Betty Wright, روح, آیکون که می خواند: پاک کردن زن' درگذشت در سن 66

بزرگنمایی این تصویر R&B خواننده بتی رایت کرد پس از نبرد با سرطان است. او شناخته شده است فهرستی ا

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

R&B خواننده بتی رایت کرد پس از نبرد با سرطان است. او شناخته شده است فهرستی از بازدید از جمله "پاک کردن زن" "برقص با من" و "No Pain No Gain." گابریل Bouys /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گابریل Bouys /خبرگزاری گتی ایماژ

Betty Wright یک luminary R&B خواننده شناخته شده برای بازدید "پاک کردن زن" و "امشب شب درگذشت در سن 66.

استیو Greenberg رئیس جمهور از منحنی S-سوابق تایید مرگ خواننده در روز یکشنبه گفت: پس از نبرد با سرطان است. گرینبرگ که با همکاری در چندین فیلم های ضبط شده با رایت به نام او را "یکی از مهم ترین زنان در تاریخ R&B, موسیقی دوره است."

رایت است که شاید بهترین و شناخته شده برای او 1971 آهنگ "پاک کردن زن" بد بو و روح شکایت در مورد یک زن است که "پاک کردن" مردان از زنان که غفلت آنها است. آهنگ امضا ریف گیتار را به عنوان یک مورد علاقه در نمونه استفاده می شود Afrika Bambaataa بلندمرتبه و Chance the Rapper.

YouTube

آهنگ افزایش به شماره شش در بیلبورد تک آهنگ نمودارها مقدمه سال از موفقیت برای این خواننده است که شامل یک جایزه گرمی برنده برای "جایی که عشق" در سال 1975.

فقط بیش از یک دهه پس از او جایزه گرمی برنده رایت خواهد net یکی دیگر از دستاورد — تبدیل شدن به یک رکورد در خود برچسب دستیابی به وضعیت طلا.

رایت ثابت خود را به عنوان یک کمال همکار. کار با فهرستی از هنرمندان و متنوع این خواننده به پایان رسید تا teaming تا با چنین هنرمندان به عنوان Marvin Gaye, Bob Marley, Lil Wayne و ریشه.

در دهه های اخیر او نیز خودش را در خدمت یک مربی نقش به هنرمندان جوان از جمله جنیفر لوپز و Joss Stone.

او در مورد دلایل مربیگری جوانتر خوانندگان به NPR در سال 2011 گفته بود آن را راه خود را از حفاظت از یکپارچگی از محبوب موسیقی در یک مولد به جای رقابتی راه است.

"من اعتقاد دارم که در میراث" رایت گفت: در آن زمان. "و من اعتقاد دارم در ساخت رادیو صدای بهتر. اگر من عاشق گوش دادن به آن, من می خواهم آن را به صدا خوب است. بنابراین من خسته از مردم و اخلال در صلح و آرامش گرفتن در رادیو و صدایی داغ در ظروف سرباز یا مسافر. اگر من می توانم بگویم چه توجه داشته باشید واقعا چرا به آنها اجازه رفتن به توجه آنها فکر می کنند آن است ؟ من که مامان پرنیان. من اصلا در آن نگاه با یک نفس است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن