برای برخی از آمریکایی های سیاه و سفید, عشق, از کشور به معنای برگزاری آن پاسخگو

بزرگنمایی این تصویر تیموتی بری به عنوان کلاس جمهور ایالات متحده در آکادمی نظامی وست پوینت در سال 201

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

تیموتی بری به عنوان کلاس جمهور ایالات متحده در آکادمی نظامی وست پوینت در سال 2013 یکی از چند سیاه کلاس جمهور در وست پوینت تاریخچه. "من همیشه عمیقی قدردانی برای آنچه در این کشور است گفت: آن آرمان هستند" بری گفت. "اما به عنوان یک سیاه آمریکا در خصوص یکی است که در خدمت یونیفرم, من به سرعت متوجه شدم که فقط وجود دارد بسیاری از تناقضات در آن وجود دارد." الیاس ویلیامز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیاس ویلیامز برای NPR

زمانی که تیموتی بری تصمیم به حضور ایالات متحده در آکادمی نظامی وست پوینت و میهن پرستی بود و یکی از عوامل رانندگی. او با توصیف آن به عنوان یک فعال فعل نه صرفا "یک پرچم تکان دادن."

"من همیشه عمیقی قدردانی برای آنچه در این کشور است گفت: آن آرمان هستند" بری گفت. "اما به عنوان یک سیاه آمریکا در خصوص یکی است که در خدمت یونیفرم, من به سرعت متوجه شدم که فقط وجود دارد بسیاری از تناقضات در آن وجود دارد."

بری به عنوان کلاس جمهور در وست پوینت در سال 2013 یکی از چند سیاه کلاس جمهور در آکادمی نظامی ، او در حال حاضر در نیویورک زندگی می کند و یکی از بنیانگذاران همکاری و فارغ التحصیل, یک سازمان غیر انتفاعی با هدف افزایش نمایندگی در ارتش افسر صفوف.

"من فکر می کنم برای جانبازان به ویژه هنگامی که شما به خارج از کشور و شما به عقب بر گردیم در اینجا آن چیزی است که شما فقط نمی توانید بیش از زمانی که همه چیز را در راه آنها باید" او گفت:. "وجود دارد نمونه های بی شماری از کاستی های که در این کشور بوده و راه به آن نیاز دارد تا بهتر شود."

فقط یک چهارم از رای دهندگان خود را توصیف به عنوان "افتخار" از دولت آمریکا امروز در مقایسه با نزدیک به نیمی از سفیده اساس یک نظرسنجی منتشر شده در ماه گذشته توسط نیویورک تایمز و سینا ، کمی بیش از 6 در 10 رای دهندگان می گویند که احساس می کنند "امیدوار" در مورد وضعیت کشور است. بیش از 8 در 10 رای دهندگان می گویند که احساس می کنند "خسته شده است."

"من فکر می کنم که اگر در هر نقطه شما در پیدا کردن فقط چه ناهمگن سیاه آمریکایی ها آن را در اطراف این سوال از میهن پرستی" گفت: فرح یاس گریفین صندلی آفریقایی آمریکایی و آفریقایی گروه مطالعات در دانشگاه کلمبیا. "شما آمریکایی های آفریقایی تبار که قطعا میهنی اما نه غیرانتقادی نه ساده لوحانه ، و سپس شما باید دیگران که پیدا کردن یک مشکل با مفهوم میهن پرستی و من فکر می کنم که همیشه در حال انجام بوده است و سازگار تنش است."

ما مطرح این موضوع در یک سری از مکالمات با بیش از یک دوجین مردم سیاه و سفید در سراسر کشور در زمینه های مختلف. در هسته تمام مکالمات یک سوال از جنگ: چگونه مردم سیاه در امریکا آشتی تجربه نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک با غرور و افتخار در کشور خود ؟

بزرگنمایی این تصویر

جاناتان هورتون زندگی در پاسادنا کالیفرنیا و با این نسخهها کار برای یک دموکرات عضو کنگره است. "به عنوان یک سیاه آمریکایی, آن را همیشه سخت برای بیان این واقعیت است که من وطن پرست و آنچه که به معنی به من," او گفت:. جاناتان هورتون پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاناتان هورتون

"به عنوان یک سیاه آمریکایی, آن را همیشه سخت برای بیان این واقعیت است که من وطن پرست و آنچه که به معنی به من گفت:" جاناتان هورتون زندگی می کند که در پاسادنا کالیفرنیا و با این نسخهها کار برای دموکرات در کنگره جودی چو.

"این یک تراژدی چرا که من احساس می کنم نوع حق میهن پرستی. اجداد ما ساخته شده این کشور است. ما باید قادر به آن افتخار و آن را باید به ما خدمت می کنند درست مثل آن را در خدمت هر کس دیگری," او گفت:. "اما بیشتر از نه, آن را در خدمت ما به همان اندازه است."

کتی واتسون از آناپولیس, Md., گفت که "به عنوان یک آمریکایی به تنهایی باید گروه ما با هم."

"من ایستادن برای سرود ملی همیشه باید گفت:" واتسون 46. "سیاه مردم با میل و رغبت جنگیدند و مردند برای این. هر روز وقتی که من رانندگی به یکی از کسب و کار من درایو را از طریق مزارع و من می دانم که من را اجداد من افتخار است."

واتسون یک صاحب کسب و کار کوچک است که پرورش فرزندان. او گفت که "هیچ کشور دیگری" او می خواهم می خواهم به زندگی می کنند.

"به عنوان یک فرد سیاه و سفید به عنوان یک مادر می کند آمریکا باید مشکلات خود را? بله," او گفت:. "اما من شخصا احساس می کنم که ما نیاز به توقف در این نگاه به عنوان اگر کل این کشور نژادپرست است در برابر ما که در واقع این چنین نیست."

بزرگنمایی این تصویر

مونیکا مور رشد در شیکاگو سمت جنوب اما در کلاس هفتم او شروع به حضور تدریج سفیدتر مدارس. "من شروع به درک که حتی اگر من آمریکایی و امریکا تنها جایی است که من می دانم, من احساس نمی مانند این کشور است صحبت کردن در مورد من وقتی که آنها در مورد صحبت آمریکایی ها یا آمریکایی آرمان" او گفت:. مونیکا مور پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مونیکا مور

مونیکا مور رشد در شیکاگو سمت جنوب اما در کلاس هفتم او شروع به حضور تدریج سفیدتر مدارس.

"من فکر می کنم این ممکن است اوایل دبیرستان که برخی از بچه ها که صحبت کردن در مورد شما می دانید ایرلندی آمریکایی یا ایتالیایی و آمریکایی یا فرانسوی آمریکایی" او به یاد می آورد. "و آن را در من dawned که من اصلا دسترسی به این نوع اطلاعات در مورد میراث من. این زمانی بود که من شروع به درک که حتی اگر من آمریکایی و امریکا تنها جایی است که من می دانم, من احساس نمی مانند این کشور است صحبت کردن در مورد من وقتی که آنها در مورد صحبت آمریکایی ها یا آمریکایی آرمان است."

مور گفت که او برای اولین بار شروع به فکر کردن در مورد میهن پرستی بیشتر مشخص هنگامی که پس از آن نامزد باراک اوباما رئیس جمهور انتخاب شد. در شب انتخابات در سال 2008 او به خاطر ابتلا به اتوبوس برای رفتن به خانه از یک موسیقی تمرین.

"وجود دارد این وهم آور سکوت و سکون و من می توانم احساس گرانش از لحظه ای. من به یاد داشته باشید خیلی غرور شخصا بلکه در این شهر در آن زمان" او گفت:.

اما مور نیز به خاطر برخی از واکنش های منفی به اوباما در انتخابات. "من به یاد داشته باشید فقط به فکر چگونه خراب شد و انواع چیزهایی که ما شنیده ام مردم می گویند در مورد او," او گفت:. "من می خواهم آنها را سوت سگ, اما وجود دارد هیچ چیز سکوت در مورد آن. من فکر می کنم که زمانی که من واقعا شروع به دست و پنجه نرم کردن با این ایده از میهن پرستی در بتن تر در راه است."

براندون همپتون زندگی در آتلانتا در دوچرخه سواری فاصله از جایی که Rayshard بروکس کشته شده در ماه گذشته. 39 ساله گفت که در چند هفته گذشته بوده است "افسرده و مضطرب" برای او. او شده است هزینه های زیادی از زمان صحبت کردن به برادرزاده خود را در مورد وضعیت کشور است.

او در توصیف میهن پرستی در راه است که ممکن است توصیف رابطه با معشوق نسبی.

"هنگامی که شما چیزی را دوست دارم شما تقاضا بهتر از آن را," او گفت:. "خوب است پدر و مادر: اگر شما به فرزند خود عشق شما نگاه نکنید همه چیز را فرزند خود می کند و گویند که بزرگ است!' در برخی از نقطه شما می رویم به آنها درس بگیریم و یا القای یک ارزش در آنها است که آنها بیان شده است."

"شما باید به اصلاح رفتار," او گفت:. "و اگر شما را دوست دارم به کشور شما باید به اصلاح رفتار."

Rebekah بروارد شده است تفکر انتقادی در مورد آنچه که میهن پرستی به معنی برای او برای شش سال گذشته. او و همسرش ابراهیم زنده در کالیفرنیا.

"این عجیب و غریب سفر از دیدن آنچه که میهن پرستی قرار بود که از کشور," او گفت:. "و دیدن چگونه آن را در واقع است که عشق کور است از کشور است.

بروارد شده است به طور خاص فکر کردن در مورد برخی از چیزهایی که او آموخته است که در حال رشد در او سیاه و سفید, خانواده, اما احساس نمی راحت بازجویی های پس از آن.

"میهن پرستی رو به رشد در خانواده من واقعا یک چیز بزرگ. پس زمینه نظامی خدمت به کشور خود را واقعا مهم بود. و فداکاری که سربازان ساخته شده بود واقعا تاکید کرد," او گفت:. "و سپس از سوی دیگر ما را به بحث در مورد, مانند جنبش حقوق مدنی. اما این دو هرگز ترکیب شده است."

او تنها فرد به منظور جلب یک لینک بین میهن پرستی و مبارزه برای حقوق مدنی. آرموند برگ از بیرمنگام, Ala., انجام بیش از حد. 75 ساله شد و فعال در جنبش حقوق مدنی در دهه 1960 است.

وقتی پرسید که چگونه او را دیدم میهن پرستی برگ توصیف خود را به عنوان "از مدرسه khezri," سابق کارفرمایی برای San Francisco 49ers که موجب یک جنبش زمانی که او به زانو در طول سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس .

"من اعتقاد دارم که در زانو بر روی یک زانو در اعتراض به آنچه که در این کشور" برگ گفت.

به عنوان او را تماشا ادامه تظاهرات براگ است تعجب که چقدر تغییر کرده است.

"شما می دانید وجود ندارد بهتر آهنگ برای گوش دادن به بیش از سرود ملی. آن می تواند در زمان به شما ضربه غاز. اما دانستن آنچه اتفاق می افتد در کشور ما ندارد و این وطن پرست خواسته که ما استفاده می شود که حتی زمانی که ما در برخورد با تبعیض نژادی" او گفت:.

در Richmond, Va., که در آن متفق مجسمه بنای تاریخی در خیابان شده اند و یک نقطه کانونی برای تظاهرات مایا راجرز توصیف زیبایی از صحنه است.

"یک روز ما راه رفتن در جایی که هیچ ربطی به اعتراضات اما این به معنای واقعی کلمه متوقف شد ما زیبایی همه با هم بودن و آواز و ایستاده در اطراف این بنای تاریخی به خود جلب کرد ما در" راجرز 23 گفت. "من شخصا احساس کردم بسیاری از احساسات چون من احساس می کنم راه رفتن در اجداد کفش در ریچموند."

او گفت که در اعتراض به ساخته شده او را احساس می کنم مثل "واقعی آمریکایی" چرا که او "مبارزه برای چیزی که او می خواست به ایستادگی کردن."

بزرگنمایی این تصویر

Madea Neyor پدر و مادر از لیبریا و او در ایالات متحده است که به او دو چشم انداز در میهن پرستی. Madea Neyor پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Madea Neyor

Madea Neyor 24 ساله در نیویورک زندگی می کند اما از آنجا که این بیماری همه گیر کوروناویروس در زمان نگه داشتن او بوده است quarantining با خانواده در دلاور. که به او این شانس را دارند گفتگو با خانواده که بزرگ شد در لیبریا.

"من بازدید لیبریا چندین بار که پدر و مادرم هر دو از وجود دارد در حالی که در حال رشد در ایالات متحده است. من دیدن آنچه در آن است و آنچه در آن می توانید انجام دهید به یک کشور زمانی که مردم در ناآرامی," او گفت:. "یکی از چیزهایی که در مورد در حال رشد در ایالات متحده است که دو دیدگاه است."

وقتی پرسید که چگونه او در مورد میهن پرستی امروز Neyor متصل آن را به آنچه که او می خواهم آموخته از پدر و مادر او..

"من آن را به عنوان آنچه که من می توانید انجام دهید برای کمک به یک کشور جایی است که من دوست دارم باشد بهتر است," او گفت:. "کسانی که ارزش رهبری است که من فکر می کنم هر دو پدر و مادر من به من القا بودن سرافراز از یک کشور در حالی که کمک به آن و کمک به آن را به بهتر بیش از حد."

بسیاری از مردم از جمله آندره Myrick در Charlottesville, Va., توصیف چالش احساس دلبستگی به این کشور که در آن پیشرفت بوده و هر دو متوقف و ناهموار.

وقتی پرسیده شد که در مورد تجربه خود را به یادگیری در مورد میهن پرستی Myrick به ارمغان آورد تا پدر خود را که دریایی سپاه کهنه. او گفت پدرش مراقبت زیادی در مورد سرویس اما با گذشت زمان "حتی او احساس کمتر و کمتر میهنی در مورد میهن پرستی به طور کلی."

Myrick گفت این یکی از اولین بار در زندگی اش که او پیدا کردن صدای خود را به عنوان آن مربوط به مسائل مربوط به خود را در مسابقه.

"من رفتن به عقب و گوش دادن به رهبران حقوق مدني و فقط پرشور, سیاه, صدای, از گذشته است. من با گوش دادن به یک برنامه با جیمز بالدوین یک زن و شوهر از هفته پیش و با او در مورد صحبت کردن با یک 16 ساله پسر و دختر در سن فرانسیسکو که احساس می کند مانند او ندارد یک کشور" گفت: Myrick. "بالدوین و اساسا می گوید:" من چیزی را می گویند که ثابت می کند که او می کند." این نوع از مبالغ چگونه من احساس دیر است."

بزرگنمایی این تصویر

Andre Myrick از Charlottesville, Va., یکی از بسیاری از مردم که در توصیف چالش احساس دلبستگی به این کشور که در آن پیشرفت بوده و هر دو متوقف و ناهموار. Andre Myrick پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Andre Myrick

برگرد. Frantz Whitfield واترلو آیووا نیز در رویارویی با این چالش است. زمانی که او برای اولین بار شروع به تزئین دفتر خود را در کوه کرمل Missionary Baptist Church او آویزان یک نسخه از اعلامیه استقلال آمریکا بر روی دیوار. چند سال بعد او آن را گرفت و جایگزین آن را با نلسون ماندلا در مبارزات انتخاباتی پوستر.

Whitfield که 38 گفت که هنگامی که مردم بپرسید که چرا کمپین پوستر باقی مانده بر روی دیوار خود را, او به آنها می گوید که آن را به دلیل در حالی که نلسون ماندلا ایستاده بود تا برای خود حقوق Whitfield کشور نشده بود تا برای او.

"به عنوان یک مرد سیاه و سفید, من واقعا افتخار زیادی را در استقلال یک کشور که در آن من احساس می کنم که در سال 2020 من به بحث در مورد ممنوعیت چوک نگه می دارد و پلیس اصلاحات این همه سال بعد" او گفت:. "من واقعا احساس می کنم که چیزی است که باید انجام شده است سال پیش. من جشن تاریخ از فرهنگ اجداد من است که قربانی خیلی برای من تا حدودی راحت زندگی است."

به جای جشن چهارم ژوئیه Whitfield گفت که او فکر می کند در مورد جولای 5 روز در سال 1852 هنگامی که فردریک داگلاس سخنرانی که در آن او گفت: "این چهارم جولای شماست و نه من. شما ممکن است شادی من باید سوگواری."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن