فرماندار: در صورت پوشش نظم "رفت و بیش از حد' معکوس شد

کلمبوس, اوهایو - سفارش مردم به پوشیدن پوشش صورت در حالی که در فروشگاه ها معکوس شد در هفته گذشته به دلیل آن را

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

کلمبوس, اوهایو - سفارش مردم به پوشیدن پوشش صورت در حالی که در فروشگاه ها معکوس شد در هفته گذشته به دلیل آن را "رفت و بیش از حد" اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine روز یکشنبه گفت.

DeWine معکوس منظور روز شنبه خواستار آن را "یک پل خیلی دور" و گفت: پوشش صورت به شدت توصیه می شود اما دیگر نمی خواهد نیاز است. او تکرار کرد که زبان یکشنبه در ABC "این هفته" گفت: "مردم نخواهند پذیرفت که دولت به آنها می گوید چه باید بکنید."

"بنابراین من توانایی برقراری ارتباط به مردم اوهایو رک و پوست کنده من فکر می کردم بود و واقعا مانع و ما را آویزان کنید تا در اجباری ماسک برای کسی که در به عنوان یک مشتری و آن را فقط رفتن به محل کار," او گفت:. "و به طوری که شما را به دانستن آنچه شما می توانید انجام دهید و آنچه که شما نمی تواند انجام دهد."

روز جمعه جمهوریخواه فرماندار تمدید حالت خاموش تا 29 مه در حالی که همچنین اجازه می دهد فروشگاه های خرده فروشی برای گسترش کسب و کار خود را زودتر از انتظار می رود. او به عنوان اوهایو COVID-19 مرگ و میر صدر از 1000 برای اولین بار و به عنوان ده ها تن از معترضان از اوهایو اقامت در خانه دستور بازگشت به خانه ملت.

شرکت های ساخت و ساز و توزیع کنندگان و تولید کنندگان و دفاتر مجاز به بازگشایی دوشنبه و کسب و کار خرده فروشی در ماه مه 12. بهداشت و درمان مراقبت از دفاتر مجاز به بازگشایی جمعه. بارها و سینما باقی می ماند بسته همراه با فرد ناهار خوری در رستوران. رویدادهای ورزشی و کنسرت هنوز هم ممنوع است.

فرماندار گفت: بازگشایی اوهایو "تعادل" عمل میان آوردن اقتصاد بازگشت در حالی که حفاظت از مردم و افزود که او آماده خواهد شد برای اقدام باید وضعیت را بدتر کند دوباره.

فرماندار قبل گفت: چند کار گروه بودند که تشکیل شده به آمده تا با بهترین و امن ترین راه برای راه اندازی مجدد فعالیت های از جمله مراقبت از مو, غذای بیرون, رفتن به سالن ورزشی, بازدید از کتابخانه و شرکت در رویدادهای ورزشی است.

"هنگامی که ما باز فردا با توجه به بسیاری از کسب و کار و همچنین دفتر آن را می توان بر اساس واقعا بهترین شیوه های که گذاشته شد و مردم در آن کسب و کار است که انجام این کار," او گفت:.

در اینجا آخرین coronavirus تحولات در اوهایو:

موارد

Ohio state مقامات بهداشتی می گویند تعداد تایید کرد و احتمال مرگ و میر مرتبط با کروناویروس در حال حاضر رسیده 1,038.

اوهایو وزارت بهداشت ارسال شده و ارقام یکشنبه نشان می دهد 957 تایید مرگ و دیگری 81 احتمالی مرگ و میر در ارتباط با ویروس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

این بخش اشاره کرد بیش از 19,000 تایید موارد ویروس ها و احتمالی در مجموع بیش از 19,900.

برای اکثر افراد این ویروس باعث خفیف یا متوسط علائم روشن است که در چند هفته. افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود هستند در معرض خطر بیشتر بیماری شدید از جمله پنومونی و یا مرگ.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن