Uber کاهش 3,000 شغل بیشتر به عنوان بیماری همه گیر فشار سوار-نقطه

بزرگنمایی این تصویر Uber تجدید ساختار کسب و کار خود را به تمرکز بر روی سواری و تحویل مواد غذایی است

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Uber تجدید ساختار کسب و کار خود را به تمرکز بر روی سواری و تحویل مواد غذایی است که یک نقطه روشن برای شرکت در این بیماری همه گیر. پاسکال Guyot/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاسکال Guyot/خبرگزاری گتی ایماژ

حال بارگذاری است تخمگذار کردن یکی دیگر از 3000 کارکنان آن را به عنوان تلاش می کند به آب و آسیب به کسب و کار خود را از coronavirus بیماری همه گیر.

اخراج آمده کمتر از دو هفته پس از این شرکت قطع 3,700 شغل و گفت: این امر از بین بردن $1 میلیارد دلار در هزینه های این سال است.

با میلیون ها نفر از مردم ماندن در خانه را به سرعت ویروس را گسترش سوار-نقطه رنج می برد. بارگذاری می گوید تقاضا برای سواری بود 80 درصد در ماه آوریل است. رقیب Lyft نیز گذاشته کارکنان با توجه به کاهش تقاضا است.

"ما شاهد برخی از نشانه هایی از بهبود, اما این می آید از یک سوراخ عمیق با دید محدود که به آن سرعت و شکل" مدیر عامل دارا Khosrowshahi نوشت: در یک ایمیل به کارکنان روز دوشنبه اعلام آخرین کاهش است.

"من متوجه شدم که امیدوار جهان را بازگشت به حالت عادی در هر بازه زمانی قابل پیش بینی است, بنابراین ما می تواند انتخاب کنید تا جایی که ما به سمت چپ خاموش در راه ما به سود دهی نمی شد یک گزینه قابل دوام" او گفت:.

کاهش تاثیر نمی گذارد رانندگان.

این شرکت همچنین سازماندهی مجدد کسب و کار خود را به تمرکز بر روی هسته آن سوار-نقطه و مواد غذایی-تحویل ارائه شده است. آن را خاموش و یا تحکیم 45 دفاتر در سراسر جهان است. این بسته شدن برخی از واحدها از جمله هوش مصنوعی و آزمایشگاه. و آن را ممکن است فروش بارگذاری آثار موقت نیروی انسانی سرمایه گذاری.

Uber غذا می خورد-کسب و کار تحویل شده است یک نقطه روشن برای این شرکت به لطف افزایش تقاضا برای بایگانی اطلاعات به عنوان رستوران ها باید حذف شود در شخص ناهار خوری.

اما Khosrowshahi هشدار داد که "در حالی که می خورد که رشد شتاب کسب و کار امروز نمی آیند نزدیک به پوشش هزینه های ما."

این شرکت در مذاکرات به دست آوردن رقیب GrubHub در یک معامله است که می تواند بارگذاری این کشور بزرگترین غذایی-تحویل نرم افزار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب