وال Demings است که ممکن است VP برای انتخاب بایدن اما پلیس حرفه ای به برخی از مکث

بزرگنمایی این تصویر تشکر. Val Demings D-Fla., می پرسد سوال در طول قضایی مجلس جلسه کمیته در خشونت پلی

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. Val Demings D-Fla., می پرسد سوال در طول قضایی مجلس جلسه کمیته در خشونت پلیس و دهها. سابق اورلاندو رئیس پلیس بالقوه همسر در حال اجرا برای presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن. گرگ نش/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ نش/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

برای اولین بار در یک سری از گزارش های به دنبال در جو بایدن بالقوه در حال اجرا آمپول


تشکر. Val Demings D-Fla., یک افزایش, مشخصات ملی.

او تا به حال یک نقش برجسته در جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سنا استیضاح محاکمه. قبل از آمدن به کنگره در سال 2017, او اولین زن منجر به اورلاندو نیروی پلیس. و در حال حاضر با گسترده شدن تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار در دست افسران Demings یک زن سیاه و سفید بوده و صریح نیاز به پلیس اصلاحات و حمایت از معترضان.

"من بسیار افتخار از افرادی که در حال نشان دادن در خیابان," او می گوید. "آنها باید نشان پلیس در آوریم."

Demings اعتبار فرود آمد و او را در لیست احتمالی معاون ریاست جمهوری میدارد برای presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن. اما در این لحظه او اجرای قانون پس زمینه نیز برخی از سوال جای خود را در میان لیست کوتاه.

او backstory

Demings رشد در جکسون ویل یکی از هفت بچه. مادرش بود و پدرش به عنوان یک سرایدار.

او در یک شهرستان که در آن مدارس و ناهار شمارنده تفکیک شد. Demings می گوید او یاد گرفته در مورد نژاد پرستی در اوایل.

"من به نام n-word وقتی که من 4 سال است. و من می توانید به یاد بیاورید حتی واقعا درک آنچه در آن به معنای" او می گوید. "وقتی که همه شروع به خنده و با اشاره به من من می دانستم که آنچه در آن بود, آن خوب نبود."

Demings اولین کسی بود که در خانواده او فارغ التحصیل از کالج. او شروع به کار خود به عنوان یک مددکار اجتماعی اما به زودی نقل مکان به اجرای قانون است. او استخدام اورلاندو اداره پلیس شد و در آنجا برای 27 سال تبدیل شدن به رئیس در سال 2007.

در حال حاضر به عنوان یک نماینده کنگره, Demings یکی از ده ها تن از cosponsors از یک پلیس لایحه اصلاحات پیشنهاد شده توسط آمریکا که ممنوعیت استفاده از chokeholds و بسیاری از بدون دست کشیدن حکم. همچنین این امر محدود کردن پلیس مصونیت از تعقیب و راه اندازی یک پایگاه داده ملی از سوء رفتار پلیس.

Demings می گوید زندگی حرفه ای خود را آماده کرده است او برای این لحظه.

"من در هر دو طرف از این موضوع به عنوان یک مددکار اجتماعی و به عنوان یک افسر اجرای قانون. من در اجرا قوانین و در حال حاضر من آنها را بنویسید" او می گوید. "من فکر می کنم که تجربه بسیار خوبی را به کنگره است."

به عنوان او ممکن است انتخاب به عنوان بایدن را در حال اجرا همسر Demings می گوید: "من مایل به خدمت در هر راه که من نیاز دارم."

"او بخشی از آن میراث"

اما در میان این کشور بازداشت معترضان به خشونت پلیس برخی از فعالان می گویند سابق-رئیس پلیس می فرستد پیام اشتباه است. جاناتان Alingu مدیر شرکت مرکزی فلوریدا مشاغل با عدالت می گوید: "من فکر نمی کنم آن لحظه مناسب برای کنگره Demings."

در حالی که او هیچ چیز شخصا در برابر Demings به عنوان امکان پذیر است VP انتخاب Alingu می گوید او در ارتباط با اداره پلیس یک مشکل است.

"بسیاری از مردم وجود دارد که شما می توانید به داخل شهر است که باید خود واهمه با اداره پلیس است که هرگز حل شد," او می گوید. "او بخشی از این میراث است. این چیزی است که او به پاسخ است."

Demings به عنوان اورلاندو رئیس پلیس حدود سه سال و نیم. یک بررسی توسط اورلاندو سنتینل یافت که بیش از یک دوره چهار ساله است که شامل برخی از Demings تصدی این شهر ماموران پلیس با استفاده از زور در دستگیری در دو نرخ برخی از سازمان های دیگر از جمله تمپا است. این تحقیقات نشان داد که بیش از نیمی از مظنون بودند که در معرض نیروی بودند ،

"اداره پلیس شده است مانند هر دیگر اداره پلیس ما در حال صحبت کردن در مورد در ایالات متحده آمریکا — بیش-پلیس آمریکایی آفریقایی جامعه می گوید:" جری Girley یک حقوق مدنی وکیل در اورلاندو است.

یکی از Demings بزرگترین embarrassments به عنوان رئیس پلیس آمد که کسی او را به سرقت برده 9mm handgun از قفل ماشین. آن هرگز بهبود.

همچنین در طول دوره تصدی خود را در این بخش شد شکایت کرد و در سال 2011 پس از یک افسر شکست گردن 84-ماه-پیر مردی که به زمین پرتاب شد. Demings مشخص حذف شد در بخش دستورالعمل اما داوران به او اهدا $880,000 در خسارت است. Demings بعد دستور بررسی استفاده از نیروی سیاست و وکیل که به نمایندگی از 84 ساله قربانی ستایش Demings.

Demings نیز مشغول به کار به عنوان رئیس برای بهبود بخش فرایند استخدام آموزش و نظارت ماموران در این زمینه است.

"نهاد من آنچه که ما به نام یک سیستم هشدار دهنده" او می گوید: "که به ما یک راه بهتر از ردیابی افسران بودند که احتمالا برگزاری نمایشگاه رفتاری که باعث نگرانی است. ما می خواهیم آنها را بیرون بکشد از تکالیف ارسال آنها را به مشاوره اگر آنها به آن نیاز جابهجا آنها را به آنها آموزش های اضافی."

Girley می گوید اگر چه او شده است انتقادی از اورلاندو اداره پلیس یکی از چیزهایی که او و دیگران در جامعه قدردانی در مورد Demings است که او همیشه باز و مایل به گوش دادن. "شما هرگز برای دریافت همه چیز شما می خواهید همه چیز شما می خواهم" او می گوید. "اما آنها باید به این معنا که او در تلاش بود تا عادلانه باشد."

Demings معتقد است فعالان و تظاهرکنندگان به خیابان ها در حال حاضر نقش کلیدی در انتخابات پاییز. "اگر وجود دارد هر گونه شانس را به واقعا معنی دار پلیس, اصلاحات," او می گوید: "این همه نقطه اوج در صندوق های رای است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب