انگلستان PM بوریس جانسون به بازگشت به کار در روز دوشنبه پس از coronavirus بازیابی

بریتانیا بوریس جانسون را به بازگشت به کار در روز دوشنبه و اتهام انگلستان را از دست داده و همه گیر یک ماه بعد ا

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

بریتانیا بوریس جانسون را به بازگشت به کار در روز دوشنبه و اتهام انگلستان را از دست داده و همه گیر یک ماه بعد از او زده coronavirus.

دولت شده است بدون یک رهبر از آنجا که نخست وزیر شد, بستری در بیمارستان لندن در مارس 5.

پس از آزاد شدن او شده است به آرامی کاهش راه خود را از برگزاری روزانه تماس های ویدئویی با وزیر امور خارجه Dominic Raab و خیابان داونینگ تیم و صحبت کردن به کلید مشاور پزشکی کریس Ersin و پاتریک blue palace hotel.

"این ساعت انجام شده است همه چیز درست و پیروی از توصیه های پزشک خود را برای بازگشت به کار" یک خیابان داونینگ رسمی گفت. "او مشتاق برای رفتن."

جانسون بازگشت در مقطع بحرانی برای دولت است که خود را در بر داشت در دفاعی از COVID-19 بحران آغاز شد. در این کشور شمار کشته شدگان از بیمارستان ها تنها به صدر 20,000 پنجم بالاترین در جهان کسب و کار به شدت کاهش دادهاست.

بانک مرکزی انگلیس رژیم صهیونیستی است. اندرو بیلی در سرمقاله خود به جرم-گردش خورشید روزنامه در روز شنبه به دنبال توضیح دهید که چگونه بانک مرکزی حمایت از اقتصاد است.

وجود دارد برخی از شواهد که جانسون تجربه در سنت توماس " در بیمارستان — او بستری در واحد مراقبت های ویژه و اعتبار کارکنان وجود دارد با صرفه جویی در زندگی خود ساخته شده است او را کمتر gung-ho در نگرش خود به این ویروس.

زمانی که برخی از کشورهای اروپایی آغاز شد مستند روش در اواسط ماه مارس جانسون گفت: در آن زمان که چنین واکنش های غیر ضروری بود.

سریع به جلو چند هفته و به او گفت: به خصوص با احتیاط در مورد این که آیا بلند کردن اجسام اجتماعی-فاصله اقدامات خواهد خطر موج دوم ویروس در یک زمان روزانه موارد وارد کردن و مرگ و میر شروع به کاهش است.

با توجه به روزنامه تلگراف مسافران پس از رسیدن در بریتانیا قرار داده خواهد شد در قرنطینه به مدت دو هفته تحت طرح نظارت دبیر خانه Priti پاتل.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن