Coronavirus عفونت به مراتب بالاتر از تایید اما اکثر آمریکایی ها هنوز هم در معرض

بزرگنمایی این تصویر C. D. C. محققان تخمین می زنند که اگر چه اکثریت آمریکایی ها شده اند در معرض coron

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

C. D. C. محققان تخمین می زنند که اگر چه اکثریت آمریکایی ها شده اند در معرض coronavirus واقعی عفونت نرخ حدود 10 برابر بالاتر است. آمار منتشر شده در روز سه شنبه نشان داد نتايج حاصل از تجزيه و تحليل نمونه ها از 10 منطقه از جمله منطقه شهر نیویورک. فرانک فرانکلین دوم/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانک فرانکلین دوم/AP

Coronavirus عفونت در ایالات متحده به مراتب بالاتر از آنچه تایید شده است اگر چه تعدادی از آمریکایی ها که در معرض شده اند بسیار کمتر از آنچه مورد نیاز است به صورت گسترده ایمنی با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

داده ها به نظر می رسد در هر دو CDC سایت و در مجله JAMA Internal Medicine در روز سه شنبه.

CDC تخمین زده می شود تعداد زیادی از عفونت است که حدود 10 برابر بالاتر از تایید موارد بر اساس تجزیه و تحلیل نمونه خون برای آنتی بادی در مناطق 10 گانه. این مناطق شامل شهر نیویورک شهری در بخش هایی از ایالت یوتا در جنوب فلوریدا و میسوری.

نمونههای گرفته شده از بیش از 16000 نفر از طریق زمستان. محققان با تکیه بر نمونه های گرفته شده برای آزمایشات روتین مانند کلسترول آزمون با بیش از یک سوم از آمدن افراد 65 ساله یا مسن تر. نتایج جستجو برای دو دوره از نمونه برداری برای هشت نفر از 10 منطقه بودند منتشر شده توسط CDC.

تمام مناطق مورد مطالعه نشان داد تفاوت در برآورد وارد از طریق بررسی و تایید موارد است. در میسوری به عنوان مثال تفاوت بود 24 بار در ماه آوریل است. هر چند از دور دوم از نمونه برداری در اواخر ماه مه است که کاهش یافته و به 13 بار.

اگر چه محققان می رسند تخمین می زند به مراتب بیشتر از تست به حال تسلیم اکثریت قریب به اتفاق مردم نشان داده نشده اند در معرض ویروس.

در منطقه شهر نیویورک حدود 23 درصد نشان داده شده به آنتی بادی در اوایل ممکن است. بسیاری از مناطق دیگر نشان داد عفونت برآورد در تک رقمی. دور دوم تست در ایالت یوتا نشان داد حدود 1.1% رای و نمونه از فیلادلفیا وارد عفونت نرخ 3.6 درصد.

کارشناسان می گویند حداقل 50%-60% از قرار گرفتن در معرض مورد نیاز برای گله ایمنی که در آن شيوع قرار گرفتن در معرض و/یا واکسن به شدت کاهش انتقال ویروس است. CDC است مراقب باشید به اشاره است که آن را نمی داند اگر حضور آنتی بادی های جلوگیری از عفونت مجدد توسط coronavirus.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن