانه. و هر ماه به او می فرستد و مادر بزرگ خود را در مکزیک $400. او می داند که این پول می رود راه طولانی برای کمک به مادر بزرگ او و به کمک دیگر اعضای خانواده گسترده خود را. آنها ممکن است تقسیم مرزهای, اما وجود دارد یک فرصت برای بازی بیشتر با معنی, نقش, حداقل از نظر مالی.

این است که یک گروه از افراد جوان که می خواهند برای رفتن به جلو و پیشرفت در زندگی خود را, اما می خواهم برای رفتن به جلو با پدر و مادر خود را با اعضای خانواده خود را با خود و کل جامعه است.

علاوه بر مواد منافع چه تغییرات دیگری باید شما را دیده است ؟

قبل از IF جوان مردم که من تجربه شد تظاهرات جسمی و روانی استرس دلیل استرس از پیشرو مستند نشده زندگی می کند. آنها اغلب مزمن دندان درد, سردرد, مشکلات خواب, مشکل خارج شدن از رختخواب در صبح و يا اختلالات افسردگی و افکار خودکشی. آن بسیار برای من روشن وجود دارد یک پیوند بسیار قوی بین وضعیت مستند نشده و تیره و تار می کند.

در نظر سنجی ما نزدیک به 70 درصد از تقریبا 2,700 افراد جوان به ما گفت که آنها احساس استرس کمتر در زندگی روزمره خود را. دو سوم از آنها گفت که آنها کمتر از ترس از اخراج و در مورد تعداد مساوی و گفت: آنها کمتر از ترس از پلیس. به دلیل DACA آنها لازم نیست که به زندگی روزمره در زندگی همیشه به دنبال بیش از شانه خود را و نگران کننده است.

چگونه حالت عاطفی خود را تغییر زمانی که برگ برنده دولت برای اولین بار اعلام کرد که rescinding IF?

مدت کوتاهی پس از اعلام من سابقه تماس های بسیاری توسط افراد جوان در سراسر کشور و با من صحبت کرد و به بسیاری از دانشجویان ما در دانشگاه هاروارد. مردم واقعا تاکید کرد. برای بسیاری از آنها را در سال 2012 آنها می ترسید آنچه در آن به معنای به جلو آمده و با ارائه مستندات به دولت فدرال است. و در حال حاضر وجود دارد این لحظه که در آن وضعیت بود که افزایش فوق العاده ای برای آنها و خانواده های آنها می تواند گرفته شود. آنها واقعا در تلاش برای درک آنچه در زندگی ممکن است مانند نگاه و احساس مانند زندگی با یک تاریخ انقضا.

یک مرد جوان از آتلانتا من صحبت کرده بود همه این افکار در حال اجرا را از طریق سر خود را: آیا من بماند ؟ If I stay چه اتفاق افتاد ؟ آیا من ترک کالج ؟ چه آن را مانند نگاه کنید اگر من بازگشت به مکزیک است ؟ چه آن را مانند نگاه کنید اگر من باید برای شروع از ابتدا ؟ او واقعا تلاش شد با انتخاب بین آنچه که او احساس می شد واقعا وحشتناک جایگزین: ماندن بدون IF و تلاش را برای کار خود و یا رفتن به مکزیک و تلاش برای حرکت به یک سیستم است که او نمی دانست.

من یک زن جوان دیگری از کالیفرنیا که من فکر می کنم نشان داده و روح بسیاری از IF ذینفع. و او به من گفت: "ما قبل از اینجا بوده ام.من هنوز هم می تواند به یاد داشته باشید چه زندگی بود برای من قبل از IF. این یک فشار و آن را یک مبارزه هر راه و در هر نوبت. اما من از آن موفق است. این است که به آنچه با من شده است برنامه ریزی برای. اما ما واقعا قدرتمند جنبش جوانان. و من قرار داده خواهد شد تمام وقت من تمام انرژی خود را به سازماندهی."

من ملاقات بسیاری از افراد جوان که با برگزاری یک یا هر دو از این دیدگاه اغلب در همان زمان. یک نگرانی وجود دارد و ناامیدی بلکه فکر می کردم که "من واقعا نمی زمان به نگرانی در مورد این مورد آن فکر می کنم بیش از حد. من واقعا نیاز به اقدام است."

شما باید یک حس از چه می آید بعدی در این ماه های آینده? جایی که خیال رفتن از اینجا ؟

که ممکن است امروز دلار 64,000. من فکر می کنم که بسیاری از مردم شده اند برگزاری تنفس خود را برای این تصمیم برای مدت طولانی است که در حال حاضر است زمان برای پله و تأمل و درک است که در حال حاضر وجود دارد یک پنجره زمان و فرصتی برای فشار.

این مسئله ای است که نمی دور و آن را برای رفتن به جلو و مرکز بعد از چند ماه طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری می زنیم تا به انتخابات. من می توانید تصور کنید که طرفداران و فعالان در تلاش برای فکر می کنم از خاص نقاط فشار در اطراف آن به سازماندهی و بالا بردن سطح آگاهی. من فکر می کنم که وجود خواهد داشت اتصالات بین مهاجر-جنبش حقوق, سیاه زندگی ماده و تجاوز جنبش تبیین متنوع تر و گسترده تر رسیدن پیام است که نقطه وصل می شود در مورد این مسائل.

اما حداقل در حال حاضر بسیاری از افراد جوان خواهد شد نفس کشیدن یک آه بزرگ امداد و می دانیم که آنها می تواند زندگی خود را در هفته های آینده و ماه, شاید با کمی امنیت بیشتر و راحتی بیشتر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن