پیوند محروم برای افسر کشته Rayshard بروکس

آتلانتا - یک قاضی در روز جمعه را تکذیب کرد اوراق قرضه سابق آتلانتا افسر پلیس است که به اتهام قتل جنایت و جنایا

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

آتلانتا - یک قاضی در روز جمعه را تکذیب کرد اوراق قرضه سابق آتلانتا افسر پلیس است که به اتهام قتل جنایت و جنایات دیگر پس از ضرب تیراندازی Rayshard بروکس در پشت بروکس پس از شلیک یک تفنگ بی حس کردن خود را در جهت.

قاضی جفری فریزر در بر داشت وجود دارد علت احتمالی بازداشت گرت Rolfe برای قتل Rayshard بروکس در خارج از وندی رستوران و فست فود در آتلانتا پرونده های دادگاه نشان می دهد. Rolfe سفید است. بروکس سیاه بود.

بروکس' قتل را لرزاند یک شهر و یک ملت — هنوز از وضعیتی وخیم پس از مرگ جورج فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس در ماه گذشته. فلوید مرگ خاموش مجموعه در سراسر کشور تظاهرات که خواست گسترده تجدید نظر از پلیس و بررسی نژادپرستی در ایالات متحده است.

پلیس نامیده می شدند به وندی در 12 ژوئن بیش شکایت از یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط. یک افسر در بر داشت بروکس خواب در ماشین.

پلیس-دوربین نشان داد بروکس و افسران نسبتا آرام و محترمانه گفتگو برای بیش از 40 دقیقه قبل از همه چیز به سرعت به خشونت تبدیل شد زمانی که ماموران سعی دستبند او را و بروکس مقاومت است. بروکس و دو افسر کشتی و سپس بروکس برداشت یکی از بی حس کردن اسلحه و شلیک آن در جهت خود را به عنوان او را از طریق پارکینگ.

کالبد شکافی داشت که بروکس به ضرب گلوله کشته شد دو بار در پشت.

در اعلام اتهامات چهار شنبه, Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت بروکس بود و نه یک تهدید مرگبار هنگامی که او به ضرب گلوله کشته شد و Rolfe لگد مرد زخمی و ارائه هیچ درمان پزشکی برای بیش از دو دقیقه به عنوان بروکس lay dying. یکی دیگر از افسر Devin برازنان که دادستان منطقه گفت: ایستاده در بروکس' شانه به عنوان او تلاش برای زندگی خود متهم شده بود با تشدید حمله و نقض سوگند خود را. هوارد همچنین گفت: ماموران موفق به بگویید بروکس او تحت بازداشت قبل از تلاش برای قرار دادن دستبند زدن بر او.

وکلای هر دو افسران گفته اند مشتریان خود را' عملیات توجیه شده بودند.

Rolfe اخراج شد و برازنان قرار داده شد روی میز وظیفه پس از تیراندازی. آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر پایین پا کمتر از 24 ساعت پس از بروکس درگذشت.

آتلانتا افسران پلیس به نام بیمار ابتدا جمعه شب در اعتراض به تشکیل پرونده از اتهام قتل. موقت رئیس رادنی برایانت روز پنجشنبه گفت که گروه بود تجربه بالاتر تعداد بیمار تماس بیش از حد معمول اما که به اندازه کافی کارکنان باقی مانده به شهر را امن نگه دارید.

برایانت نمی گویند که چگونه بسیاری از افسران به نام. اما فقط یک افسر نشان داد تا برای کار صبح روز پنجشنبه در یک منطقه که چندین اختصاص داده شده به گشت با توجه به وینس قهرمان غرب, مدیر منطقه ای بین المللی اخوان از افسران پلیس.

آتلانتا: ماموران پلیس راه رفتن خود را تغییر و یا پاسخ به تماس از آنجا که آنها احساس "رها خیانت های مورد استفاده در یک سیاسی بازی" قهرمان گفت: AP.

قهرمان گفت که او شنیده ام چند از افسران که آنها از ترس استفاده از زور برای محافظت از خود را دریافت کنید آنها را اخراج و یا دستگیر شدند.

آتلانتا پلیس بلافاصله پاسخ به یک ایمیل جمعه پرسیدن که آیا هنوز هم وجود دارد یک تعداد غیر منتظره ای بالا از تماس استراحتی. قهرمان گفت که او تا به حال بدست تماس گفت: مناطق هنوز کوتاه و تماس در حال ساخته شده بودند به درخواست ماموران به در آمد اما او نبود هر گونه بتن اعداد.

برایانت تایید شنبه که آتلانتا پلیس بنیاد شد بودجه یک جایزه 500 دلار برای هر افسر به کمک به تقویت روحیه.

چهار ماه قبل از بروکس کشته شد او در مورد سال او را در زندان مجدد یک شرکت است که با تمرکز بر مبارزه با حبس و اعتیاد. بروکس گفت: نظام عدالت کیفری رفتار زندانی مردم ناعادلانه و مجموعه آنها را برای سال ها پس از آن.

"اگر شما انجام برخی از چیزهایی که شما پرداخت بدهی های خود به جامعه و خط پایین" بروکس اذعان کرد اما او گفت که این عواقب می تواند شدید باشد.

بروکس گفت: او خواست که سیستم "می تواند نگاه ما را به عنوان افراد است."

"ما زندگی می کند, شما می دانید -- این فقط یک اشتباه ما ساخته شده — و نه فقط ما را به عنوان اگر ما حیوانات."

جنایت, قتل, اتهام Rolfe, 27 حمل زندگی در زندان و یا اعدام اگر دادستان تصمیم به دنبال آن است. او همچنین متهم با 10 دیگر جرائم مجازات دهه پشت میله های زندان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دادستان منطقه گفت: دیگر افسر برازنان, 26, است همکاری با دادستان و شهادت خواهد شد. اما وکلای مدافع گفت: او نشده توافق را به عنوان یک شاهد برای دادستان.

یکی از وکلا به سموئیل گفت: برازنان دچار ضربه مغزی در مبارزه با بروکس و قرار دادن پای خود را بر روی بروکس تنها به طور خلاصه زمانی که او شنیده ام صدای شلیک گلوله از آنجا که او نمی دانست که از جایی که آنها آمدند و نگران بود بروکس ممکن است تا به حال دسترسی به یک سلاح.

در بیانیه ای قبل از اتهامات عنوان شده اعلام شد و وکلا برای Rolfe گفت: افسر ترس برای ایمنی خود و دیگران در اطراف او و توجیه بود در تیراندازی بروکس. Rolfe آتش گشودند پس از شنیدن یک صدا "مانند یک گلوله و دیدم یک فلش در مقابل او" ظاهرا از تفنگ بی حس کردن.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن