جهان بازدید coronavirus نقاط عطف در میان ترس بدتر به آمده

رم - جهان پیشی گرفته دو جدی coronavirus نقاط عطف یکشنبه -- 500,000 تایید مرگ 10 میلیون موارد تایید شده -- و ضر

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

رم - جهان پیشی گرفته دو جدی coronavirus نقاط عطف یکشنبه -- 500,000 تایید مرگ 10 میلیون موارد تایید شده -- و ضربه زدن به یکی دیگر از علامت بالا به صورت روزانه عفونت های جدید به عنوان دولت هایی که اقدام به reopenings ادامه داد: برای رد گم کردن و هشدار می دهند که با انتشار این خبر می تواند در عین حال آمده است.

"COVID-19 گرفته شده بسیار سریع و بسیار خطرناک به نوبه خود در تگزاس بیش از فقط چند هفته گذشته گفت:" رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت که اجازه کسب و کار برای شروع بازگشایی در اوایل ممکن است اما در روز جمعه تعطیل میله محدود و رستوران ناهار خوری در میان سنبله در موارد.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom نورد reopenings از میله در هفت شهرستان از جمله لس آنجلس. او دستور داد آنها را به نزدیک بلافاصله و خواست هشت سایر استان ها به موضوع بهداشت محلی دستور الزامی همان.

آفریقای جنوبی وزیر بهداشت هشدار داد که این کشور در حال حاضر موجی از مواردی است که انتظار می رود به سرعت در حال افزایش در هفته های آینده و فشار بیمارستان به حد. وزیر بهداشت Zwelini Mkhize گفت: در حال حاضر افزایش عفونت آمده است از افرادی که "رفت و برگشت به محل کار. این نتیجه اجتناب ناپذیر است که وجود دارد خواهد بود خوشه شیوع بیماری به عنوان عفونت های ریخته شده بیش از جوامع به مکان جماعت مانند معادن و کارخانه های تاکسی و اتوبوس."

جدید خوشه از موارد در سوئیس کلوپ شبانه و در مرکز زبان انگلیسی, city of Leicester نشان داد که این ویروس هنوز هم در گردش به طور گسترده ای در اروپا هر چند نه با سرعت در حال رشد ميزان عفونت دیده می شود در بخش هایی از ایالات متحده امریکا و هند است.

لهستان و فرانسه, در ضمن, اقدام یک گام به سوی عادی به عنوان انتخابات برگزار شد که تا به حال به تاخیر افتاده است توسط ویروس.

پوشیدن اجباری, ماسک, اجتماعی فاصله در خطوط حمل و خود را قلم به ثبت نام در رای گیری ثبت نام رای دهندگان فرانسوی بازیگران آراء در دور دوم انتخابات شهرداری ها. قطب نیز عینک ماسک و استفاده از ضد عفونی کننده دست و در برخی از ویروس-آمار مناطق گفته شد به پست الکترونیکی خود را در برگه های رای به جلوگیری از سرایت.

"من نمی رفتن و رای اولین بار در اطراف چون من افراد مسن و من می ترسم" گفت: فانی Barouh به او رای دادند در پاریس مدرسه.

در تگزاس ابوت به نظر می رسد با معاون رئیس جمهور مایک پنس که برش مبارزات انتخاباتی از حوادث آینده بازدیدکننده داشته است به فلوریدا و آریزونا به دلیل افزایش ویروس موارد در این کشورها است.

پنس ستایش ابوت برای هر دو تصمیم خود برای بازگشایی دولت و به عقب بازگشایی برنامه.

"شما مسطح منحنی در اینجا در تگزاس ... اما حدود دو هفته پیش چیزی تغییر" پنس گفت.

پنس خواست مردم را به پوشیدن ماسک زمانی که قادر به عمل اجتماعی فاصله. او و ابوت عینک ماسک صورت به آنها وارد شد و اتاق را ترک مصرف آنها را خاموش در حالی که صحبت کردن به خبرنگاران گفت.

بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر در ضمن دفاع از این واقعیت است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به ندرت پوشیده, ماسک, در, گفت که او را ندارد به دنبال خود اداره ارشاد به دلیل, به عنوان رهبر جهان آزاد او را آزمایش به طور منظم و در "شرایط بسیار مختلف از بقیه از ما."

پرداختن به خوشه در گزارش coronavirus موارد در برخی از ایالت ها, آذر گفت: در ان بی سی "ملاقات با مطبوعات" که مردم "را به مالکیت" از خود رفتارهای اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک در صورت امکان.

گزارش شمارش یکشنبه از محققان دانشگاه جانز هاپکینز گفت: مرگ و میر از این بیماری همه گیر کوروناویروس رسیده بود 500,108.

در مورد 1 به 4 از این مرگ و میر – بیش از 125,000 – گزارش شده در ایالات متحده آمریکا کشور با بالاترین مرگ و میر است که برزیل با بیش از 57,000 یا در حدود 1 در 9.

واقعی مرگ و میر از این ویروس که اولین ظهور در چین در اواخر سال گذشته به طور گسترده ای اعتقاد بر این بود به طور قابل توجهی بالاتر است. کارشناسان می گویند که به خصوص در اوایل بسیاری از قربانیان از COVID-19 بدون اینکه تست شده برای آن است.

تا به امروز بیش از 10 میلیون تأييد موارد گزارش شده در سطح جهان است. حدود یک چهارم از آنها گزارش شده در ایالات متحده آمریکا

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد یکی دیگر از رکورد روزانه تعداد تایید coronavirus موارد در سراسر جهان با شکوه بیش از 189,000 در یک دوره 24 ساعته. چوب خط حساب کردن گرفتگی رکورد قبلی یک هفته زودتر در بیش از 183,000 موارد نشان مورد شمارش همچنان به پیشرفت در سراسر جهان است.

به طور کلی ایالات متحده هنوز هم دور و دور ترین کل موارد. در بیش از 2,450,000 - تقریبا دو برابر است که از برزیل. تعداد واقعی موارد در سراسر جهان بسیار بالاتر است.

نیویورک پس از آن که ملت را همه گیر کانون است که در حال حاضر "در مقابل دقیق پایان" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو در گفتوگو با گفت: "دیدار با مطبوعات است."

دولت گزارش پنج ویروس جدید و میر شنبه و در پایین ترین گزارش روزانه مرگ و میر پس از 15 مارس. در طول دولت در اوج بیماری همه گیر در ماه آوریل نزدیک به 800 نفر در حال مرگ در هر روز است. نیویورک هنوز منجر ملت در COVID-19 مرگ و میر با نزدیک به 25000.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در ایالت واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee قرار داده و نگه دارید و بر روی برنامه ای برای حرکت شهرستان به مرحله چهارم از بازگشایی طرح به عنوان موارد همچنان به افزایش است. اما در هاوائی, شهرستان Honolulu اعلام کرد که اردو را دوباره باز برای اولین بار در سه ماه با محدود مجوز برای اطمینان اجتماعی فاصله.

دولت بریتانیا در ضمن با توجه به اینکه محلی مستند مورد نیاز است برای مرکزی فارسی city of Leicester در میان گزارش در مورد افزایش COVID-19 در میان آن اسیایی جامعه است. این امر می تواند در بریتانیا اولین محلی مستند.

"ما شاهد شعله ور شدن یو پی اس در سراسر کشور در هفته های اخیر" دبیر خانه Priti پاتل گفت: بی بی سی در روز یکشنبه.

لهستانی رای دهندگان بودند مصاحبه برگه های رای حضوری و از طریق پست برای انتخابات ریاست جمهوری که قرار بود جای گرفته اند در ماه مه بود اما آشفته و به تعویق افتاد در میان همه گیر. رئیس جمهور آندره Duda یک زن 48 ساله محافظه کار حمایت ملی حکم قانون و عدالت است که در حال اجرا در برابر 10 نامزد دیگر به عنوان او به دنبال دومین دوره پنج ساله.

Iwona Goge, 79 بود تشویق به دیدن بسیاری از مردم رای گیری در ورشو.

"این بد است. لهستان وحشتناکی تقسیم شده و مردم دلسرد شدن," او گفت:.

رای دهندگان فرانسوی بودند انتخاب شهرداران و شهرداری مشاوران در پاریس و 5000 شهرها و شهرستانها در دور دوم انتخابات شهرداری برگزار شد تحت سخت بهداشت قوانین. کلید میدانهای عبارتند از پاریس که در آن شهردار بعدی خواهد ریاست المپیک تابستانی 2024.

ایتالیا بود و ارج نهادن به آن مرده بعد یکشنبه با شب مرثیه کنسرت در هواپیمای استان برگامو. این مراسم در زمانی کانون اروپایی شیوع یک روز پس از ایتالیا ثبت شده کمترین روزانه شمارش COVID-19 مرگ و میر در نزدیک به چهار ماه هشت.

رهبران اروپایی بودند هیچ شانس در چرخی پایین جدید خوشه. مقامات آلمانی تمدید یک مستند در یک منطقه غرب در حدود 500000 نفر پس از حدود 1,300 کارگران کشتارگاه آزمایش مثبت است. سوئیس مقامات دستور 300 نفر به قرنطینه پس از "superspreader" شیوع کروناویروس در زوریخ کلوپ شبانه.

آفریقا را تایید موارد COVID-19 همچنان به صعود به بالا از بیش از 371,000 از جمله 9,484 مرگ و میر با توجه به آمار منتشر شده روز یکشنبه آفریقایی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

___

مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن